Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Jeg synes det ble for teit med frokostblanding til middag, så nå står en liten pizzadeig til heving, så jeg skal ha innbakt pizza med pølser, løk, jalapenos og bbqsaus en eller annen gang ikveld når jeg blir sulten igjen :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

1 time siden, Perfect Image skrev:

Mer kortreist middag tror jeg ikke man får :P Elgstek fra skogen vår skutt av bonden for to uker siden, poteter&gulrøtter fra naboen (smørdampede gulrøtter mm!) saus av skyen til elgsteket, fløte og urter fra gårdsatutsalget, tyttebærsyltetøy laget av svigermor med bær fra skogen vår :D Mmm det blir nam!

Fantastisk! :D

Pippinører og -klør ordnet, det var ca halvparten av det jeg skulle gjøre av hundestellegreier i dag. Litt middag før jeg fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Wachita skrev:

 


Ja, han brukte helt sinnsykt lang tid! Men hvis du leste på kritikkene så ser du hvorfor :P aldri sett så detaljerte kritikker før oO


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Leste kun en kritikk, på en malle til ei jeg kjenner. Den fikk sin første good. Fra cert til gult liksom :lol: nå er hun en bruktsmalle da, men som er rasetypisk. I følge noen dommere iallefall :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig godt å få sovet ut i dag :D Sov til klokka var 10, og det gjorde virkelig godt! 16 timer i bil på rundt halvannet døgn tar på kan man si. 

Helga er snart over og allerede nå kjenner jeg på at jeg gruer meg til neste helg... Plutselig gikk alt opp for meg :( 

Får ta meg en tur ut snart og prøve å få det litt på avstand i stedet for å la det bli for overveldende... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste kun en kritikk, på en malle til ei jeg kjenner. Den fikk sin første good. Fra cert til gult liksom :lol: nå er hun en bruktsmalle da, men som er rasetypisk. I følge noen dommere iallefall :lol: 


Mitt reisefølge gikk fra big 3 til blå [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg finlest kritikkene fra igår og funnet ut at vi ikke kommer til å stille i veteran på crufts neste år, hannhunddommeren fra igår dømmer tisper på crufts, og jeg tror ikke Tuva er helt hans type. Da blir det bare veldig dyrt og stress for ingenting :lol: Også er Tuva den eneste som fikk ecxelent presented på kritikken :whistle: Den tar jeg med meg videre!

Nuh straks Kardashian, sjokolade og pottis :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått reparert vaskemaskin i det siste og kan si noe om hvor dyrt det ble? Maskina lager ekkel metallisk lyd hver gang den sentrifugerer :hmm: Det var en ganske billig maskin da vi kjøpte den for sju år siden, trommelen ble bytta på garanti for fire år siden etter at den begynte å lekke rustvann (kjent feil). Lurer på om det vil være like billig å kjøpe ny på Black Friday som å reparere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Fantastisk! :D

Pippinører og -klør ordnet, det var ca halvparten av det jeg skulle gjøre av hundestellegreier i dag. Litt middag før jeg fortsetter.

Og det var kjempegodt! Synes elg har en tendens til å bli tørt, men nå har jeg funnet en god metode :D 

Ugh, jeg har ikke startet med Trixie enda, også har jeg så mye annet å gjøre også, men nå MÅ jeg prioritere henne først tror jeg. Blæ! Jeg synes det egentlig er koselig og liker det, bare ikke når jeg har så tidspress :P 

 

2 timer siden, Krutsi skrev:

Jeg er litt blakk shø, beklager ?

ÅH! Så er det måten å løse det på altså. Takk, da vet jeg til tunge tider. Du rekruterer regner jeg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Perfect Image skrev:

Og det var kjempegodt! Synes elg har en tendens til å bli tørt, men nå har jeg funnet en god metode :D 

Ugh, jeg har ikke startet med Trixie enda, også har jeg så mye annet å gjøre også, men nå MÅ jeg prioritere henne først tror jeg. Blæ! Jeg synes det egentlig er koselig og liker det, bare ikke når jeg har så tidspress :P 

 

ÅH! Så er det måten å løse det på altså. Takk, da vet jeg til tunge tider. Du rekruterer regner jeg med?

Du må igjennom en audition først.. vi kanke ha slike for prektige pentsnakkende østlendinger til dirtyprat vettu.. 

"Åh, store pusegutt! Har du lyst å komme inni meg?" Kan fort bli litt kjedelig hvis de ikke er 15 år liksom :aww: 

 

og dette er vel en samtale vi må snart avslutte.. for det er sikkert en regel om dette, og med kjeften min; strekker jeg sikkert den strikken snart :lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Mirai pinned this emne

Jeg forsøkte å søke, uten hell - vi må da ha hatt tråder med tips til gode lyskilder på hundene?

Nå som jeg skal begynne å jobbe, må jeg belage meg på å være som folk flest, og gå tur med hundene etter dagslyset. Og da ville det vært fint med litt lys på hundene, så jeg ser hvor dem er. Vi går ikke der det er særlig til biltrafikk, så lyset er mer for meg enn andre. Og gjerne hver sin farge, så jeg vet hvem som sitter ved føttene og hvem som bare skal et eller annet et stykke unna - selv om det stort sett nesten utelukkende alltid er henholdsvis Foenix og Glam.

Men jeg må ha noe med litt størrelse/styrke, for de lysdingsene jeg har nå forsvinner i den massive pelsen til Glam - og det nå når han er nedrøytet :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Monikawt skrev:

Tipper det var mange belgereiere som fikk seg et lite sjokk ja :nesevis::lol: 

Shitt happends, Tuva har flere gruppeplasseringer og tilogmed BIS plassering, men har  fått flere blå for det :) Det en dommer er opptatt av er kanskje uviktig for en annen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Artemis skrev:

Jeg har tenkt litt og kommet frem til at jeg skal begynne med oppdrett. Det må jo selvsagt bli oppdrett av veskehunder, for det er jo der pengene ligger. Man må jo også begynne med det man har, så jeg tenkte å skape meg en liten nisje.

Jeg har derfor gleden av å presentere *trommevirvel* veskeschäfer! :cool: 

image_zpsuyoyy8f1.jpeg

:whistle: 

MYYYYE finere veskehund enn de jeg så på Dogs4All i dag :D 

Da er Dogs4All over, vi er hjemme, hundene har fått mat og en skank hver, og roen har senket seg over heimen. At jeg fikk meg ei p-bot i dag velger jeg å fortrenge litt til :aww: Det er litt irriterende når man bruker en p-app og trykker på at man skal stå til kl 18:00 - og så kl 17 oppdager at nei, den appen avslutta parkeringa kl 15, den... hrmpf. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...