Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva av hundeutstyr kunne du aldri vært foruten?


Recommended Posts

Sele, flexiline, litt pelsutstyr/annet stelleutstyr og klær generelt (er vel helt avhengig av å minst ha en genser, ett dekken og en dress).

Bruker også bilbelte med sele til hunden mye, da vi ikke selv har bil er det lettest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beltet ( non-stop ), trekksele og elastisk bånd. Jeg har alltid vært stor tilhenger av belter siden jeg kjøpte mitt første til Loke for typ 10 år siden.  Jeg hater å ikke ha hendene frie når jeg går tur , jeg fatter ikke at ikke alle bruker det ! Bikkjene får ekstra trim når de trekker , jeg slipper å stresse med at bikkjene trekker, jeg har hendene frie til bæsjeposer etc. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi har omtrent sluttet å bruke sele og belte fordi jeg liker ikke at bikkja trekker så innmari. Med halsbånd går han relativt pent (dvs trekker nesten ikke), så da blir det mest sånn :)

Så for oss: halsbånd, kobbel og bilbur er det mest nyttige for oss. Og kongen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18. februar 2016 at 3:12 PM, Monab88 skrev:

Uten noe som helst tvil: blåseren!:heart: Jeg vurderer å kjøpe en ny å ha i reserve snart, for hvis den jeg har nå slutter å virke så er det helt krise!

Hvilken anbefaler du @Monab88? Er det verdt å kjøpe for røytingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...