Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
1 time siden, Kristin_nord skrev:

Så søøt emoji7.png

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

Jeg veit, dør litt innvendig hver gang jeg ser bilde :lol: Gleder meg såå mye til å se hu på ordentlig :D

• Like 2
  • Svar 662
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Knerten sier Hei!  Han er verdens godeste lille Knert, en dvergpuddel av den skjønneste sorten. 9 uker i morgen og frisk og rask og helt til å spise opp. Vi koser oss masse sammen, så heldig jeg

Hils på Brukbare's Extra Ivrig ❤   Fotograf: Merete Greaker (takk for at du tok så fine bilder av valpene til Marianne :D)

Posted Images

Skrevet
29 minutter siden, Meg skrev:

mer info!!!!!  :)

Offentlig gjør mer når ting er helt klart :) Men kan si at det dreier seg om en litt mindre hund denne gangen! 

• Like 4
Skrevet
31 minutes ago, Snøfrost said:

Jeg venter på en løpetid jeg har ventet på siden april, så jeg håper hun både er villig og billig når den først kommer :) 

:D
Jeg venter på en løpetid jeg har ventet på i tre år nå.......

• 2 weeks later...
Skrevet
7 minutter siden, Sprettballen skrev:

Da kan jeg med sikkerhet melde meg inn her, etter noen måneders tenking og grubling. I midten av februar blir Blitz storesøster til en liten whippetjente ^^ 

Samme oppdretter?

Skrevet

Nå som 2017 er kommet for å bli ble det hele plutselig litt mer ekte, krysser fingrene på en Mini-Lyn (er litt stuck på navn, forslag mottas gjerne!) etter disse to :ahappy: 

IMG_1246.JPG

De har forøvrig fått seg egen tråd på sonen her.

• Like 6
Skrevet

Jeg er så innmari valpesyk og har lyst på en valp snart..... men nå har det seg at jeg har fire hunder fra før av så.... :blink: Bitt av hundebassillen her ja :blink:

Skrevet

Idag er det 24dager til moren til min fremtidige valp har termin! :drool: Er litt bekymret om det ikke kommer nok tisper til at jeg skal få, men gleder meg til alle valpene har kommet til verden! :ahappy:

• Like 1
Skrevet

Endelig kan jeg også melde meg inn her! Jeg og samboeren min står høyt opp på listen på et kull der tispen har løpetid i mai/juni! Hvis det blir 3-4 valper er vi garantert valp, og både mor og far kommer fra store valpekull. Det er hennes første kull, og vi krysser alle fingrer for at alt går i orden. Jeg gleder meg så fryktelig at jeg ikke klarer å tenke på noe annet!! 

• Like 1