Elisabeth00 Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Vilde <3 Liker henne bedre og bedre, syns karakterutviklingen har vært kjempebra. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 2 timer siden, Elisabeth00 skrev: Vilde <3 Liker henne bedre og bedre, syns karakterutviklingen har vært kjempebra. Det henger også veldig godt sammen med min håpefulle spådom om at neste sesong kommer til å handle om henne! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Nytt klipp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 19 minutter siden, Wilhelmina skrev: Nytt klipp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Sååå mye falt på plass ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Har hun anmeldt altså? Ikke bare truet ham? Håper hun anmeldte. Begynner å like Vilde altså. Og tror og det blir henne neste sesong. Tror ikke jeg klarer vente til fredag... blir nok nødt til å følge klippene denne uka... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Akkurat nå, Lola Pagola skrev: Har hun anmeldt altså? Ikke bare truet ham? Håper hun anmeldte. Hun sa så til Mari. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Akkurat nå, Lola Pagola skrev: Har hun anmeldt altså? Ikke bare truet ham? Håper hun anmeldte. Begynner å like Vilde altså. Og tror og det blir henne neste sesong. Akkurat nå, Mud skrev: Hun sa så til Mari. Hun har sagt det i siste sms til William også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Ah ok! Ikke sett noe klipp med Mari enda, har bare sett til da William ble sur og gikk fra Noora. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Seriøst, Vilde. Åh, det har vært så sykt mye kjipt i alle seriene jeg har sett i det siste, så jeg håper virkelig det begynner å gå litt oppover i Skam! Men hva tror dere skjer med William? Synes det er litt rart at han ditcha eksamen, altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Kripos hyller "Skam"-Noora 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 1 time siden, Justisia skrev: Kripos hyller "Skam"-Noora Men blir ikke sånt som regel henlagt da? Spent på hva som skjer i serien i alle fall. Blir han ikke straffet sender det jo signaler om at det ikke er noen vits å anmelde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Akkurat nå, Wilhelmina skrev: Men blir ikke sånt som regel henlagt da? Spent på hva som skjer i serien i alle fall. Blir han ikke straffet sender det jo signaler om at det ikke er noen vits å anmelde... Vel, hun har jo bevis på at han har bildet av henne og på det han har skrevet, i tillegg til lydopptak, så det er i hvert fall nok bevis til at det kan tas videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 1 time siden, Wilhelmina skrev: Men blir ikke sånt som regel henlagt da? Spent på hva som skjer i serien i alle fall. Blir han ikke straffet sender det jo signaler om at det ikke er noen vits å anmelde... Vi rekker neppe se at Nico blir straffa i denne sesongen, men de slipper neppe denne saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 2 timer siden, Wilhelmina skrev: Men blir ikke sånt som regel henlagt da? Spent på hva som skjer i serien i alle fall. Blir han ikke straffet sender det jo signaler om at det ikke er noen vits å anmelde... Det var det da. Men hvor mange anmelder slike saker? Tror det er ganske mange jenter som ikke tør si i fra til venner eller foreldre om at de drakk slik at de blocka på en fest og at noen har knipsa nakenbilder av dem. Er nok mye tabu rundt det. Og kanskje disse episodene med Noora nå gjør at flere faktisk vil anmelde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2016 Med denne saken i avisa, og fokus fra Skam kan en jo håpe flere tør å melde i fra fremover http://www.dagbladet.no/2016/05/23/nyheter/innenriks/nakenbilde/dom/sor-trondelag/44319931/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2016 Jeg hadde IKKE tenkt å se på dette vrøvl, men har blitt dårlig i kveld, og istedenfor å ta husarbeid eller bikkjer eller noe som helst fornuftig har jeg sett hele sesong en, er på siste episode nå og må se sesong to 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2016 29 minutter siden, Perfect Image skrev: Jeg hadde IKKE tenkt å se på dette vrøvl, men har blitt dårlig i kveld, og istedenfor å ta husarbeid eller bikkjer eller noe som helst fornuftig har jeg sett hele sesong en, er på siste episode nå og må se sesong to Og sesong to er tilogmed mye bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeas_89 Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2016 Liker at dette er det som har blitt delt mest på Facebook i kveld 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2016 170 cm høy faktisk Tror vi sier 190. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2016 Er det hver fredag nye episoder kommer? Så alt forrige helg. Helt grei underholdning, blir jo litt engasjert selv Arti å se hvordan ungdommen styrer for tia, og hvilket språk de har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2016 NRK tar grep for å ikke miste 16-åringene LILLEHAMMER (VG) «Skam» er laget for jenter i 16-års alderen. Men nå har NRK fått et uventet problem: Serien er blitt så populær blant foreldrene at det må tas grep for å sørge at målgruppen ikke blir skremt vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 27. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2016 Jeg måtte krype til korset å se Skam jeg også.. Sambo var på vei til å sette det på forrige uka, men jeg sa at jeg ikke gadd å se på en sånn fjortisserie. Nå har jeg pløyd meg gjennom alle episodene på et par dager, alene Søt serie synes jeg, og man blir jo lett dratt med i sånne ungdomsforelsker Ny episode i dag? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2016 Jeg vet ikke helt... har jo lest overskriftene, og vært litt smånysgjerrig. Samtidig som at jeg med en gang har skjønt greia om hva det handler om og temaene som tas opp, ut fra overskriftene i avisene. Så i løpet av uken har jeg sett de fire-fem første episodene av sesong 1. Det var helt greit, men ikke noe mer enn det. Jeg ser hva som trekker tenåringene, men for min del ser jeg bare igjen mye av dramaet som var da jeg gikk på skolen, og har ikke noe stort behov for å gjenoppleve det. Men nå er jeg særs kresen når det gjelder tv-underholdning, og har ikke fulgt med på noe serie på over 10 år, og ikke er jeg rette målgruppa heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2016 Jeg sluttet å puste en periode under dagens klipp. Patetisk, I know 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts