Poter Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 Mari-Louise Asp som er helt rå på besøkshund, terapihund, brukshund og atferd generelt. Jobber på Antrozoologisenteret. Hun kan også Do as I Do. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 25. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 Da skal jeg notere meg det navnet, har spurt endel mennesker som jeg venter på svar [emoji4]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 15 timer siden, Kristin_nord skrev: DERSOM DET SKULLE VÆRE EN GJESTESNAPPER, HVEM ØNSKER DU DEG? Jeg har sendt litt mailer rundt omkring (jeg holder det hemmelig hvem jeg har spurt inntil videre), men brått tok fantasien slutt Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg ønsker først og fremst å bli kjent med sonens egne medlemmer, jeg 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 27 minutter siden, Emilie skrev: Jeg ønsker først og fremst å bli kjent med sonens egne medlemmer, jeg Enig i den 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 31 minutter siden, Emilie skrev: Jeg ønsker først og fremst å bli kjent med sonens egne medlemmer, jeg Jeg er også enig i den 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 55 minutter siden, Emilie skrev: Jeg ønsker først og fremst å bli kjent med sonens egne medlemmer, jeg Jeg sier ja takk begge deler jeg hovedsaklig sonens medlemmer, men en gjesteblogger innimellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 25. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 Jeg ønsker først og fremst å bli kjent med sonens egne medlemmer, jeg [emoji4]Det vil jo være en gjestesnapper som kan bidra til nye ting, som kan svare på ting man lurer på osv ...Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 Hvis noen vil bytte en hverdag med lørdag 5. Så rop ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 På 22.7.2017 at 1:17 PM, tutle skrev: Jeg gir fra meg mandagen (tror det er førstkommende, alle disse listene og trådene har gjort at jeg har mistet oversikten). @Tine Kristine Lindbeck, jeg har misset posten din, men hvis det er slik at du vil bytte og heller onsdagen din står ledig kan man gjøre det. hvem skal ta onsdagen min ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 4 minutter siden, Ozzy skrev: Hvis noen vil bytte en hverdag med lørdag 5. Så rop ut morgen dagen tror jeg er ledig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 Hvis morgendagen er ledig og @Ozzy ikke kan, så kan jeg steppe inn om ingen andre kan/vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 11 minutter siden, Tine Kristine Lindbeck skrev: hvem skal ta onsdagen min ? Har du i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 Akkurat nå, Ozzy skrev: Har du i morgen? jeg hadde med så fikk jeg mandagen i stede. og da vet jeg ikke hva det ble til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 Okei men hvis den ikke er gitt videre så kan jeg ta den Trenger i såfall passord ogsånt. Så kan jo @Anooni få lørdagen min hvis hun vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 Akkurat nå, Ozzy skrev: Okei men hvis den ikke er gitt videre så kan jeg ta den Trenger i såfall passord ogsånt. Så kan jo @Anooni få lørdagen min hvis hun vil Jeg har fredag den 4. selv, så hvis noen andre heller vil ta din lørdag er det sikkert litt morsommere enn å evt følge oss to dager på rad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 Jeg er stand-in i tilfelle en dag står tom, så skrik ut om det ikke er noen på "post" i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2017 Jeg er på post! Lettere presentasjonsangst da, kom litt brått 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 26. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2017 2 timer siden, Anooni skrev: Jeg har fredag den 4. selv, så hvis noen andre heller vil ta din lørdag er det sikkert litt morsommere enn å evt følge oss to dager på rad Jeg la inn et innlegg om å få søndag, men om jeg ikke fikk det, tar jeg gjerne lørdag 5 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 27. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2017 Er det noe spesielt noen vil se eller høre om i dag? Vi har en ganske tom ettermiddag/kveld, så meget åpent for forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2017 2 timer siden, maysofie skrev: Er det noe spesielt noen vil se eller høre om i dag? Vi har en ganske tom ettermiddag/kveld, så meget åpent for forslag Hvordan det er å leve med BC, de få jeg kjenner (og ikke så godt) er så innmari intense og jeg føler de aldri slapper ordentlig av. At når de "slapper av" så ligger de med våkne øyne under kommando og venter på neste kommando? Men jeg kan ikke se for meg at det egentlig stemmer for flertallet? Hvor mye krever de? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 29. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2017 Min lørdag er åpen da jeg hadde onsdagen, så den kan noen andre få. Kanskje noen som ikke har hatt snap før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 29. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2017 9 minutter siden, Kristin_nord skrev: Uke 31 Mandag@welshenNemi Tirsdag@Emilie Onsdag@tutle Torsdag@Kristiin Fredag@Anooni Lørdag@Ozzy Søndag @frk-franzen Jeg vet det har vært noe bytter, men jeg klarte ikke følge med da jeg var på ferie. Regner med dere vet hvem som tok dagen deres osv sånn at de evt får passord fra dere. Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Jeg var satt opp på søndagen? Hvorfor er det byttet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2017 38 minutter siden, Ozzy skrev: Min lørdag er åpen da jeg hadde onsdagen, så den kan noen andre få. Kanskje noen som ikke har hatt snap før Om en uke? Jeg kan prøve meg hvis det ikke er noen andre som har tatt den enda :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 29. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2017 Akkurat nå, Mirai skrev: Om en uke? Jeg kan prøve meg hvis det ikke er noen andre som har tatt den enda :). Ja, eller @Kristiin sa hun kunne ta den men ser at hun har fått torsdagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 29. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2017 3 minutter siden, Ozzy skrev: Ja, eller @Kristiin sa hun kunne ta den men ser at hun har fått torsdagen. Eventuelt @Alvira? Siden hun skal på utstilling den helgen og ser ut til å ikke ha kommet med selv om hun tidligere ble satt opp på søndag? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts