Monikawt Skrevet 22. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2017 23 hours ago, SFX said: Så fin! den har nok større linjeavstand enn passion planneren sin compact, men vil tro det er ca samme som passion planner classic. Det kan kanskje @SandyEyeCandy svare på? jeg trodde også syvende sans var en fellesbetegnelse, men jeg tror faktisk det er forskjellige navn etter hvordan de er inni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 22. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2017 Jeg skal prøve bullet journaling til kommende år. Synes det er så kjekt at jeg kan fylle den med akkurat det jeg selv vil Har fått masse klistremerker og washi tape i adventskalenderen, så jeg er klar Jeg trodde forresten at det het wasabitape, som i sushien Synes det er veldig koselig å lage små tegninger og bilder til boka. Kjøpte ei vanlig bj bok på Panduro, men synes arkene ble for tynne. Skulle gjerne hatt ei bok med tykkere ark sånn at fargen og malingen ikke går så lett igjennom. Kanskje ei skissebok kunne vært like greit. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puera Skrevet 28. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2017 Veldig fornøyd med min tvserie tracker! Fant en tegning på nett som jeg tegnet etter og skrev opp de seriene jeg ser på nå. ? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 28. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2017 Takk for tips til tv serier, nå fant jeg noe nytt jeg skal teste ut:) Ellers har jeg kjøpt to almanakker i år, en til meg og en til Prima. Og så har vi treningsdagbok i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2017 Jeg lagde ei bj bok til min beste venninne i julegave, det var så koselig å lage og enda koseligere å høre gleden hennes Nå gleder jeg meg bare til å lage min egen! Jeg blir forresten å legge ut noen bilder fra boka hennes på lonekunst instagrammen min, om noen har lyst å se 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2017 Just now, Poter said: Jeg lagde ei bj bok til min beste venninne i julegave, det var så koselig å lage og enda koseligere å høre gleden hennes Nå gleder jeg meg bare til å lage min egen! Jeg blir forresten å legge ut noen bilder fra boka hennes på lonekunst instagrammen min, om noen har lyst å se Jeg vil se mer! Masse nydelige tegninger du har lagt ut alt jo, kanskje jeg må rote meg til å faktisk følge med på instagram. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2017 Venter forøvrig svært utålmodig på min nye PA. Fått coveret, men jeg trenger resten også... En postdag igjen i år, så krysser fingre for at den dumper ned i postkassa i morgen. Den nye ser sånn ut: Og bestilte også en egen kaninbok. Notatbok med bare linjer på ene siden av arket, så andre siden kan brukes til skisser, tankekart, tabeller osv. Vil ha! NÅ! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2017 6 minutter siden, Raksha skrev: Jeg vil se mer! Masse nydelige tegninger du har lagt ut alt jo, kanskje jeg må rote meg til å faktisk følge med på instagram. Instagram er veldig koselig, synes jeg Jeg kan legge ut flere bilder her etter hvert 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 30. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2017 Har nettopp bestilt alt for mye klistremerker fra etsy men herregud som jeg gleder meg 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 Fått bøkene mine Jeg er ikke så god til å med tegning og sånt enda, må øve Og må visst ha meg flere større klistermerker til å pynte med, så hyl ut om dere finner noe fint og billig. Elsker den! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 1 time siden, Raksha skrev: Fått bøkene mine Jeg er ikke så god til å med tegning og sånt enda, må øve Og må visst ha meg flere større klistermerker til å pynte med, så hyl ut om dere finner noe fint og billig. Elsker den! Det finnes en del gratis printables på nett, avhengig av hva du trenger printables er også vanligvis mye billigere på etsy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 1 hour ago, WelshenNemi said: Det finnes en del gratis printables på nett, avhengig av hva du trenger printables er også vanligvis mye billigere på etsy. Ja, det var lurt, for jeg ønsker meg ting som er lette å klippe ut. noe sånt https://www.erincondren.com/shibori-sticker-sheet og lignende med sitater, ordtak, oppmuntrende ord og sånt på. Men da var det å få kjøpt klistermerkepapir da, det husker jeg jo aldri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 Akkurat nå, Raksha skrev: Ja, det var lurt, for jeg ønsker meg ting som er lette å klippe ut. noe sånt https://www.erincondren.com/shibori-sticker-sheet og lignende med sitater, ordtak, oppmuntrende ord og sånt på. Men da var det å få kjøpt klistermerkepapir da, det husker jeg jo aldri Klistremerker mot godbiter? jeg gikk så lei av å klippe ut at jeg kjøpte maskin som gjør det for meg. Veldig praktisk.. Når den virker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 Just now, WelshenNemi said: Klistremerker mot godbiter? jeg gikk så lei av å klippe ut at jeg kjøpte maskin som gjør det for meg. Veldig praktisk.. Når den virker ! Høres ut som en potensielt god deal Åh såpass ja, ting som virker er greit da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 7 minutter siden, Raksha skrev: ! Høres ut som en potensielt god deal Åh såpass ja, ting som virker er greit da Ja, var i chat med kundeservice i USA i 5 timer på fredag ikke første gang. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 Bujoen min ble fort en valpetracker, så jeg er på jakt etter en ny bok til å starte ny bujo. Leuchtturm er jeg skeptisk til, da den ghoster for mye. Det samme gjelder Moleskine. Rhodia er drømmen, men da må jeg bestille fra utlandet.. blæææh. Vil også ha noen tombow tusjer! Dette er også post nummer 666, så jeg måtte skrive. Edit: DE HAR RHODIA PÅ TODOS!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 Just now, Michellus said: Bujoen min ble fort en valpetracker, så jeg er på jakt etter en ny bok til å starte ny bujo. Leuchtturm er jeg skeptisk til, da den ghoster for mye. Det samme gjelder Moleskine. Rhodia er drømmen, men da må jeg bestille fra utlandet.. blæææh. Vil også ha noen tombow tusjer! Dette er også post nummer 666, så jeg måtte skrive. Edit: DE HAR RHODIA PÅ TODOS!!! Tudos er helt fantastiske ? de har også tombows både enkle tusjer og pakker! Bestilt 20 stk derfra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 Just now, Wachita said: Tudos er helt fantastiske ? de har også tombows både enkle tusjer og pakker! Bestilt 20 stk derfra ? Jeg veeet! Jeg har så lyst på, men dette er nok ikke riktig tidspunkt å svi av penger på. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 Jeg veeet! Jeg har så lyst på, men dette er nok ikke riktig tidspunkt å svi av penger på. [emoji28]Hehe, nei! Kanskje greit å vente litt! [emoji28]Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 2 hours ago, Michellus said: Bujoen min ble fort en valpetracker, så jeg er på jakt etter en ny bok til å starte ny bujo. Leuchtturm er jeg skeptisk til, da den ghoster for mye. Det samme gjelder Moleskine. Rhodia er drømmen, men da må jeg bestille fra utlandet.. blæææh. Vil også ha noen tombow tusjer! Dette er også post nummer 666, så jeg måtte skrive. Edit: DE HAR RHODIA PÅ TODOS!!! Ghoster? Rhodia ? tombowtusjer? Kan jeg få for dummiesforklaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 Just now, Raksha said: Ghoster? Rhodia ? tombowtusjer? Kan jeg få for dummiesforklaringer? Ghosting er når du ser tusjen litt gjennom papiret. Det har ikke blødd gjennom, men det skygger på en måte. Rhodia er et notatbok merke, og tombow er noen vannbaserte tusjer med en brush tip og en tynn tip 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 3. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2018 Ble så inspirert av denne tråden at jeg kjøpte meg en ny PA nå Har hatt derfra i mange år nå og er fornøyd med de. Var veldig gøy når de kom med klistremerker Synes det er synd de ikke har kule farger på omslagene i kunstskinn og. Gidder ikke å ha en død kalv på boka mi, men i kunstskinn var det bare sort og brun. Ble et design fra de på omslaget i år, har alltid hatt bilder, så gøy med noe nytt. Slo i tillegg til med noen ekstra penner og klistremerker. Gleder meg til å få den 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2018 Gøy at det er flere som liker planning. I år kjøpte jeg månedplanlegger fra EC i tillegg til lifleplanner. Månedplanleggeren bruker jeg som treningsdagbok. Skriver ned hva jeg har trent (klistemerke ikon), vekta hver uke og andre ting. Fant ut at jeg kunne bruke disse habit tracker stickerne som jeg har masse av fra div klistremerke kit. Så skal tracke hvilke dager jeg spiser sjokolade og ikke. I år skal nemlig formen opp og vekta ned. Så skal prøve å bruke den boka til det. Har lifeplanner til hverdagen. Ser at det er mye som skjer fremover og det er gull verdt å ha en bok hvor en kan skrive ned alt som skjer. Og et pluss at boka er fin i tillegg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 6. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 Da var jeg plutselig på min tredje Passion Planner. Liker at man kan bytte ut omslagene nå så jeg slipper å bestille ny hver gang det dukker opp en farge jeg liker 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 7. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2018 Hvor finner jeg "klistremerker" jeg kan printe ut selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts