Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

Guest Jonna
Akkurat nå, Celeritas skrev:

Æææ iiik! Hva er dette? Et bitt? Av hva? Flått?? Dårlig bilde,men hun sprella sånn...e1625b2267229f6979a64521975d7600.jpg

Fluebitt, mulig tuneflue :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

I dag burde jeg virkelig få unna litt klesvask. Litt teit å vente til vi er flere som trenger maskinen, og jeg vil ha det unna til tirsdag. 

I går så handlet jeg vaskeutstyr for nesten tusen kroner, så hvis jeg får "klager" på at jeg har feil mopp eller ikke riktig vaskemiddel så må de skaffe det selv :aww:

De to siste dagene har jeg brukt på å sy en drakt til en kommende baby. Kjøpte mønster og tenkte det skulle være easy peasy å sy. Mønsteret var så stort (minste str.) at det hadde passet om 1 år. Så da måtre jeg lage eget mønster å sy etter. Easy peasy prosjektet mitt tok altså MYE lengre tid en forventet, så jeg håper moren vil like den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Celeritas skrev: Æææ iiik! Hva er dette? Et bitt? Av hva? Flått?? Dårlig bilde,men hun sprella sånn...e1625b2267229f6979a64521975d7600.jpg

Fluebitt, mulig tuneflue [emoji4] 

Åååja, takk! Pjuh letta, tenkte det verste jeg nå.Men så stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Celeritas skrev: Æææ iiik! Hva er dette? Et bitt? Av hva? Flått?? Dårlig bilde,men hun sprella sånn...e1625b2267229f6979a64521975d7600.jpg

Fluebitt, mulig tuneflue [emoji4] 

Åååja, takk! Pjuh letta, tenkte det verste jeg nå.Men så stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Celeritas skrev: Æææ iiik! Hva er dette? Et bitt? Av hva? Flått?? Dårlig bilde,men hun sprella sånn...e1625b2267229f6979a64521975d7600.jpg

Fluebitt, mulig tuneflue [emoji4] 

Åååja, takk! Pjuh letta, tenkte det verste jeg nå.Men så stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
1 time siden, 2ne skrev:

AN sitter jeg og venter på at kroppen skal fungere, jeg er visst veldig giktisk denne uka. Skal ut og trene hund senere i dag, og gleder meg! Det er lenge siden sist vi trente, og det er enda lenger siden jeg gleda meg :D Egentlig burde jeg børsta over flokedyret mitt før jeg dro, men så sant ikke kroppen bedrer seg veldig innen den tid, så får hun bare være flokete til vi kommer hjem igjen. 

Forrige helg var vi på kenneltreff, og da ble det heldigvis bestemt at flokedyret blir her i sommer fremfor å være i Sverige og vise seg frem, så jeg kan teknisk sett klippe henne ned nå. Jeg er veldig delt på om jeg vil det, det hadde vært morsomt å stille henne ut i håp om at hun fikk noe mer enn excellent, men pelsstell på en utstillingspuddel er ikke helt kompatibelt med vonde armer og skuldre (og for å være helt ærlig, null motivasjon til å børste pels :aww: ). Men om vi kommer i gang med trening, så kan hun jo være brukspuddel i stedet, og da trenger hun ikke noe mer enn en stram T60 (jeg kan stille henne i en T60 også, men hun får neppe noen cert da, så flashy er hun ikke uten pels).

Skal hun klippes ned i en T60 burde jeg vel gjøre det i helgen, for klipperen min har planer de neste helgene (kanskje hun har planer denne helgen også, jeg har ikke spurt kom jeg på :lol: ), og da burde vi børste, bade og blåse når vi kommer hjem (det burde vi nok uansett, særlig om værmeldinga holder det den "lover" :P ). Alle disse vanskelige valgene :aww: 

 

Klipperen din har ingen planer på søndag i alle fall, egentlig ikke etter midt på dagen i morgen heller - har lovet å besøke min gamle mor på formiddagen bare. Utover det så er det ikke noe på tapetet.

...er jeg på jobb, og har godkjent dagens 20. championat - svart på en haug med e-poster, fordelt diverse osv. - sånn går nu dagan. Godt det er helg om få timer.
Neste helg er det jobbing i Trondheim - skal på tur med bare fineste Noah'n min, han får være med, mens jentene er hos sine respektive barnevakter på Haga og Jessheim. Tipper Hermine kommer til å få det gøy med katten Duchess å bryne seg på. Det er ei Main Coon jente med bein i nesa og litt til :)

Nei, tilbake til tittelregistreringer og championat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvetes møkkakropp. :gaah:  Sorry fransken. Ble sendt hjem fra jobb. Migrenehelvete er på tur. Så venter på å bli hentet. og før noen mumler noe om lappen,  jeg kan ikke kjøre bil i slik tilstand uansett.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på en vaskemaskin og fikk melding fra venninne om at hun blir litt senere og at jeg bare kunne blåse i vasking av leilighet og dra å trene hund istedet :P så da gjør jeg det... Venninne sa at hundene hennes elsket å spise støv alikevel - :D 
Ser ut til at jeg rekker begge deler idag så da er det greit, litt støvsfritt skal hun få det altså...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokt ris og zoolac på menyen for lillemus i dag, kjøpe fiskeboller etterpå. Andre natta på rad hun måtte ut, stakkars lille. Hun er kvikk og fin ellers da, så bare litt magesjau virker det som. Ikke mer akutt enn at hun holder seg til hun kommer ut, selv om jeg bruker litt tid på å våkne nok til å stå opp heller. Ris var forøvrig veldig oppskrytt mat, sier hun :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Belgerpia skrev:

Klipperen din har ingen planer på søndag i alle fall, egentlig ikke etter midt på dagen i morgen heller - har lovet å besøke min gamle mor på formiddagen bare. Utover det så er det ikke noe på tapetet.

Kanskje vi skal ta det på søndag da, så jeg har hele morgendagen på meg å få børsta og bada og blåst det lille trollet? :ahappy: 

27 minutter siden, Belgerpia skrev:

Neste helg er det jobbing i Trondheim - skal på tur med bare fineste Noah'n min, han får være med, mens jentene er hos sine respektive barnevakter på Haga og Jessheim. Tipper Hermine kommer til å få det gøy med katten Duchess å bryne seg på. Det er ei Main Coon jente med bein i nesa og litt til :)

:lol: Kan være at lille frøken bulldoser får seg en liten overraskelse der :P 

--

Det er mulig at man kanskje søler litt mer enn man burde når 3 hunder står og nistirrer på gulvet - og ikke benken - når man skjærer opp pølser?

De fikk forøvrig uttelling for spaninga si.. *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kanskje ikke direkte overrasket over at NKK Hamar nå ble flyttet fra Ankerskogen til Lillehammer. Jeg skjønte aldri hvordan det skulle la seg gjøre å arrangere en utstilling på Ankerskogen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Siri skrev:

Jeg ble kanskje ikke direkte overrasket over at NKK Hamar nå ble flyttet fra Ankerskogen til Lillehammer. Jeg skjønte aldri hvordan det skulle la seg gjøre å arrangere en utstilling på Ankerskogen... 

Vi skal ha spesial og jubileumsutstilling samtidig, og det er lagt opp til middag og fest - i Hamar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Ble ikke så lang dag på jobb som jeg trodde i dag. Begynte på kurs klokka halv 8. Det var over på rundt halvannen time. Og så var det litt omvisning i det som blir mitt område, og skriving av kontrakt. Fikk se hvor kantina er, hilst på en vikar og et par fast ansatte, og så var det gjort. 
Nå sitter jeg her og later som jeg ikke ser dyrene rundt meg, for her høljer det ned i bøtter og spann, og jeg har virkelig ikke lyst til å gå ut nå! De fikk et par kilometers tur klokka 6 i dag morges så de har ikke så mye å klage på helt enda uansett :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på en maskin hundetepper, pantet flasker og støvsuget. Og jeg har fått lys i gangen igjen! Nå venter vi bare på Bilbo som skal få litt hjelp med pelsen. Dvs jeg skal stelle litt på ham, mens eier lærer. Klipper ham litt etterpå også tenker jeg, tipper det trengs med litt rumpe- og øreklipp :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Syns ikke det er noe uvanlig stort :) 

Okey, bare liiitt hønemor her hehe :D Beklager at det ble trippelpost, tapatalk ville visst ikke oppføre seg i dag..

Har handlet ny sele, halsbånd, bånd og seng i dag, hun har jo vokst ut av alt...i tillegg har jeg bestilt et par nye dekk til bilen.. pengene drar avsted :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig dag. Kræsjet bilen. Min skyld. Brøt vikeplikten. Kan ikke fatte det. Kjører alltid sakte og følger godt med, men hadde tydeligvis en dårlig dag. Levert bilen på verksted, og det ble antydet opp mot 3 mnd leveringstid på deler. Er det mulig. 3 mnd uten bil frister ikke akkurat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

For en herlig dag. Kræsjet bilen. Min skyld. Brøt vikeplikten. Kan ikke fatte det. Kjører alltid sakte og følger godt med, men hadde tydeligvis en dårlig dag. Levert bilen på verksted, og det ble antydet opp mot 3 mnd leveringstid på deler. Er det mulig. 3 mnd uten bil frister ikke akkurat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

:hug:

Tror du trenger en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

For en herlig dag. Kræsjet bilen. Min skyld. Brøt vikeplikten. Kan ikke fatte det. Kjører alltid sakte og følger godt med, men hadde tydeligvis en dårlig dag. Levert bilen på verksted, og det ble antydet opp mot 3 mnd leveringstid på deler. Er det mulig. 3 mnd uten bil frister ikke akkurat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Går det bra med deg da? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Line skrev:

Vi skal ha spesial og jubileumsutstilling samtidig, og det er lagt opp til middag og fest - i Hamar...

Men så fint da *ler*. 

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

For en herlig dag. Kræsjet bilen. Min skyld. Brøt vikeplikten. Kan ikke fatte det. Kjører alltid sakte og følger godt med, men hadde tydeligvis en dårlig dag. Levert bilen på verksted, og det ble antydet opp mot 3 mnd leveringstid på deler. Er det mulig. 3 mnd uten bil frister ikke akkurat.

Æsj.... men sjekk om du har mulighet for leiebil på forsikringen.

Har jeg sittet i lync-møte siden kl 9 i morges og er helt svett i øra - og mine lett utstående ører er nå godt tilliggende :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mud skrev:

:hug:

Tror du trenger en. 

Takk :hug:

4 minutter siden, Martine skrev:

Går det bra med deg da? :hug:

Ja, det går bra med meg. :hug:

4 minutter siden, Siri skrev:

Æsj.... men sjekk om du har mulighet for leiebil på forsikringen.

Har jeg sittet i lync-møte siden kl 9 i morges og er helt svett i øra - og mine lett utstående ører er nå godt tilliggende :lol: 

Vi hadde ikke leiebil i forsikringen. Lot mannen ta seg av bytte av forsikringsselskap forrige gang, og det var visst ikke lurt. Han hadde synes det var såpass mye dyrere å ha leiebil i forsikringen, at han hadde takket nei til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

Takk :hug:

Ja, det går bra med meg. :hug:

Vi hadde ikke leiebil i forsikringen. Lot mannen ta seg av bytte av forsikringsselskap forrige gang, og det var visst ikke lurt. Han hadde synes det var såpass mye dyrere å ha leiebil i forsikringen, at han hadde takket nei til det..

Å, kjiper'n altså :( 

Lurer på om jeg rekker hjem for en plenklipp før det begynner å regne? For det blir vel regn av de skyene her tror jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
33 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

For en herlig dag. Kræsjet bilen. Min skyld. Brøt vikeplikten. Kan ikke fatte det. Kjører alltid sakte og følger godt med, men hadde tydeligvis en dårlig dag. Levert bilen på verksted, og det ble antydet opp mot 3 mnd leveringstid på deler. Er det mulig. 3 mnd uten bil frister ikke akkurat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Uff :( Så utrolig kjipt! Men flott at du kom uskadet fra det! Håper det ikke tar fullt 3 måneder å fikse altså... Sender en god :hug: din vei! 
 

Jeg har snart nakenhund ser det ut som :pinch:  
Røytetid er ikke min(e) favoritt tid(er) på året! 

13528857_10154097499895465_7707722568936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
På 19. juni 2016 at 11:22 AM, Artemis skrev:

@Christine med Vegas og Tesla ble observert på agilitystevne i dag. :ahappy:

Jeg gikk først med terven, også så jeg deg. Tenkte at det var en person jeg har sett før, men kom ikke på hvor. Så gikk jeg med settervimsen, og da gikk du med schafer. Tankene fløy virkelig rundt fordi jeg hadde jo sett hunden før også. Kom på at vi var på schaferklubben sitt område, så har jo sett mange schafere og eiere opp igjennom på stevner :P Like etterpå kom en annen sonis bort til meg og lurte på om det var en sonis med den schaferen som kjørte caddy og DA først kom jeg på hvem du var :icon_redface: Stressa.. 

Hvordan gikk MH? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...