Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2016 - tråden følger sendetid for TV


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Du har jo misforstått hele greia. En ser jo på Paradise fordi det nettopp ER sjokkerende dumt!  

På minnene mine på Facebook delte jeg dette bildet for noen år siden   

I den grad man kan misslike et menneske etter å ha sett det på TV, så missliker jeg Carl Aksel vanvittig mye. For en drittsekk... Og så hevder han fortsatt at han ikke har løyet en eneste ga

Posted Images

1 time siden, Lola Pagola skrev:

Jeg har på følelsen at det er Jonas egentlig, jeg vet ikke om noen andre kunne sendt ut CA? Folk er jo ganske feige der inne. Men Jonas driter i alle andre, og kjører sitt eget løp. Sandra ville vel heller sendt ut Jonas enn CA? Håper vi får vite i dag ?

Men ville Stine gitt boka til Jonas, altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev: Jeg har på følelsen at det er Jonas egentlig, jeg vet ikke om noen andre kunne sendt ut CA? Folk er jo ganske feige der inne. Men Jonas driter i alle andre, og kjører sitt eget løp. Sandra ville vel heller sendt ut Jonas enn CA? Håper vi får vite i dag ?

Men ville Stine gitt boka til Jonas, altså?

Ah det er sant... hmm.. nei nå går jeg i surr, vanskelig å si. Jeg synes bare Jonas har vært litt hemmelighetsfull. Men det kan fort bare være klippingen, den er jo mildt sagt kreativ [emoji14]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er Sandra som har boka. Hun, Stine og Malin var jo en trio. Malin tror jeg ikke ville sendt ut CA, så da står jo bare Sandra igjen. Hun sa jo også at det var kjipt at Eileen og CA røyk, men at det igrunnen var bra for hun å Jørgen i en finale å stå med Jonas og Nina. I tillegg var hun jo helt i fra seg og full av tårer når djevelen kom i dag. Sikker pga. vanskelig valg og litt spill for galleriet. Siden Eileen røyk, så håper jeg de greier å gjette hvem som er djevelen sånn at de kommer inn og Sandra da evt. ryker. Jonas synes jeg generelt virker  litt care og hemmelighetsfull, ikke noe mer nå enn før liksom. Jeg tviiiler på at Stine ville gitt han den boka. På den andre siden så var det jo egentlig CA sin feil at Stine røyk på sett og vis...så det kaaan jo være pay back, siden hun mest sannsynlig visste at Jonas ville sende ut CA. Jeg kan likevel ikke se helt for meg at Jonas ville vært såpass slem mot Nina at hun sendte ut Eileen. Det hadde jo vært mye mer fornuftig å sende ut enten Øystein eller Sandra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stine skrev:

Herregud jeg er så nysgjerrig så jeg leser spoilertråden på KG :lol:

haha
Det vurderer jeg å gjøre og. 

 

Edit: Done
Jeg hadde rett i mine mistanker.

 

Edit: OT men milde måne så mye krangling pga at noen skrev "hu" og ikke "hun" da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justisia skrev:

haha
Det vurderer jeg å gjøre og. 

 

Edit: Done
Jeg hadde rett i mine mistanker.

 

Edit: OT men milde måne så mye krangling pga at noen skrev "hu" og ikke "hun" da :lol:

KG på sitt beste :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var fantastisk at Carl Aksel ikke kom inn igjen, men samtidig synes jeg det var trasig at Eileen røyk ut, kanskje for godt.

Øystein altså, virker som om han ble mest lei seg fordi han mista Carl Aksel.

Er usikker på om han er smart nok til å faktisk begynne å spille selv, uten en annen som styrer alt.

Nina derimot, hun spiller veldig bra synes jeg.

Heier på henne og Jonas jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det Nina sa om at de andre der inne burde være glad for at hun ikke sendte dem hjem, men alt de klarer å se er bare at hun sendte ut Eileen :P . Null forståelse for at de hadde skjønt at det var henne med en gang dersom hun sendte ut noen annen. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen episode var veldig spennende. 

Gøy at Stine og Nina gjorde det de gjorde, selvom jeg heier på Eileen :P 

Men Nina og Jonas kan vel få litt problemer hvis de havner i finalen. Tenker på at de andre deltagerne skal stemme på dem også, og nå er de jo ikke akkurat veldig fornøyd med valget til Nina :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Han der Øystein, altså. :heart: Ligge og grine aleine utpå balkongen, da! :lol: Nå har han det ikke lett, gitt. :teehe: 

Åh, vi lo :heart: Stakkars fyr :lol: 

52 minutter siden, Snoffe skrev:

Gårsdagen episode var veldig spennende. 

Gøy at Stine og Nina gjorde det de gjorde, selvom jeg heier på Eileen :P 

Men Nina og Jonas kan vel få litt problemer hvis de havner i finalen. Tenker på at de andre deltagerne skal stemme på dem også, og nå er de jo ikke akkurat veldig fornøyd med valget til Nina :P 

Nei, men det er nå ikke bare de som er der nå, som skal stemme, da. Jeg tenker at sånn nesten alle som er ute, vil stemme på Nina istedet.

Det var skikkelig kult, det Stine gjorde, synes jeg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Tinkie skrev:

Åh, vi lo :heart: Stakkars fyr :lol: 

Nei, men det er nå ikke bare de som er der nå, som skal stemme, da. Jeg tenker at sånn nesten alle som er ute, vil stemme på Nina istedet.

Det var skikkelig kult, det Stine gjorde, synes jeg :D 

Åja, da gjør det jo saken litt bedre for dem :D 

Det syntes jeg å! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter og begriper ikke hvordan mange KG medlemmer oppfører seg! Det er et spill liksom, da må man jo spille for å vinne :P Også så nedsettende mange snakker om deltakerne, man aner jo faktisk ikke om folk som man ikke kjenner tåler det liksom.....  Så mye hets og drittslenging om både utseende og personlighet.

Når det er sagt heier jeg selvfølgelig på Jonas og Nina, aller helst Eileen og Jonas men det skjer nok ikke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Jeg fatter og begriper ikke hvordan mange KG medlemmer oppfører seg! Det er et spill liksom, da må man jo spille for å vinne :P Også så nedsettende mange snakker om deltakerne, man aner jo faktisk ikke om folk som man ikke kjenner tåler det liksom.....  Så mye hets og drittslenging om både utseende og personlighet.

Når det er sagt heier jeg selvfølgelig på Jonas og Nina, aller helst Eileen og Jonas men det skjer nok ikke.

Er det drama på KG igjen :P:lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange ikke tenker over at vi kun får se en bitte liten del av livet deres inne på hotellet. Og at mye nok er regissert av TV3 også. De fleste er jo venner utenfor hotellet.

Jeg sitter og klager og kritiserer deltakerene jeg og, men, inne i min egen stua og til bikkjene. Svjv er ikke de på sosiale medier og slarver videre om hva jeg har sagt.

Eileen tok jo et par av sine fans etter at de slang dritt til Sandra. De klagde på Sandra for hennes spill, for hva hun hadde sagt om Eileen inne på hotellet osv. Også sitter de der og skriver det samme som de klager på Sandra for. De kaller henne en mobber, men hva er de selv da?

Jeg er spent på hvilke twister som kommer i finale uka og hvem som ender opp med å stå med hverandre. Også er jeg spent på om noen slipper kula.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...