Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

Nå er jeg så sint og lei meg at jeg har lyst til å hyyyyyyle :gaah: Vi skulle få båten på vannet i dag, men så har brødhue som skulle transportere den fra båthotellet kjørt oppi en bru, så hele ***** flybridgen på båten er knust. Rekkestøtter, seter og radar er røsket ut av festene og det er glass overalt. Det er nok skader for 500.000,- og jeg føler meg ikke sikker på om båten noen gang blir bra igjen. Påskeferien går i dass og vi får vel ikke noe båt på vannet før langt ut på våren, tenker jeg. Forbanna amatør. Jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

Når tenker dere er et fint tidspunkt å ta valp med på valpe/unghund-kurs? 

Jeg ser at det er valpekurs her 15 april, men det er jo knappe 3 dager etter vi har hentet valpen, og føler det blir for tidlig. Vil jo at hun skal bli trygg hjemme, og med vanlige aktiviteter som skjer her. Hadde det vært et rent valpekurs hadde jeg heller kanskje ikke nølt så mye. 

Men ikke sikkert det blir flere valpekurs her i år. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sagaa skrev:

Når tenker dere er et fint tidspunkt å ta valp med på valpe/unghund-kurs? 

Jeg ser at det er valpekurs her 15 april, men det er jo knappe 3 dager etter vi har hentet valpen, og føler det blir for tidlig. Vil jo at hun skal bli trygg hjemme, og med vanlige aktiviteter som skjer her. Hadde det vært et rent valpekurs hadde jeg heller kanskje ikke nølt så mye. 

Men ikke sikkert det blir flere valpekurs her i år. :( 

Valper er jo som regel ikke ting man må pakke inn plast i flere mnd før man kan ta de med, så jeg hadde meldt meg på kurset jeg :) 

 

edit: men nå er jeg vant med mentalt stødige raser da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Valper er jo som regel ikke ting man må pakke inn plast i flere mnd før man kan ta de med, så jeg hadde meldt meg på kurset jeg :) 

 

edit: men nå er jeg vant med mentalt stødige raser da.. 

Da melder jeg oss på! :D Takk! 

Har ikke hatt valp siden jeg selv var "valp", så dette er nytt for meg. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnnikenK skrev:

Nå er jeg så sint og lei meg at jeg har lyst til å hyyyyyyle :gaah: Vi skulle få båten på vannet i dag, men så har brødhue som skulle transportere den fra båthotellet kjørt oppi en bru, så hele ***** flybridgen på båten er knust. Rekkestøtter, seter og radar er røsket ut av festene og det er glass overalt. Det er nok skader for 500.000,- og jeg føler meg ikke sikker på om båten noen gang blir bra igjen. Påskeferien går i dass og vi får vel ikke noe båt på vannet før langt ut på våren, tenker jeg. Forbanna amatør. Jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine :icon_cry:

Å nei, det burde ikke være mulig! :shocked:

5 minutter siden, Sagaa skrev:

Når tenker dere er et fint tidspunkt å ta valp med på valpe/unghund-kurs? 

Jeg ser at det er valpekurs her 15 april, men det er jo knappe 3 dager etter vi har hentet valpen, og føler det blir for tidlig. Vil jo at hun skal bli trygg hjemme, og med vanlige aktiviteter som skjer her. Hadde det vært et rent valpekurs hadde jeg heller kanskje ikke nølt så mye. 

Men ikke sikkert det blir flere valpekurs her i år. :( 

Var på valpekurs med Birk når han var 10 uker, det var ingen problem.

Om valpen oppfattes som trygg og fin på folk og miljøer så ser jeg ingen problem i å delta. Så får dere heller legge inn noen pauser dersom batterikapasiteten ikke holder så lenge av gangen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnnikenK skrev:

Nå er jeg så sint og lei meg at jeg har lyst til å hyyyyyyle :gaah: Vi skulle få båten på vannet i dag, men så har brødhue som skulle transportere den fra båthotellet kjørt oppi en bru, så hele ***** flybridgen på båten er knust. Rekkestøtter, seter og radar er røsket ut av festene og det er glass overalt. Det er nok skader for 500.000,- og jeg føler meg ikke sikker på om båten noen gang blir bra igjen. Påskeferien går i dass og vi får vel ikke noe båt på vannet før langt ut på våren, tenker jeg. Forbanna amatør. Jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine :icon_cry:

Neimen, oida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnnikenK skrev:

Nå er jeg så sint og lei meg at jeg har lyst til å hyyyyyyle :gaah: Vi skulle få båten på vannet i dag, men så har brødhue som skulle transportere den fra båthotellet kjørt oppi en bru, så hele ***** flybridgen på båten er knust. Rekkestøtter, seter og radar er røsket ut av festene og det er glass overalt. Det er nok skader for 500.000,- og jeg føler meg ikke sikker på om båten noen gang blir bra igjen. Påskeferien går i dass og vi får vel ikke noe båt på vannet før langt ut på våren, tenker jeg. Forbanna amatør. Jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine :icon_cry:

Åh, så eitrandes irriterende! Jeg formoder det ikke blir deres regning. Har de en båt dere kunne fått låne i påska, i det minste?

Gratulerer med dagen, Siri!

Nå skal jeg ta en dusj. Det er syv grader i skyggen, det renner vann i takrennene, og jeg kan omtrent se snøen på taket sige sakte ned. Så da skal jeg vel få testet dreneringa her, om all snøen som ligger ute skal smelte på en gang. Men, jeg har hatt session med psykologen i dag, og vi ble visst enig om at jeg skal sortere hva jeg kan bekymre meg for og ta litt bedre vare på meg selv. Og snøsmelting er virkelig ikke innenfor min kontroll. Rydde ut av dusjen det som lå der til tining for å gjøre noe med håret som kan stå rett opp helt uten hårspray, det er innenfor mitt kontrollområde.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg på et møte, og hundene har vært hjemme hele arbeidsdagen. De får en relativt god tur før jeg må dra, men samvittigheten plager meg uansett. Og så blir jeg aldri enig med meg selv om de skal være hjemme eller bli med i bilen når jeg skal ut igjen. Bevegelsesrom eller avveksling? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet de blå baggene fra IKEA i plast?

Jeg har en sånn til å hente ved fra vedboden og inn, og da jeg gikk inn i dusjen lå det igjen en fire-fem kubber. Da jeg kom ut av dusjen, lå Glam OPPI baggen og hadde tygd i stykker en kubbe, og var godt i gang med den andre.

Han er bare så SNÅL.

Men det blir fin opptenningsved, da. Selv om jeg ikke trodde jeg hadde veske-berner :D

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Grattis med dagen Siri! :flowers:

Tusen takk :D 

56 minutter siden, AnnikenK skrev:

Nå er jeg så sint og lei meg at jeg har lyst til å hyyyyyyle :gaah: Vi skulle få båten på vannet i dag, men så har brødhue som skulle transportere den fra båthotellet kjørt oppi en bru, så hele ***** flybridgen på båten er knust. Rekkestøtter, seter og radar er røsket ut av festene og det er glass overalt. Det er nok skader for 500.000,- og jeg føler meg ikke sikker på om båten noen gang blir bra igjen. Påskeferien går i dass og vi får vel ikke noe båt på vannet før langt ut på våren, tenker jeg. Forbanna amatør. Jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine :icon_cry:

Å fy flate så himla kjipt... :o
 

56 minutter siden, Stine skrev:

Jeg regner nok at det er noe sånt noe, men jeg har en tendens til å bli overhysterisk å tenke det værste når det kommer til hundene mine :P Hva gjorde du når hun haltet? Ga du noen smertestillende eller lot du det bare være?

Hahahaha, det er jo fort gjort da. Jeg går jo og bekymrer meg for Willy her, selv om han halter bare to-tre skritt når han reiser seg, jeg ser ingenting annet liksom... De gangene Babs haltet, så ga jeg henne en Rimadyl, og da forsvant alt med en gang - helt til neste gang hun strakk opp igjen skaden :)

56 minutter siden, Stine skrev:

Grattis med dagen!!

Takk takk :) 

31 minutter siden, SFX skrev:

Gratulerer med dagen, Siri!

Takker så meget :D 

22 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

I kveld skal jeg på et møte, og hundene har vært hjemme hele arbeidsdagen. De får en relativt god tur før jeg må dra, men samvittigheten plager meg uansett. Og så blir jeg aldri enig med meg selv om de skal være hjemme eller bli med i bilen når jeg skal ut igjen. Bevegelsesrom eller avveksling? 

Jeg bruker alltid å ta med hundene om jeg må på ett eller annet på kvelden etter jobb. Jeg tenker avveksling er bedre enn alenetilværelsen :) 

21 minutter siden, Kokospaniel skrev:

@Siri Gratulerer med dagen!! :sorcerer:

Tusen takk :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Dere vet de blå baggene fra IKEA i plast?

Jeg har en sånn til å hente ved fra vedboden og inn, og da jeg gikk inn i dusjen lå det igjen en fire-fem kubber. Da jeg kom ut av dusjen, lå Glam OPPI baggen og hadde tygd i stykker en kubbe, og var godt i gang med den andre.

Han er bare så SNÅL.

Men det blir fin opptenningsved, da. Selv om jeg ikke trodde jeg hadde veske-berner :D

Når jeg bodde i Sverige var det gratis å ta med alle hunder i veske inn på bussen, mens større hunder måtte betale barnebillett. Vi spøkte med at vi skulle trøkke schäferen til venninna mi ned i en sånn blå pose og påstå at vi hadde veskehund. Kanskje det er noe du kan prøve også? :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Å være veldig fornøyd med vofsen sin er en herlig følelse! :ahappy:

Hehe, ja det er det. :ahappy:  Dere får minne meg på at jeg skrev det når puberteten setter inn for alvor. :lol: 

 

Forsøkte meg på oppstillingsbilde i dag. Jeg gav fort opp...

image.jpg2_zpslhf1vc97.jpg

Med tungen på tørk :teehe:  11 mnd har gutten blitt.

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SFX skrev:

Dere vet de blå baggene fra IKEA i plast?

Jeg har en sånn til å hente ved fra vedboden og inn, og da jeg gikk inn i dusjen lå det igjen en fire-fem kubber. Da jeg kom ut av dusjen, lå Glam OPPI baggen og hadde tygd i stykker en kubbe, og var godt i gang med den andre.

Han er bare så SNÅL.

Men det blir fin opptenningsved, da. Selv om jeg ikke trodde jeg hadde veske-berner :D

Vi har to sånne bikkjer her... Det er et mareritt . Jeg feier opp pinneved daglig omtrent :(

 

Poden er overlevert til faren. Faren er jo gammel skiløper og var veldig fornøyd når poden fortalte han at han hadde gått 8 km på ski .

Så nå skulle de ut på skitur og kjenner jeg begge rett liker ikke ungen å gå på ski lengre når turen er over.  Vi har "litt" forskjellig syn på hvordan man skal motivere barn kan man si... Og A blir ikke motivert av å bli presset. For å si det mildt...  Det er en grunn til at vi har med pulk eller akebrett sånn i tilfelle :P

Edit : og gratulerer med dagen til @Siri selvfølgelig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoftene og ryggen til Tuva er fine, men hun har slitasje i begge knærne så skal inn til Anicura i Oslo et sted å ta ct for å sjekke korsbåndene. Æsj altså! 2 knekte tenner som vi må trekke etterhvert og + at vi har fjernet en vorte så hun må holdes i ro en ukes tid så det skal gro, og hun er satt på smertestillende. Bra jeg ikke meldte på påskeshowet da! Ikke noe skigåing eller herjing i snø fremover, får tlf fra Anicura idag eller i morgen for å sette opp time.

Jeg fikk handlet til påske mens dem holdt på da, men lilla påskeegg finnes jo ikke noe sted... Jaja, påskekrimmen begynner ikke før skjærtorsdag, så får handle det på CC på Lillehammer neste onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...