SandyEyeCandy Skrevet 1. Januar 2017 Rapporter Skrevet 1. Januar 2017 Har innlemma søstra mi i #pashfam, så i dag har vi sittet i mange timer og kost oss. 8 Siter
Snoffe Skrevet 2. Januar 2017 Rapporter Skrevet 2. Januar 2017 (endret) Gubben kom hjem med en planleggingsbok til meg De får fra jobben hvert år og han sa han kaster dem, men i år tok han den med hjem til meg fordi jeg kom i skade for å si at jeg ønsket meg Veldig greit å få en gratis når jeg ikke het vet hvor lenge jeg syntes det er morsomt Og der ble det bestilt litt klistremerker Siden jeg ikke har en bok som er ment for å putte klistermerker i så får jeg heller klippe de litt til hvis det skulle være nødvendig Endret 2. Januar 2017 av Snoffe 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Januar 2017 Rapporter Skrevet 2. Januar 2017 Dere med Erin Condren: Har funnet to butikker på Etsy med nydelige ting i: TheWhitePoppyPaperCo EllePlan 2 Siter
Wilhelmina Skrevet 2. Januar 2017 Rapporter Skrevet 2. Januar 2017 #pashfam, hva bruker dere de blanke sidene og rutearkene til? Synes denne var morsom, og er på jakt etter flere ideer 5 Siter
WelshenNemi Skrevet 2. Januar 2017 Rapporter Skrevet 2. Januar 2017 Begynt med nyttårsforsetter/mål jeg også. 2 Siter
Raksha Skrevet 2. Januar 2017 Rapporter Skrevet 2. Januar 2017 Skrive opp nyttårsforsett/mål var lurt, det må jeg gjøre- jeg er jo så distré. Har allerede kaninkulloversikt på notatsidene, bestilte almanakk med ekstra mange notatsider. 3 Siter
MonicaT Skrevet 2. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2017 3 timer siden, SandyEyeCandy skrev: Dere med Erin Condren: Har funnet to butikker på Etsy med nydelige ting i: TheWhitePoppyPaperCo EllePlan Å nei, jeg har jo liksom shoppestopp Bare si fra om du kommer over mer. Jeg er fortsatt strålende fornøyd med boka og har den med på jobb hver dag. Til og med fått skryt av en kollega at det var en "kul" bok. Liker boka og morsomt med klistremerker. Ikke skrevet nyttårsløfter enda, men de kommer. Har skrevet opp hvem vi fikk julekort av som vi ikke sendte til, så håper å huske de neste år 3 Siter
Raksha Skrevet 2. Januar 2017 Rapporter Skrevet 2. Januar 2017 Nå er det skrevet ned Må gjøre en ordentlig innsats da? 3 Siter
Guest Christine Skrevet 2. Januar 2017 Rapporter Skrevet 2. Januar 2017 Kjøpte selvklebende ark på Clas ohlson til 99,- så nå har jeg klippet ut små klistremerker på totalt 10 A4-ark. Puh! Allerede begynt å få ned en del ting pluss pyntet med klistremerker. Merker at motivasjonen for å gjøre ting vokser når jeg kan pusle med almanakken min Siter
MonicaT Skrevet 3. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2017 Så mye for kjøpestopp, gikk på en smell gitt Men nå er det stopp. Har skrevet opp nyttårsforsetter :-) 4 Siter
Puera Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Skrevet 3. Januar 2017 Wee dette var morro å pusle med ? Her er litt fra forrige uke. Fikk også polaroid kamera til jul så da kan jeg ta ut bilder å klistre i boka og ? 4 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Skrevet 3. Januar 2017 På 2.1.2017 at 6:10 PM, Wilhelmina skrev: #pashfam, hva bruker dere de blanke sidene og rutearkene til? Synes denne var morsom, og er på jakt etter flere ideer Jeg har notert under veiledninger (ikke de jeg har sjøl, selvsagt, men de jeg har vært på under studier), skriver opp hvor mye penger jeg bruker på hundene, ideer, huskelister osv. Gjør det overhodet ikke pent, bruker det utelukkende som kladdepapir. Jeg driver med boka mi hver kveld, og prøver meg på en habit-tracker denne uka, for jeg er jo ganske pliktoppfyllende og gjør stort sett det som er skrevet opp. For å bli flinkere til å faktisk gjennomføre ting, så har jeg lagt inn alle yogaaktivitetene framover også, det er åpenbart at det trengs. Jeg bestiller meg forresten noen ting som egentlig er til EC-planneren. Så om jeg ikke får brukt det, så sender jeg det til dere med den varianten her. De var så nydelige at jeg bare måtte! 4 Siter
SiriEveline Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Skrevet 3. Januar 2017 Begynner å komme seg i boka nå Trenger bare bli flinkerer til å legge inn alt, kanskje slenge inn strikkemål også der 3 Siter
MonicaT Skrevet 4. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2017 Mon tro om vi skal på Frost Disney on ice Klistremerker fra bokhandler 5 Siter
WelshenNemi Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Skrevet 4. Januar 2017 På 2.1.2017 at 6:10 PM, Wilhelmina skrev: Inspirert av denne så har jeg lagd en tilsvarende med hvordan energinivået er. Kanskje jeg får en oversikt og kanskje finner en sammenheng med hvor ofte/når jeg blir dårlig? 4 Siter
Siljus Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Skrevet 4. Januar 2017 Har kommet litt i gang med bujo'en min nå, så her om dagen fant jeg ut at jeg skulle føre opp min egen "ett år i pixler" humørmessig, og på motsatt ark føre opp en oversikt over den månedlige, for å se om det er noen sammenheng der 5 Siter
Monikawt Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Skrevet 4. Januar 2017 Første uka i 2017! Bildet er tatt i går. Etterpå fant vi ut at vi drar en snartur til sverige torsdag ettermiddag også Krise!! Jeg glemte å ta tran i går 3 Siter
Guest Christine Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Skrevet 4. Januar 2017 Resultatet av 10 A4-sider: Nei, orket ikke snu alle de små klistremerkene Siter
Snoffe Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Skrevet 4. Januar 2017 Akkurat nå, Christine skrev: Resultatet av 10 A4-sider: Nei, orket ikke snu alle de små klistremerkene Har du laget de selv? 1 Siter
Guest Christine Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Skrevet 4. Januar 2017 Akkurat nå, Snoffe skrev: Har du laget de selv? Oh no Klistremerkeark, Internett, en printer og noen timer med klipping Siter
Snoffe Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Skrevet 4. Januar 2017 Akkurat nå, Christine skrev: Oh no Klistremerkeark, Internett, en printer og noen timer med klipping Hvor kjøper du klistremerkeark? Prøver å google det men finner ingen ting Siter
Guest Christine Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Skrevet 4. Januar 2017 14 minutter siden, Snoffe skrev: Hvor kjøper du klistremerkeark? Prøver å google det men finner ingen ting Disse funket supert for meg Litt vanskelig å få klistremerket av papiret, men med hjelp av en liten kniv gikk det bedre! http://m.clasohlson.com/no/Clas-Ohlson-selvklebende-fotopapir-/38-7649-2 Siter
Snoffe Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Skrevet 4. Januar 2017 Akkurat nå, Christine skrev: Disse funket supert for meg Litt vanskelig å få klistremerket av papiret, men med hjelp av en liten kniv gikk det bedre! http://m.clasohlson.com/no/Clas-Ohlson-selvklebende-fotopapir-/38-7649-2 Tusen takk! Da skal jeg se om jeg får fikset noen selv etterhvert Siter
Guest Christine Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Skrevet 4. Januar 2017 Akkurat nå, Snoffe skrev: Tusen takk! Da skal jeg se om jeg får fikset noen selv etterhvert Mye billigere ihvetfall! Kjøpte kun et sett med nedlasting på etsy, resten var gratis. Kan finne linkene og legge ut Siter
Recommended Posts