Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå juni


Kokospaniel
 Share

Recommended Posts

Guest Klematis
22 minutter siden, Siri skrev:

Og du har ikke vurdert å bare legge den varseltrekanten et annet sted enn under buret liksom? :whistle: 

Har vi vært på en helt totalt udramatisk og kjedelig tur - så bare for spenningens skyld, løp jeg siste kilometeren bare for å få et snitt på over 7 km/t på turen :aww: Får ikke mer moro enn man lager sjøl :innocent: 

Oh no, den må ligge der den skal:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har visst fått kjæreste jeg

Fra viltkamera i skogen vår ovenfor oss. Da har vi fått fra februar til 1 juni både jerv, gaupe, ulv og Bjørn på kameraet Litt stillig.

Jeg skriver ikke så mye i Akkurat Nå lenger, men jeg vil så gjerne fortelle dere en historie, som bevis for at det skjer fine ting i verden: Jeg blei tipsa om Mortified-podcasten her på sonen for leng

Posted Images

Guest *Kat84*
4 minutter siden, enna skrev:

I Sverige og henter "baby" ❤️ 

Ble rimelig matt av en hendelse på veg nedover norske veier i dag: et vogntog noen biler foran meg hadde fått en flokk m sauer og lam på vegen foran bilen. Istedetfor å gå ut og drive flokken tilbake til skogen kjører gubben vogntoget bak saueflokken og driver dem foran seg i full galopp. Jeg fikk nesten panikk på vegne av sauene men var for langt bak til å kunne "rekke" frem til dem. Jeg satte i å blinke m fjernlyset fremover. Om han forstod blinken eller om det bare gikk opp et lys vet jeg ikke, men i hvert fall stoppa han omsider og hoppa ut og fikk drevet flokken ut i skogen slik at trafikken kunne gå som normalt igjen. Jeg trodde seriøst en stund at han skulle sprenge flokken, med mange lam.

Og ble oppringt av dnb i kveld. Noen har tydelig skimma kortet mitt og trukket penger, i London. Takket være flinke sikkerhetsfolk i dnb er nå kortet sperra, ingen skade skjedd. 

I morra er det lang kjøretur hjem med Lotta og min nye baby, Nova. ? Og Lotta er kjempeflink m pain-in-the-ass -valper❤️

Herlighet, enkelte folk er jo helt idiot! Min første tanke hadde i hvert fall vært å stoppe og prøve å få dem ut av veien. Stakkars dyr :(

Gratulere!! Blir spennende å følge med Nova :D Spesielt med tanke på at du har så mye mer arbeidslyst enn de hundene du har allerede. :lol:

Holder denne jenta tritt mon tro? ;)

 

Nå er jeg bare trøtt og sliten. Google er ikke min venn heller, for nå vurderer jeg å dra ut cysten på egen hånd med alt det ekstra problemer som begynner å vise seg. Må vel purre. Eller ta hadtetime hos fastlege og få han til å presse frem en akutt avtale på sykehuset.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå så er jeg så møkka lei folk og bikkjer og verden generelt at jeg vurderer å grave meg et høl og bli der. 

Føkkings god sommer, liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Så en dame med en firbeint en på tur i dag. Med en gang jeg så de taua jeg inn Bizi og konsentrerte meg om å passere, men dama og bikkja stengte plutselig hele veien der dama gikk i ene enden av veien, bikkja i andre med båndet mellom seg og det var tydelig at her skulle det hilses!

Jeg kjente irritasjonen stige, men så var det visst en dame vi hadde hilst på før, med en svensk lapphund som vi hadde møtt da Biz var liten.  Den finske og den svenske hilste, men Biz hadde egentlig ikke tid til å hilse, hun skulle på tur hun, så mens jeg svarte på spørsmålene og kommentarene til damen som akkurat som sist var at Biz har så pene tegninger, og om vi var på siste utstilling i Drammen? Jo takk for det, ja, hun er ganske søt, og nei det var vi ikke, var du?:ahappy: Bizi var utålmodig og begynte å ake seg bortover veien mens hun rulla med øynene og viste tydelig at dette var da vel ikke noe å bruke tid på?! Skulle ikke vi på tur, liksom?! Og da hun ikke fikk respons gjorde hun det en gang til.:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, 2ne said:

Akkurat nå så er jeg så møkka lei folk og bikkjer og verden generelt at jeg vurderer å grave meg et høl og bli der. 

Føkkings god sommer, liksom. 

Forstår den med lei av folk. :hug:Og verden. Men bikkjer? 

:icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, 2ne skrev:

Akkurat nå så er jeg så møkka lei folk og bikkjer og verden generelt at jeg vurderer å grave meg et høl og bli der. 

Føkkings god sommer, liksom. 

Få det ut :hug:

 

Akkurat nå, enna skrev:

Forstår den med lei av folk. :hug:Og verden. Men bikkjer? 

:icon_confused:

Det kan ikke jeg heller fotstå. Hva er hverdagen uten? Hva gjør folk på?  :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, enna said:

Forstår den med lei av folk. :hug:Og verden. Men bikkjer? 

Det er sånn omtrent 14 år siden jeg bare hadde en gammel hund som hadde litt forkalkninger, men ellers var frisk. Etter det så har det vært den ene bikkja etter den andre med en eller annen greie som gjør at jeg må vurdere livskvalitet mer eller mindre kontinuerlig. Da er ikke bikkjer gøy heller. 

Just now, *Kat84* said:

Få det ut :hug:

Det er det ingen som vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem trenger valp å le av og være sjarmert av når man har Pippin? Han har lekt med ballen sin på verandaen og i hagen. Han har en spesiell ball som han elsker over alt på jord og blir helt spinnvill av! :lol:

Og 2ne. :hug:Noen dager stinx!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, 2ne skrev:

Det er sånn omtrent 14 år siden jeg bare hadde en gammel hund som hadde litt forkalkninger, men ellers var frisk. Etter det så har det vært den ene bikkja etter den andre med en eller annen greie som gjør at jeg må vurdere livskvalitet mer eller mindre kontinuerlig. Da er ikke bikkjer gøy heller. 

 

Nei da er det ikke noe gøy nei :( Forstår veldig godybat du blir lei av alt det negative. Hund skal være givende og gøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, 2ne said:

Det er sånn omtrent 14 år siden jeg bare hadde en gammel hund som hadde litt forkalkninger, men ellers var frisk. Etter det så har det vært den ene bikkja etter den andre med en eller annen greie som gjør at jeg må vurdere livskvalitet mer eller mindre kontinuerlig. Da er ikke bikkjer gøy heller. 

 

Den ser jeg godt ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnkiogBonita skrev:

Lei meg og sint på samme tid :no: Og fatter og begriper ikke at foreldre synke så lavt og snakker stygt om den andre forelderen :no: 

Som skilsmissebarn med flere venner i samme båt med samme erfaring, så er nok dette mer vanlig enn man skulle håpet å tro...

---

Akkurat nå lurer jeg på om jeg skal finne meg ny type fôrtønne denne gangen, men aner virkelig ikke hva som er tilgjengelig. Må ta 20kg tørrfôr, lufttett, OK å flytte på med en fornuftig løsning på lokket (skru, klips/klemme, etterannet ikke likt de store RC-tønnene). Noen som har tips? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Stine skrev:

Digger å gå kveldstur i t skjorte :D

Så lenge man husker å spraye seg med myggspray så *huske myggspray neste gang man går på tur i t-skjorte og shorts i skogen :aww:*

9 timer siden, Klematis skrev:

Oh no, den må ligge der den skal:P

:lol: 

HJEMMEKONTOOOOOOR! Det er litt overskyet men likevel sol liksom... og jeg hadde en liten opprydding etter prinsessebarnet som stadig skal ha med seg ting ut på luftetur, men som sjelden får det med seg helt hjem igjen... Dette var morgenens fangst fra "jorderunden" :aww: 
Siri Guldseth sitt bilde.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

I dag skal gutta mine montere stillas, og det regner. Så det blir nok trivelig!

Jeg hadde tenkt å ta med meg Bizi og gå tur med henne mens bilen er på eu,men vi får se på mengden regn først. Noe må jeg jo finne på den timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, maysofie skrev:

Som skilsmissebarn med flere venner i samme båt med samme erfaring, så er nok dette mer vanlig enn man skulle håpet å tro...

---

Akkurat nå lurer jeg på om jeg skal finne meg ny type fôrtønne denne gangen, men aner virkelig ikke hva som er tilgjengelig. Må ta 20kg tørrfôr, lufttett, OK å flytte på med en fornuftig løsning på lokket (skru, klips/klemme, etterannet ikke likt de store RC-tønnene). Noen som har tips? :) 

Felleskjøpet??

 

God morgen:D

I dag skulle jeg ha hviledag, og ligge på sofan å se på serier- det ekkel lett når det er strålende vær ute. Men vi trenger en rolig dag, både jeg og Prima.

I dag er det fredag, som da betyr noe godt til middag, kose seg litt ekstra og mord og mysterier( og hver gang tenker jeg på Symra&Pipping)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lader opp til jobbehelg. Gidder ikke gjøre en tøddel med husarbeid. Kaffe, heklenål og garn. Ja, og så har jeg visst starta opp med havregrøtfrokost igjen. Kiloene sniker seg på, får snart ikke på meg jobbuksene. Så nå må det hard skyts til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Debbie skrev:

I dag er det fredag, som da betyr noe godt til middag, kose seg litt ekstra og mord og mysterier( og hver gang tenker jeg på Symra&Pipping)

Det gjør jeg også :lol: 
Jeg planlegger kyllingvinger og Cola til fredagskosen i kveld... :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Det gjør jeg også :lol: 
Jeg planlegger kyllingvinger og Cola til fredagskosen i kveld... :aww: 

åh det fikk jeg lyst på:D men jeg hadde vel tenkte meg kyllingsalat.

Imorra skal jeg på schæferutstillling, både gruer og gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...