Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

Jeg rydder og rydder og rydder. Men siden det knapt viser igjen, så antar jeg at det er skrekkelig lite effektiv rydding, for SÅ rotet er det da virkelig ikke her :lol:  Men kan ha noe med at man brått spretter rundt på gulvet og danser, eller leker med duplo eller tog, eller brått står og dusjer barnet, istede for å rydde. Og brått må man ha sofapause. :aww:  Mulig det er det som ødelegger flyten? :lol: Blir vel bra engang :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

I dag blir det innedag på skogstrolla... App ser ut til å ignorere at det finnes et konsept kalt utenfor huset, i dag. Må vel tvinge han til å tisse snart:D

Og helt enig i at vi godt kunne ha hatt sommertid hele året!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LØJ skrev:

I dag blir det innedag på skogstrolla... App ser ut til å ignorere at det finnes et konsept kalt utenfor huset, i dag. Må vel tvinge han til å tisse snart:D

Og helt enig i at vi godt kunne ha hatt sommertid hele året!

Her også. Vasket Alle buksene bortsett fra 1 igår og de er ikke tørre enda. Den siste ble vår når jeg dusjet siden sluket var tett og vannet rant utover gulvet. Og skoene satt jeg utenfor døra igår fordi de var fulle av gjørme, men så begynte det å regne i natt så de er klissvåte :lol:

Nå sitter jeg foran peisen i pysjen :P fin dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste aubergine i går, hvilket var temmelig tåpelig. Jeg har nemlig reagert med litt kløe i munnen/på leppene ved et par anledninger tidligere. Denne gangen ble det kribling/opphovning i svelg og spiserøret :o

Fikk litt vansker med å svelge frokosten, så dro på legevakten for sikkerhets skyld. Jeg hadde egentlig forventet (ok da, håpet) å bli avspist med at jeg overdramatiserer, men nå må jeg visst begynne å gå rundt med en epipenn :o Det var ikke det utfallet jeg ville ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Teserere skrev:

Her også. Vasket Alle buksene bortsett fra 1 igår og de er ikke tørre enda. Den siste ble vår når jeg dusjet siden sluket var tett og vannet rant utover gulvet. Og skoene satt jeg utenfor døra igår fordi de var fulle av gjørme, men så begynte det å regne i natt så de er klissvåte :lol:

Nå sitter jeg foran peisen i pysjen :P fin dag! 

Æsj til våte klær...men en herlig unnskyldning for innedag:D Sitter i pysjen ennå jeg òg, blir vel bare varianter av pysj- og joggebukse-kolleksjonen min i dag:innocent:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mona skrev:

Jeg spiste aubergine i går, hvilket var temmelig tåpelig. Jeg har nemlig reagert med litt kløe i munnen/på leppene ved et par anledninger tidligere. Denne gangen ble det kribling/opphovning i svelg og spiserøret :o

Fikk litt vansker med å svelge frokosten, så dro på legevakten for sikkerhets skyld. Jeg hadde egentlig forventet (ok da, håpet) å bli avspist med at jeg overdramatiserer, men nå må jeg visst begynne å gå rundt med en epipenn :o Det var ikke det utfallet jeg ville ha!

Du blir fort vant til å ha den med. Min ligger i veska og jeg tenker ikke over den, den er bare på sjekklista mentalt på samme måte som lommebok, mobil og husnøkler. Og et brett Zyrtec.

Godt det ikke ble verre enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Våt og kald etter nesten 2 timer i skogen. Tungt føre kan du si: is, vann under og vann ovenfra, slaps og der det var snø tråkket hundene igjennom og måtte "grave" seg fram. jeg hadde tubbs så det gikk bra :P 

Tror faktisk jeg skal fyre i ovnen. 

*grrrr får ikke til dele insta jeg altså*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Tricolor skrev:

Jeg vil ha normaltid hele året. Solen skal stå midt på himmelen klokken tolv. Basta.

Tulling :aww:. Skal ha sommertid hele året, for da er det en viss mulighet for at det til og med er bittelitt lyst når man kommer hjem fra jobb om vinteren :aww:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
23 minutter siden, LØJ skrev:

WOW! App har rørt på seg, fra fanget mitt til foran peisen:teehe:

Dro frøken fralle ut på tur, nå er hun pottesur - det er unødvendig å både tisse og annet i sånt vær..... De to andre synes tur er stas okke som ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, JeanetteH skrev:

Våt og kald etter nesten 2 timer i skogen. Tungt føre kan du si: is, vann under og vann ovenfra, slaps og der det var snø tråkket hundene igjennom og måtte "grave" seg fram. jeg hadde tubbs så det gikk bra :P 

Tror faktisk jeg skal fyre i ovnen. 

*grrrr får ikke til dele insta jeg altså*

 

 

 

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
46 minutter siden, Mona skrev:

Jeg spiste aubergine i går, hvilket var temmelig tåpelig. Jeg har nemlig reagert med litt kløe i munnen/på leppene ved et par anledninger tidligere. Denne gangen ble det kribling/opphovning i svelg og spiserøret :o

Fikk litt vansker med å svelge frokosten, så dro på legevakten for sikkerhets skyld. Jeg hadde egentlig forventet (ok da, håpet) å bli avspist med at jeg overdramatiserer, men nå må jeg visst begynne å gå rundt med en epipenn :o Det var ikke det utfallet jeg ville ha!

Du venner deg til det ehe hmm hvor ligger nå da epipenna mi. Jeg har for vepsestikk og må ta den ut i mars så jeg venner meg til å ha den med når vepsen kommer ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lijenta skrev:

Du venner deg til det ehe hmm hvor ligger nå da epipenna mi. Jeg har for vepsestikk og må ta den ut i mars så jeg venner meg til å ha den med når vepsen kommer ut

Lurer på om jeg må fornye min... de har vel en best før-dato tror jeg...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Mona skrev:

Jeg spiste aubergine i går, hvilket var temmelig tåpelig. Jeg har nemlig reagert med litt kløe i munnen/på leppene ved et par anledninger tidligere. Denne gangen ble det kribling/opphovning i svelg og spiserøret :o

Fikk litt vansker med å svelge frokosten, så dro på legevakten for sikkerhets skyld. Jeg hadde egentlig forventet (ok da, håpet) å bli avspist med at jeg overdramatiserer, men nå må jeg visst begynne å gå rundt med en epipenn :o Det var ikke det utfallet jeg ville ha!

Vær glad for at det ikke er noe mer vanlig, eple f.eks., som du reagerer på. Eplesyre fins i mange slags matsorter som naturlig konserveringsmiddel. Har hatt en pasient med alvorlig allergi mot eple. Det var en vrien oppgave å passe på at all maten var eplefri.

Håper det bare begrenser seg til aubergine, da. Og god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, Pixie skrev:

Lurer på om jeg må fornye min... de har vel en best før-dato tror jeg...

JA det har de. Mener det står på sprøyta. Også må du huske å ringe 113 når du har tatt den Adrenalin er hardt for hjerte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har vi kommet inn etter å ha vært ute ei god stund og smårydda litt utafor + spredd snøhaugene utover så det skal smelte fortere. Grillturen er avlyst pga det har blåst opp skikkelig, det er ikke noe trivelig på plassen vi pleier å være når det blåser fra denne retninga. Såh, da tenker jeg at jeg heller skal trene spor med Bris i tillegg til en liten tur. Skal bare først. :innocent:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siri skrev:

Ja, det er jo skrekken liksom! Jeg er glad jeg ikke driver med slike aktiviteter som oppdrett :) 

Men så er det jo positive ting også, selv om jeg må innrømme at jeg har tenkt tanken minst 17 ganger den siste uka at ALDRI igjen. Det hjalp ikke å se at valpen har gått ned i vekt igjen i morges - men nå har jeg lagt en ny plan med en erfaren oppdretter. Hittil har jeg tilleggsfôret når han har pistret og virket sulten. Nå skal jeg fôre ham som om Foenix ikke har melk i det hele tatt, hver andre time til å begynne med. Jeg må lage meg en tabell for hvor mye han skal ha, få veid litt og sånn. Har jeg ikke fått ham opp i vekt til tirsdag, ringer jeg veterinæren min da.

Så nå har han fått mat, de voksne/"voksne" har fått mat, og jeg skal se om jeg får hevet i meg frokost før han skal ha mat igjen. 

Også tror jeg at jeg skal ha litt mer varme i huset, det er 20 grader i stue og soverom, men jeg fryser, og da gjør sikkert valpen det også.

3 timer siden, Siri skrev:

I dag skal jeg faktisk bare være en latslask, være inne, gjør litt smått husarbeid kanskje, men ellers bare slaske...Lese ferdig boka mi, kanskje... men jeg fikk veldig lyst på Pavlova etter at SFX har snakket om det... 

Anbefales! 

3 timer siden, Line skrev:

Hun ligger fremdeles på samme temp :P 

Moro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Det føltes helt ok å ha jobbet i påsken når jeg på vei hjem møtte en enorm kø av biler som virkelig aldri tok slutt.

Og akkurat da jeg kom til postkassa mi begynte det å striregne.

Og en liten chihuahuagutt blir klissvåt med èn gang i slikt regn, og en liten lapp blir full av søle. Lurer på å kjøpe meg en sånn blåser jeg, litt lei av å ha grustak i stua så fort Bizi har gått tur. Hva koster en blåser da? Trenger ikke være fancy, skal bare bruke den til å få møkka av dyret før hun går inn i huset.

Så da venter vi litt med å gå da, så kan jeg slappe av litt på sofaen først.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Tinkie skrev:

Vi har begynt møbelbyggeprosjektet vårt! Vi skal bygge tv-benk, sofabord og en hylle bak sofaen. I går la vi igjen over 7.000 kr på Coop Obs Bygg og malerforetninger... :lol: 

Ser vi dere på Sinnasnekker'n om et halvt år, eller er dere sånne som faktisk har peiling og får alt til å se bedre ut når det er gjort selv? :D

Akkurat nå, Klematis skrev:

Det føltes helt ok å ha jobbet i påsken når jeg på vei hjem møtte en enorm kø av biler som virkelig aldri tok slutt.

Og akkurat da jeg kom til postkassa mi begynte det å striregne.

Og en liten chihuahuagutt blir klissvåt med èn gang i slikt regn, og en liten lapp blir full av søle. Lurer på å kjøpe meg en sånn blåser jeg, litt lei av å ha grustak i stua så fort Bizi har gått tur. Hva koster en blåser da? Trenger ikke være fancy, skal bare bruke den til å få møkka av dyret før hun går inn i huset.

Så da venter vi litt med å gå da, så kan jeg slappe av litt på sofaen først.:ahappy:

Jeg vil tro du må ut med en 1500 kroner og oppover for en god blåser - lappen har jo såpass tykk pels at du må ha litt styrke på motoren. Det er jo viktig å nå helt inn til huden, så ikke fukt og skit irriterer der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis
Akkurat nå, SFX skrev:

med en 1500 kroner og oppover for en god blåser - lappen har jo såpass tykk pels at du må ha litt styrke på motoren. Det er jo viktig å nå helt inn til huden, så ikke fukt og skit irriterer der. 

Må se om jeg får meg en slik. Bråker de mye? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SFX skrev:

Ser vi dere på Sinnasnekker'n om et halvt år, eller er dere sånne som faktisk har peiling og får alt til å se bedre ut når det er gjort selv? :D

Vel, vi skal jo ikke bygge om hele leiligheten eller noe, og jeg tror ikke Sinnasnekker'n gidder å komme for å sjekke noen møbler :lol: Men hvor flinke vi er, det aner jeg ikke! Vi er i hvert fall ikke sånne som gjør ting halvveis. Nå står Musikeren med fugemasse og tetter igjen oppå skruene vi brukte til å skru to treplater sammen (vi bruker lim i tillegg, for vi vil ha en tykkere plate enn det de hadde på butikken), sånn at vi kan velge hvilken side vi vil ha ut når vi maler. Så vi har i hvert fall sett for oss mange småting som kan ødelegge det bildet vi har i hodet, og hva vi kan gjøre for å fikse det! Det er vel en god start?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...