MerlePerle Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Kanskje vi andre kan få tips til noen nyttige ting og tang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Togo kløven til Kiwi helt klart! Og så er jeg ganske glad i katahdin dekkenet til Tundra (skulle ønske det kom i mindre str, til whippsene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 K9 gummiert "langline" på 5 meter. Kort nok til å håndtere, langt nok til at hundene får sose. Gjerne kombinert med Rogz-selene. Ellers er det svært lite jeg ikke kunne vært uten, strengt tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Sele, flexiline, litt pelsutstyr/annet stelleutstyr og klær generelt (er vel helt avhengig av å minst ha en genser, ett dekken og en dress). Bruker også bilbelte med sele til hunden mye, da vi ikke selv har bil er det lettest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Baggenbelte og trekksele :-D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Akkurat nå, Shlush skrev: Baggenbelte og trekksele :-D Enig i den. Dør litt inni meg av at vi ikke kjøpte dette før! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Halsbånd, kobbel, potesokker og ullgenser/godt dekken til hver av hundene. Det er vel det vi har med mest bruk for. En trekksele til hver av hundene er også greit, men hadde sikkert overlevd uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Trekkseler, gåseler, gode kobler (les: som tåler trekkende hunder godt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Millers klotang The one and only 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Akkurat nå, Kaja skrev: Millers klotang The one and only Enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Baggen-belte for lange skogsturer. Minipinaselen til luna og hurtta regndressen til ponni. Hadde ikke overlevd uten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagaa Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 MR-kobbelet til huskyjenta! Allerede kjøpt et til kommende frøken også. :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Beltet ( non-stop ), trekksele og elastisk bånd. Jeg har alltid vært stor tilhenger av belter siden jeg kjøpte mitt første til Loke for typ 10 år siden. Jeg hater å ikke ha hendene frie når jeg går tur , jeg fatter ikke at ikke alle bruker det ! Bikkjene får ekstra trim når de trekker , jeg slipper å stresse med at bikkjene trekker, jeg har hendene frie til bæsjeposer etc. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Mens vi har omtrent sluttet å bruke sele og belte fordi jeg liker ikke at bikkja trekker så innmari. Med halsbånd går han relativt pent (dvs trekker nesten ikke), så da blir det mest sånn Så for oss: halsbånd, kobbel og bilbur er det mest nyttige for oss. Og kongen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Trekkseler, baggen hoftebelte, Togo kløven til Mayah og MR-kobbel. Polaris nordisk slede og sykkelen gjør også hverdagen mye enklere for oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Uten noe som helst tvil: blåseren! Jeg vurderer å kjøpe en ny å ha i reserve snart, for hvis den jeg har nå slutter å virke så er det helt krise! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Tja, sånn utenom det helt opplagte som bånd og halsbånd, mr koppelet, elsker det, ei god trekksele og magebeltet mitt(egentlig samme hvilket magebelte). Og millers klotang, must have. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2016 Barbermaskin. MÅ ha det, rett og slett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MerlePerle Skrevet 22. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2016 På 18. februar 2016 at 3:12 PM, Monab88 skrev: Uten noe som helst tvil: blåseren! Jeg vurderer å kjøpe en ny å ha i reserve snart, for hvis den jeg har nå slutter å virke så er det helt krise! Hvilken anbefaler du @Monab88? Er det verdt å kjøpe for røytingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 22. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2016 Nomesele, strikkebånd og hoftebelte, var slik vi overlevde fjortistida og gull verdt for å få trimma hunden litt ekstra! I tillegg til laika original kløv som er trofast kompis på lengre turer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts