Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg har hatt en skikkelig utblåsning om skolens elevpc-dekning. Skal vi oppfylle målene i læreplanen så må vi i alle fall ha en maskin pr to elever, helst en til hver, de skal liksom bruke maskina i alle fag og ofte i hver time. Med den tilstrømminga av elever vi har nå så er det bare å glemme de læreplanmålene, og det er alvorlig! Håper ledelsen fikk med seg poenget. :aww:

Nå får jo alle hver sin chromebook - gjør ikke deres elever det? Bra du sier klart i fra!

@*Kat84* :console: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sone-klemmer er undervurdert altså :heart: 

Ble ikke så mye søvn i natt... Og Sjef stakkars stod og pep der hvor Aragon sin plass har vært. Han har hatt stort bur stående som sitt gjemmested (uten dør, bare Beauceron-sikkert :teehe: ), og eksen tok det med i går kveld fordi han ikke ville at jeg skulle ligge og se på det i hele natt. 
Men der stod altså Sjef og pep litt. 

Nå holder jeg på å forberede meg til jobb. Selv om jeg ikke vil så vet jeg av erfaring at jeg trenger å holde meg opptatt, ellers så kan jeg fort havne i kjelleren. Så jeg skal tvinge meg selv til det i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry dobbelpost, men må bare fortelle hvordan Sjef var i går formiddag :heart:

Jeg gruet meg enormt fra jeg stod opp. Dette merket tydeligvis denne fjollete saken min, for plutselig satte han seg foran meg og slapp meg ikke forbi. Og så løfter han fremlabbene opp og legger rundt livet mitt og legger hodet inntil :heart: 

Det var nok bare en måte å få kos på for hans del, men for meg føltes det som om det var en måte å trøste på :wub: 
Jeg er så glad for at jeg har denne rare teitingen min nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, *Kat84* skrev:

Klokken 18.12 hadde jeg bare en hund... :icon_cry:

Og jeg skjønner egentlig ikke hvordan det skal gå an å være uten.. :(

 

 

:hug:

14 timer siden, Siri skrev:

Du vet du er voksen når dagens glede er at man har kjøpt nytt sengetøy :aww: ... og gleder seg til å ta det på... det med elg :aww: 

åh grattis. Men bare det å legge seg i nytt sengetøy er fantastisk.

 

Nå har jeg så lyst på dalmis, nesten så jeg vurdere å ta kontakt med oppdretter. Men jeg skal jo ikke ha valp nå. Men savner en dalmis i livet mitt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Nå får jo alle hver sin chromebook - gjør ikke deres elever det? Bra du sier klart i fra!

@*Kat84* :console: 

Det kan vi bare drømme om. Vi faller alltid utenfor sånne ordninger, så må vi begynne å mase, skrive eposter, ha møter etc, så får vi kanskje litt mer enn vi hadde før. Det er visst ikke så farlig om ikke våre nye landsmenn er på høyde med etnisk norske når det gjelder slikt. Selv om integrering er veldig viktig, sånn i teorien. :aww:

Men nå har vi hatt to dobbeltimer med data, og elevene har lært såpass mye at de kan jobbe videre hjemmefra, der har de fleste tilgang på maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en genial kaffemaskin på jobb. Displayet for å velge hva du skal drikke er ikke tilgjengelig før du har satt koppen på plass - i tillegg lager den verdens beste kaffe [emoji3]

I morgen skal jeg på julebord på Losby gods i Lillestrøm. Noen som har vært der? Det blir sikkert både hyggelig og gøy, men jeg kunnet godt unvært den kjøreturen rett etter jobb.

Siden jeg nesten bor der, så må jeg bare være så irriterende og si at Losby ikke ligger i Lillestrøm. Sånn, ferdig med pirking :ahappy:

Spise mat på Losby gods er veldig kos. Så bare gled deg :)

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Cavalierflat skrev:

Siden jeg nesten bor der, så må jeg bare være så irriterende og si at Losby ikke ligger i Lillestrøm. Sånn, ferdig med pirking :ahappy:

Spise mat på Losby gods er veldig kos. Så bare gled deg :)

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Oh? Bor du så nærme oss? Bor i Groruddalen vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på MR og hundene har fått løpe i alt av gjørme og vanndammer de fant. Jeg vil ha frost og vinter... Hundene ser ikke ut, så jeg må vurdere om de skal ha et bad, eller om det holder å blåse de tørre. Det er bare rally i morgen, men det føles ikke kult å komme på en offentlig plass med andre hundefolk med en hund som ser ut som om hun ikke har badet siden hun var åtte uker :P Først mat til meg, så får vi legge en plan eller tre, det må jo pyntes til advent også :banana: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cichla. Han heter Cichla's Twist, etter Revloch Fiddlers Green og Cichla's Montana. [emoji4] 

Så gøy! De har mange flotte hunder! :D ei av mine nærmeste venninner har to fra cichla, samme med en nabo av oss!

Fiddler er en flott hund!

Gratulerer så mye! Du kommer til å få en fantastisk tid fremover!

Edit: ser din og min Leela har samme bestefar også! Bono er en ufattelig fin hund både på innsiden og utsiden :D

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umm, jeg er ikke av de mest effektive når jeg skal rydde stua for å pynte til advent - for jeg har brukt den siste timen på å støvsuge soverommet, skifte gardiner på soverommet, flytte seng, to nattbord og to puffer til en annen vegg, ta av sengetøyet og ta ned skittentøy. Jeg skulle egentlig bare opp for å hente støvsugeren som står der...

Jaja, jeg fikk mer gulvplass til hundene ut av flyttingen, og det skal bli godt å legge seg i nyoppredd seng i kveld.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute styrtregnet det, er mørkt og fortsatt lumskt glatt her og der. Inne er det varmt, lyst, verdens beste vofser er turet og tørket, nå ligger de og varmer seg på ullteppene sine. Snart taco, skal bare lage guacamole. Ny kartong rødvin innkjøpt og snop har jeg jaggu også. Skal fyre opp i peisen og tenne lys. Med andre ord: Bare la det regne og være glatt og mørkt!

 

 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter livet i Gran Canaria. Godt og varmt så vi er på stranda i dag også. Helt herlig [emoji173]️

Fant ut i går at han som hadde tatt bilen uten å betale har krasjet den også. Hele venstre siden er smadret.
Han hadde tatt kontakt med forsikringsselskapet for at de skulle fikse det, hvordan han fant ut av hva forsikringsselskapet var aner vi ikke, men det var tydelig at han hadde håpet vi ikke fikk beskjed om det.
Litt lurt å ikke bruke bilen som den skulle vært sin egen når man ikke er interessert i å betale for den gitt.
Ironisk nok skjedde krasjen dagen etter han hadde sendt e-post til advokaten om at han fortsatt ikke kom til å betale.
Blir virkelig helt ødelagt å gå og tenke på den saken her, selv om vi bare får en sterkere og sterkere sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...