Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2017


Wildlife
 Share

Recommended Posts

  • Svar 662
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Knerten sier Hei!  Han er verdens godeste lille Knert, en dvergpuddel av den skjønneste sorten. 9 uker i morgen og frisk og rask og helt til å spise opp. Vi koser oss masse sammen, så heldig jeg

Noor Inca Coffee Fireside, aka Honning ble med oss hjem i går, 8,5 uker gammel saluki   

Posted Images

Endelig har løpetia kommet, paring om veldig kort tid :D Gud jeg gleder meg. Ingen andre enn oppdretter kan ta fra meg den muligheten til og få valp, noe som jeg tror /vet h*n ikke gjør :) Nå er det bare og se framover, vente på at tispa på tatt seg. Men innen den tid skal jeg gjøre masse spennene som skal få tiden til og gå. Ariel har termin om 10 dager. Lite tror vi at hun er drektig, men jeg og oppdretter har blitt enig om at vi skal  vente og se. Hadde vært morro om hun faktisk hadde noen overraskelser i magen.  Gleder meg sånn til og ha forhåpentligvis et kull på henne selv. Hun er jo så fin og god mot valper. 

Hater den lange vente tia :(

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det avklart, og avgjort, og frøken tobent datter får en firbent venninne til agility (og jeg får tilbake Lotta....). Hentes tilfeldig men morsomt nok, hjem til frøken tobent sin 13-årsdag. 9.april. Vente til neste år, som jeg vurderte, gikk ikke hjem hos frk tobent, så dermed blir det nå istedet.

Mellompuddel :)

Har det meste av sakser,klipper, skjær og børster. Mangler føner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, enna skrev:

Da er det avklart, og avgjort, og frøken tobent datter får en firbent venninne til agility (og jeg får tilbake Lotta....). Hentes tilfeldig men morsomt nok, hjem til frøken tobent sin 13-årsdag. 9.april. Vente til neste år, som jeg vurderte, gikk ikke hjem hos frk tobent, så dermed blir det nå istedet.

Mellompuddel :)

Har det meste av sakser,klipper, skjær og børster. Mangler føner.

Gratulerer til den tobente jenta ☺☺ Blir nok veldig bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, soelvd skrev:

Ny UL tatt hos oppdretter, viste 5-6 stk, de trodde de så 2 tisper. Vel, jeg trenger hannhunder.. :P *Vente vente, ca 20 dager igjen*

Spøker du nå, eller trodde de oppriktig at de så kjønn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøker du nå, eller trodde de oppriktig at de så kjønn???

Ikke utenkelig alt ettersom hvor langt valpene er kommet og ul apparat. Så en film for noen dager siden av et valpekull på 5 som de tok 3D ultralyd på, stillig å se på og dyktig veterinær som manøvrerte. Men 100% sikkert er det jo ikke, men det er det jo ikke på mennesker eller.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SFX skrev:

Spøker du nå, eller trodde de oppriktig at de så kjønn???

Spøker ikke nei. De har vært med i forbindelse med veterinærutdanning (tror jeg) og da mener de også at de har sett kjønn på to av de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, enna skrev:

Da er det avklart, og avgjort, og frøken tobent datter får en firbent venninne til agility (og jeg får tilbake Lotta....). Hentes tilfeldig men morsomt nok, hjem til frøken tobent sin 13-årsdag. 9.april. Vente til neste år, som jeg vurderte, gikk ikke hjem hos frk tobent, så dermed blir det nå istedet.

Mellompuddel :)

Har det meste av sakser,klipper, skjær og børster. Mangler føner.

 Så gøy!!!:D

Fra Helene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...