Lunatic Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Akkurat nå, Monikawt skrev: Ååh, jeg vil hjem det er fint der (iallefall når det er fint vær ) liker at du kjøpte bildet! Man må jo kunne unne seg noe av og til Det er superfint når været er med ja. Er litt forelsket nå, men tror nok den forelskelsen hadde forsvunnet fort om været hadde vært "normalt" og enig! Det er veldig vakkert, og det er jo sånt jeg vet at jeg hadde angret på senere. Kunst og bilder har man med seg hele livet, så noen ganger må man bare kjøre på. Akkurat nå, Annik skrev: Du aner ikke hvor forstyrrende det er å se bilder herfra, på sonen ______________ Da har vi akkurat kommet hjem fra tur, så da skal vi se litt mer The Big Bang Theory med god samvittighet. Selv om det er sol ute Haha, det skjønner jeg! Det var forresten et superkult halsbånd! Hvor er det fra?
Symra&Pippin Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 13 minutter siden, Tinkie skrev: Var sånn jeg også tolket det, at hun uttrykte medfølelse for deg Da tolket jeg det riktig jeg også. Noen unger løper fra den ene rampestreken til den andre, jeg hadde en sønn som var sånn. Det var liksom ikke nok å gå i hælene på han for å avverge katastrofer, jeg måtte løpe, og samtidig tenke ut alt som kunne gå galt, for det kom til å gå galt. Jeg trøstet meg med teorien om at nysgjerrige og aktive unger utvikler egenskaper som de får god bruk for senere. Jeg hadde en svigermor som hadde null forståelse for at vi ikke brukte mer tvang og straff, hun nektet å flytte på en eneste pyntegjenstand når vi var på besøk. Så da kunne vi jo ikke besøke henne noe særlig da. Too bad. 2
Annik Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Akkurat nå, Lunatic skrev: Det er superfint når været er med ja. Er litt forelsket nå, men tror nok den forelskelsen hadde forsvunnet fort om været hadde vært "normalt" og enig! Det er veldig vakkert, og det er jo sånt jeg vet at jeg hadde angret på senere. Kunst og bilder har man med seg hele livet, så noen ganger må man bare kjøre på. Haha, det skjønner jeg! Det var forresten et superkult halsbånd! Hvor er det fra? Skistad hundeutstyr på fb/@tonjek 1
Guest Jonna Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 ....har jeg lyst til å dø litt, men må nok på jobb..
SFX Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 [Sytealarm] Nå skal jeg gå i koma i sofaen. Jeg har så vondt i ankelbruddet etter to lange dager på føttene, at jeg rister i smerter og det iler helt opp til låret, selv om det bare er ankelen som er problemet. Jeg hiver etter pusten og tårene spruter om jeg forsøker å stå på foten nå. Møkkafot. Og jeg finner ikke sterkere smertestillende i huset enn paracet og voltaren-gel. Jeg har så vondt at jeg vil ha kokain, goddamnit! På toppen av dette, så har jeg svømmehud og sørgerenner flere steder på føttene, etter å ha trasket i et "noe" vått, gjørmete og opptråkket skogsfelt i dag, og øvrige klær var våte av regn - mens ansiktsmaska strammer av solbrenthet. Så nå sitter jeg i trusa under ullpledd, og lurer på hvordan jeg skal orke å gå opp til soverommet for å ta på meg mer klær. Det har vært en bra dag, men jeg hater kroppen min i dag. [/Sytealarm] I dag har samtlige bebiser fra G-kullet mitt gjennomført MH. Snille valpekjøpere og fôrverter som kjører og stiller opp på noe som OVERHODET ikke er normalt å gjøre i bernermiljøet. Det er så viktig for meg at jeg betaler MH for dem, men de må jo likevel sette av dagen, stå opp før kråka fiser, og kjøre et stykke. 3
Zitka Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Har hunden som skulle på en liten vinterferie, blitt offisielt forhund så nå blir buret i bilen byttet ut også så som min kjære sa; hvis en av de to andre har tenkt å gjøre seg noe eller få illebefinnende at det er bare avlivning som dug, så bør det skje nå 1
Monikawt Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 15 minutter siden, Lunatic skrev: Det er superfint når været er med ja. Er litt forelsket nå, men tror nok den forelskelsen hadde forsvunnet fort om været hadde vært "normalt" og enig! Det er veldig vakkert, og det er jo sånt jeg vet at jeg hadde angret på senere. Kunst og bilder har man med seg hele livet, så noen ganger må man bare kjøre på. Hihi, det skjer meg hver gang jeg er hjemme omtrent men samtidig er det en del fine turområder hjemme, som jeg virkelig savner! godt du er fornøyd
Guest LXT Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Sentimental. Rett og slett ****** sentimental.
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Akkurat nå, Kelpiemind skrev: Sentimental. Rett og slett ****** sentimental.
Tinkie Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Kuro halter etter lang tur med mye leking + krangel med en annen hund. Jeg vet ikke om det kom under krangelen eller på turen og bare ble synlig etter krangelen. Han har vondt i det som tilsvarer håndleddet på oss. Gi metacam som jeg har liggende, så han slipper å ha vondt? Eller la være og se om han har mindre vondt i morgen, sånn at han ikke belaster mer enn nødvendig?
Kristiin Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Har vært på fotoutstilling i dag! Og hvor mange flinke amatørfotografer det finnes! (bla. utstilt bilder medlemmer av fotoklubber har tatt) Og rystes litt over prislappen på noen bilder Og da sitter jeg på båten hjemover
Annik Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Akkurat nå, Kristiin skrev: Har vært på fotoutstilling i dag! Og hvor mange flinke amatørfotografer det finnes! (bla. utstilt bilder medlemmer av fotoklubber har tatt) Og rystes litt over prislappen på noen bilder Og da sitter jeg på båten hjemover Båt og fotoutstilling? Har du vært i Kristiansund du også?
xxx12345 Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Valpekjøperbesøk nr tre for helgen unnagjort, og den av gutta som får komme dit får det veldig bra Jeg har funnet fem supre hjem denne gangen også, veldig glad 5
Caroline Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Verdens snilleste jenter som har vært lånehunder i barn og hund i dag Og Tibra var med på matchshow og ble BIS3 Ja, det er jo gøy selv om det ikke er noe alvor i det. Hun elsker jo å vise seg fram, så hun er knallfornøyd med dagen. 6
xxx12345 Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Forøvrig har valpene nå oppdaget gleden ved å makulere avispapir - til gangs! 6
Schæfermann Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Hele helgen har gått med til RIK figurantkurs, utrolig lærerikt! Nå er beina så såre og stive at hele kvelden kommer til å tilbringes i sofaen :-D 4
Guest Jonna Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Lurer på om man ser litt trøtt og sliten ut nå når workwife gir meg en pose med mat i det jeg kommer inn døren, og ene workgubben gir deg en klem
Siljus Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Aaah, popcorn og brus!  Grei "ventemat" det, til pølser er ferdiggrilla! Lillefluff ligger på den nyrydda verandaen å nyter en bit tørrfisk! Herlig dag 1
Guest *Kat84* Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Akkurat nå, Siljus skrev: Aaah, popcorn og brus!  Grei "ventemat" det, til pølser er ferdiggrilla! Lillefluff ligger på den nyrydda verandaen å nyter en bit tørrfisk! Herlig dag Ååå, nå fikk jeg lyst på popcorn! Spiste det i går kveld til film også, men det er jo sunt, sant? Jeg tror gutta her prøver å fortelle meg at de vil ha mat. Først har Sjef lagt hodet oppå skuldera mi og logret som besatt. Når det ikke funket så la han seg på gulvet, og Aragon begynte å hoppe over ham. Frem og tilbake, før han stakk hodet inn under øret på Sjef Og akkurat nå driver jeg på å forklarer mannfolket at han må hjelpe meg med å lage en sånn planke jeg kan bruke som en slags smellertrening. Han har utstyr til å borre hull i planker, så får jeg begynne å lete etter bokser som passer til det formålet til å ha godbiter i
Pixie Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Da fikk jeg melding om at hundeburet er solgt. "Beklager at du ikke rakk det denne gangen". Kjøss meg midt i ryggen... 4
mushi Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Noen her som har IKEA veggplater til kjøkken?
Zitka Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Alle triksa jeg hadde i boka om legging av avkom fungerer ikke lengre.. Så turner vi på overtid mens det jabbes.. jeg kjenner godt jeg ikke er særlig pedagogisk anlagt
Guest *Kat84* Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Akkurat nå, Pixie skrev: Da fikk jeg melding om at hundeburet er solgt. "Beklager at du ikke rakk det denne gangen". Kjøss meg midt i ryggen... Var dette på finn.no? Jeg ville rapportert henne som useriøs selger. Det samme om det er i en FB gruppe. Sånn går ikke an altså! Du har vel sikkert skriftlig at dere hadde en avtale også?
Pixie Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Akkurat nå, *Kat84* skrev: Var dette på finn.no? Jeg ville rapportert henne som useriøs selger. Det samme om det er i en FB gruppe. Sånn går ikke an altså! Du har vel sikkert skriftlig at dere hadde en avtale også? Vet ikke om jeg orker, min erfaring er at selger kan gjøre nesten hva de vil på finn så lenge det ikke er ren svindel. Uno har kræsja for kvelden
Recommended Posts