puddellover Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Min siste forelskelse, mellompuddelen Alba. Hun er en drøm som har gått i oppfyllelse, og allerede nå vet jeg at hun er en hund av typen "once in a lifetime" Alba deleies med kennel Imagecopy, og vil bli å se i utstillingsringen de neste årene. Ut over det har jeg et håp om at hun kan bli godkjent terapihund. 27 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
connie_canine Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Så fin ei frøken! Mellompuddel var en av rasene jeg vurderte når jeg skulle ha hund ? Ble akutt valpesyk her! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Gratulerer med den nye stjernen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Gratulerer så mye! Hun ser aldeles nydelig ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Åååh! Gratulerer!! Hun er supersøt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2016 Herreguuud så søt! Gratulerer så mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2016 Oi, så søt! Spennende du vil prøve å godkjenne henne som terapihund! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 16. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2016 Tusen takk, alle sammen! Det er skikkelig stas 16 minutter siden, Poter skrev: Oi, så søt! Spennende du vil prøve å godkjenne henne som terapihund! Vi har allerede begynt med sosialisering rettet mot fremtidig godkjenning! Alba tilbringer noen dager i uka med mamma (som har tatt kursene i dyreassisterte intervensjoner v/ NMBU) på voksenopplæring, der hun møter mennesker i alle utgaver, og lærer seg å slappe av mellom slagene. Jeg har dessverre ikke muligheten til å ha henne med på jobb før hun er godkjent, men er så heldig at mamma kan ha henne med på litt "arbeidstrening" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bie Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2016 Gooosj så mye fluff! Gratulerer så mye, gleder meg til å følge med på fremgangen her ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2016 Herre, så skjønn! Syns egentlig ikke puddler er så innmarri fine, men hun er et unntak Utrolig herlig uttrykk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2016 Nåååh 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2016 Gratulerer! Puddelvalp.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2016 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 17. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2016 Nydelig lita snuppe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 21. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2016 På søndag er Alba 12 uker, og på lista over dagens gjøremål sto 12-ukersvaksinen. Selve sprøytestikket, og det å stå på bordet var ikke så stas. De spennende luktene, lydene og menneskene var derimot utrolig gøy! Vekten viser 3,8 kg, opp ca. 300 g på halvannen uke. Neste ting på listen var litt morsommere, vi skulle innom voksenopplæringen for å hilse på en elev, og denne eleven ble så glad at han satt en tyggis i halsen da han hørte at vi skulle innom en tur På vei hjem prøvde jeg meg på å gå en tur i butikken, mens Alba ble liggende i bilen. Satt igjen mobilen min, og på filmen piper hun i ca. 30 sekunder før hun titter litt rundt seg og legger seg til å sove. Ca. 2 minutter senere er jeg tilbake, og kan konkludere med at dette går bra! Så, dagens kjipeste og siste gjøremål. Bad og klipp for denne uka. Bare bordtrening og barbering i dag. Hun har vært veldig flink de gangene jeg har kjørt fullt spa, men i dag hadde vi noen protester på barberingen. Det er så kjipt når noen (les: meg) skal barbere så nøye asså! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 30. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2016 Gullvoffa vokser i høyt tempo. Veide 4.6 kg her om dagen! Denne uken har ikke vært utenom det vanlige bortsett fra at vi har hilst på søster, supertante Hermine og mamsen, mange herlige høstbilder finnes på @Belgerpias Facebook. Legger ved tre bilder jeg tok denne uken 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 20. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2016 16 uker og 5,5 kg tung. Litt under 2 uker fra å være 4 mnd. Endelig begynner tante sur (les: Zelda) og onkel muggen (les: Kaos) å leke litt. Alba gir nemlig ikke opp kjipingene! Mange gode opplevelser med hunder har gitt henne et godt hundespråk, og selv om hun digger mennesker er det enda morsommere å hilse på kjente og nye hunder! Praksistimene hun har som terapihund er de beste, å få komme inn på "arbeidsplassen" er så stas - der har hun supre hundekollegaer og mange fine mennesker å kose seg med. Også noen "se så pen hund da"-bilder! Og et bilde fra Albas første utstilling... Jepp, kunstutstilling 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. November 2016 Rapporter Share Skrevet 21. November 2016 Hallooooo... kommer dere på besøk igjen snart?? Chess ønsker seg litt mer krøllebaby-besøk! For hun er suuuupersøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 21. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2016 5 timer siden, Maria skrev: Hallooooo... kommer dere på besøk igjen snart?? Chess ønsker seg litt mer krøllebaby-besøk! For hun er suuuupersøt Klart det ❤️ Hverken Alba eller jeg sier nei til det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 25. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 Albas første jul❤️ Det skjedde noe pussig med håret til Kita (sølvpuddelen) på bildet, men det får bare være! Bestefar har redigert litt på bildene (forøvrig han som eier Kita med bestemor). Ellers, Alba hadde ingen ønsker for julen, men fikk jammen en dødslekker lanullvagenser av min tante! 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 Hun er nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 26. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2016 Pudler vokser stadig på meg, altså!Nydelig, er hun! [emoji7] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 26. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2016 For en fin frøken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 26. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2016 Så fin hun er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 26. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2016 Så nydelig hun er. Begge to er nydelige. Pudler er så fine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts