Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 662
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Knerten sier Hei!  Han er verdens godeste lille Knert, en dvergpuddel av den skjønneste sorten. 9 uker i morgen og frisk og rask og helt til å spise opp. Vi koser oss masse sammen, så heldig jeg

Hils på Brukbare's Extra Ivrig ❤   Fotograf: Merete Greaker (takk for at du tok så fine bilder av valpene til Marianne :D)

Posted Images

Skrevet
På 19. februar 2017 at 4:27 PM, SaraSL skrev:

Tispen kom i løpetid nå, og valpene blir forhåpentlig klar begynnelsen av juli :D:D

En kooiker til? :D Fra Vilges Beana?

Skrevet

Tiden flyr for en gangs skyld, rekker vell ikke tenke på så mye annet med en liten tobeint å ta vare på ? valpene er blitt 3 uker allerede og om 2 uker isj burde jeg vell prøve å få til å ta et besøk ?

 

  • Like 3
Skrevet

Endelig har løpetia kommet, paring om veldig kort tid :D Gud jeg gleder meg. Ingen andre enn oppdretter kan ta fra meg den muligheten til og få valp, noe som jeg tror /vet h*n ikke gjør :) Nå er det bare og se framover, vente på at tispa på tatt seg. Men innen den tid skal jeg gjøre masse spennene som skal få tiden til og gå. Ariel har termin om 10 dager. Lite tror vi at hun er drektig, men jeg og oppdretter har blitt enig om at vi skal  vente og se. Hadde vært morro om hun faktisk hadde noen overraskelser i magen.  Gleder meg sånn til og ha forhåpentligvis et kull på henne selv. Hun er jo så fin og god mot valper. 

Hater den lange vente tia :(

  • Like 2
Skrevet

Da er det avklart, og avgjort, og frøken tobent datter får en firbent venninne til agility (og jeg får tilbake Lotta....). Hentes tilfeldig men morsomt nok, hjem til frøken tobent sin 13-årsdag. 9.april. Vente til neste år, som jeg vurderte, gikk ikke hjem hos frk tobent, så dermed blir det nå istedet.

Mellompuddel :)

Har det meste av sakser,klipper, skjær og børster. Mangler føner.

Skrevet
Akkurat nå, enna skrev:

Da er det avklart, og avgjort, og frøken tobent datter får en firbent venninne til agility (og jeg får tilbake Lotta....). Hentes tilfeldig men morsomt nok, hjem til frøken tobent sin 13-årsdag. 9.april. Vente til neste år, som jeg vurderte, gikk ikke hjem hos frk tobent, så dermed blir det nå istedet.

Mellompuddel :)

Har det meste av sakser,klipper, skjær og børster. Mangler føner.

Gratulerer til den tobente jenta ☺☺ Blir nok veldig bra!!

Skrevet

Ny UL tatt hos oppdretter, viste 5-6 stk, de trodde de så 2 tisper. Vel, jeg trenger hannhunder.. :P *Vente vente, ca 20 dager igjen*

Skrevet
6 minutter siden, soelvd skrev:

Ny UL tatt hos oppdretter, viste 5-6 stk, de trodde de så 2 tisper. Vel, jeg trenger hannhunder.. :P *Vente vente, ca 20 dager igjen*

Spøker du nå, eller trodde de oppriktig at de så kjønn???

Skrevet
Spøker du nå, eller trodde de oppriktig at de så kjønn???

Ikke utenkelig alt ettersom hvor langt valpene er kommet og ul apparat. Så en film for noen dager siden av et valpekull på 5 som de tok 3D ultralyd på, stillig å se på og dyktig veterinær som manøvrerte. Men 100% sikkert er det jo ikke, men det er det jo ikke på mennesker eller.
  • Like 1
Skrevet
9 timer siden, SFX skrev:

Spøker du nå, eller trodde de oppriktig at de så kjønn???

Spøker ikke nei. De har vært med i forbindelse med veterinærutdanning (tror jeg) og da mener de også at de har sett kjønn på to av de. 

Skrevet
11 timer siden, enna skrev:

Da er det avklart, og avgjort, og frøken tobent datter får en firbent venninne til agility (og jeg får tilbake Lotta....). Hentes tilfeldig men morsomt nok, hjem til frøken tobent sin 13-årsdag. 9.april. Vente til neste år, som jeg vurderte, gikk ikke hjem hos frk tobent, så dermed blir det nå istedet.

Mellompuddel :)

Har det meste av sakser,klipper, skjær og børster. Mangler føner.

 Så gøy!!!:D

Fra Helene eller?

Skrevet
2 minutter siden, tmp skrev:

Veldig stas at en søster til Bob blir sonenhund :D:wub:

Det mest fornuftige ved kjøp av hund er å "holde seg til sonen" :):aww:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...