Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Snoffe skrev:

Jaggu så ble det ikke riskrem til dessert! Har man dessertmage så har man dessertmage :aww:

Fordi vi er på hytten kjøpte vi sånn fjordland riskrem, og den var faktisk veldig god! 

 

 

Fjordland riskrem med tilhørende jordbærsaus er himla godt.

Jeg klarte å få rødvin i vrangstrupen, nå har jeg tørka opp rødvin fra laptopen, klærne mine, et ullteppe, en sofapute og gulvteppet. Jeg tror ikke noe får varige flekker. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

Kjenner jeg føler meg litt snytt når The Grand tour er i Nederland, og reklamerer disse gutta her som nederlenderne. 

Screenshot_20161216-215728.jpg

TO ganger! 

Tror jeg må sende skriftlig klage. De er norske, ikke f om Nederland skal få cred for det der!  :drool::drool:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Kjenner jeg føler meg litt snytt når The Grand tour er i Nederland, og reklamerer disse gutta her som nederlenderne. 

Screenshot_20161216-215728.jpg

TO ganger! 

Tror jeg må sende skriftlig klage. De er norske, ikke f om Nederland skal få cred for det der!  :drool::drool:

Nei det tror jeg det er photoshop som bør få :P 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Monikawt skrev:

Ahaa, sånn ja! Ser jeg har mista en liten del av diskusjonen :teehe: 

:teehe: 

1 time siden, Monikawt skrev:

Krysser fingre og poter for deg her :hug: 

Takk :hug: 

1 time siden, Siri skrev:

Du er liksom litt sånn beinhard og kompromissløs, du :aww: 

fan2ne, faktisk :aww: 

1 time siden, Siri skrev:

Burde være et minstekrav for å jobbe der, egentlig. 

:yes: 

1 time siden, Siri skrev:

Du er så sær ass... 

And I like it :aww: 

4 minutter siden, *Kat84* skrev:

Og ellers så er jeg så teit at jeg irriterer meg over en gåte som går rundt på facebook nå. Feil svar gjør at man må ha en alpakka som profilbilde. 

Kl er er 3 om morgenen, du sover og du hører det ringer på døra. Det er venner av deg som stiller opp for med overraskende besøk til frokost. Du har jordbærsyltetøyet, brød og ost, hva åpner du først?

Ikke glem, svar meg i privat melding, ikke her i kommentarer!! Hvis du svarer riktig jeg setter navnet ditt i kommentarfeltet her. Hvis du tar feil, du må ha et lamabilde som ditt profil bilde for en dag.

Det eneste logiske svaret her er vinduet... For så å kaste noe hardt etter de som er så frekk og ringe på døra midt på natta. 

Det er sikkert lurt å åpne døra først, tenker jeg :P Enten det er for gjestene, eller på kjøleskapet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

:teehe: 

Takk :hug: 

fan2ne, faktisk :aww: 

:yes: 

And I like it :aww: 

Det er sikkert lurt å åpne døra først, tenker jeg :P Enten det er for gjestene, eller på kjøleskapet :P 

Ev øynene siden du sover... :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Nei det tror jeg det er photoshop som bør få :P 

Ja det tror jeg også :P Se spesielt på han helt til høyre. Ikke tale om at så spiss og utstikkende rumpe er naturlig :P 
Ikke har jeg sett slike uniformer noe sted heller :P 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Det er sikkert lurt å åpne døra først, tenker jeg :P Enten det er for gjestene, eller på kjøleskapet :P 

Kanskje for de som ikke har noe i mot å bli vekket midt på natta :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat nå, Turb skrev:

Ev øynene siden du sover... :P 

Det var min første tanke, men siden du veit det er vennene dine som kommer på frokost, så har du vel åpna øynene alt? :P

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Kanskje for de som ikke har noe i mot å bli vekket midt på natta :lol: 

:lol: Alle har vel lyst til å få besøk kl. 3 på natta for frokost? :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

 

Det var min første tanke, men siden du veit det er vennene dine som kommer på frokost, så har du vel åpna øynene alt? :P

:lol: Alle har vel lyst til å få besøk kl. 3 på natta for frokost? :o 

Ja eller så bare går man i koma og åpner døra og hører at det er venner... :P Det er faktisk jeg helt troende til å gjøre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

:lol: Alle har vel lyst til å få besøk kl. 3 på natta for frokost? :o 

Det finnes bare en eneste god grunn for å stå opp før klokka 6 om morgenen. Og det er hvis man skal på utstilling   :whistle: Og selv da står jeg ikke opp klokka 3 :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, enna skrev:

Jeg husker hvorfor jeg ikke skal ha flere hannhunder...."sitter på sofaen med hele stasen ute"..... og gråter!!! :|

Frøkna ligger rolig og sover i samme sofa...:vin:

Savner mamman sin! :icon_cry:

Minner meg en god del om Pippin han der, selv om han er ti år yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Fjordland riskrem med tilhørende jodbærsaus er himla godt.

Jeg klarte å få rødvin i vrangstrupen, nå har jeg tørka opp rødvin fra laptopen, klærne mine, et ullteppe, en sofapute og gulvteppet. Jeg tror ikke noe får varige flekker. 

Vi hadde jordbærsausen til :D Ble så overasket over hvor frisk og god den var. smakte faktisk jordbær :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, *Kat84* skrev:

Ja det tror jeg også :P Se spesielt på han helt til høyre. Ikke tale om at så spiss og utstikkende rumpe er naturlig :P 
Ikke har jeg sett slike uniformer noe sted heller :P 

Kanskje for de som ikke har noe i mot å bli vekket midt på natta :lol: 

Rumpa er nesten lik, men har grodd litt foran :lol:

https://www.google.no/search?q=norwegian+police&oq=Norwegian+pol&aqs=chrome.2.69i57j0l3.6621j0j4&client=tablet-android-sonymobile&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=B2DohJQ0TT437M%3A

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

:lol: 

Ja den og! 
Så det er menn som naturlig har utstikkende rumper altså om de trener mye? 
Evt menn som har tilgang på shortser som former dem slik. 

Så vet man det :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, enna skrev:

Jeg husker hvorfor jeg ikke skal ha flere hannhunder...."sitter på sofaen med hele stasen ute"..... og gråter!!! :|

Det er sånt som gjør at ikke jeg vil ha hannhund og.. Motbydelige grisegutta.. 

3 minutter siden, Turb skrev:

Ja eller så bare går man i koma og åpner døra og hører at det er venner... :P Det er faktisk jeg helt troende til å gjøre... 

Man har vel allikevel åpna øynene først? :P 

3 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det finnes bare en eneste god grunn for å stå opp før klokka 6 om morgenen. Og det er hvis man skal på utstilling   :whistle: Og selv da står jeg ikke opp klokka 3 :P 

Jeg har en venn eller tre jeg kanskje hadde syns var triveligere enn en random utstilling, heldigvis :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Man har vel allikevel åpna øynene først? :P 

Neida, godt kjent i eget hus... man kan fint komme seg til døra uten å åpne øynene først :P 

Når jeg var student vandret jeg med øynene igjen åpnet for en som bodde i kollektivet og glemt igjen nøkkel og gikk og la meg igjen. Dagen etter husket jeg ikke en skit, må ha vært nesten sovende hele veien :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...