Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Huff :(
Ikke bra det der. Og ja, jeg tenker at han vil komme til å finne på noe tull... I hvert fall dra det ut i det lengste. 
Jeg har reknet litt på det. Når huset skal selges så skal jo lånet betales og megler skal betales. Hvis det går for ny takst og megler skal ha rundt 90000 kroner totalt, så er det 80000 kroner igjen som skal deles på to. 

Og såpass skal det bli. For jeg har ikke tenkt til å selge for under ny takst. Så får han bare sitte der og slite med å bli kvitt det. Ikke mitt problem! :P 

Jeg håper det kommer av at du er blitt herdet nå...? :teehe:Gleder meg til å se den uansett jeg :)

 

Jeg fikk åpnet meg mobilt bredbånd fra Ice i dag, så nå kan jeg endelig sjekke NAV og se etter ledige stillinger osv :)
Skulle jo skrevet søknader i går siden det var flere søknadsfrister på stillinger som nylig var lagt ut da, men det gikk jo ikke :getlost:
Men i morgen er jeg i gang igjen! 
Kom på at jeg må fikse CV'en også nå. Så mye småting som må tulles med bare på grunn av tull... 

Ikke herdet, men ting har blitt litt annerledes.. For helt seriøst: det er bare når man venter på at ting skal bokstavelig talt poppe frem jeg blir redd :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Debbie skrev:

Stilig, jeg så faktisk på, og får se henne i finalen:)

Åååå, når er finalen? 

40 minutter siden, Debbie skrev:

Hva slags raser driver hun Anne som er med i Hele Norge baker, noen som vet?

Wheatenterriere ser det ut til :) 

4 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg må dessverre skuffe sonen og si at nå skremmer ikke Jordskott meg lengre :lol: det har gått over.. Ingenting skummelt popper frem lengre :P 

:o Skuffende... :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Alea skal hjerteopereres i mårra ♡ Satser på at hun blir frisk og klarer operasjonen fint. 2 mnd og svak fra før men hun ligger på rikshospitalet så satser på at hun er i de beste hender nå ♡

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sbtlita skrev:

Lille Alea skal hjerteopereres i mårra ♡ Satser på at hun blir frisk og klarer operasjonen fint. 2 mnd og svak fra før men hun ligger på rikshospitalet så satser på at hun er i de beste hender nå ♡

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Alt som kan krysses krysses :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Siri skrev:

Åååå, når er finalen? 

Wheatenterriere ser det ut til :) 

:o Skuffende... :aww: 

Du jeg vet ikke. Jeg bare lar den stå på streaming, og juniorhandlingen er over så det kan ikke være så lenge til.

Jeg spiser og spiser men blir ikke mett, ikke har jeg feber lenger heller.. bare vondt i kroppen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Wednesday skrev:

Er det noen som vet om det er mulig å se QI med Stephen Fry noe sted på nett? Tenker da gjerne helst gratis :aww: 

Youtube. Alle episoder ligger der, både fulle og en eller annen kortversjon-greie på en halvtime :) 

9 minutter siden, Sbtlita skrev:

Lille Alea skal hjerteopereres i mårra ♡ Satser på at hun blir frisk og klarer operasjonen fint. 2 mnd og svak fra før men hun ligger på rikshospitalet så satser på at hun er i de beste hender nå ♡

Krysser fingrene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Debbie skrev:

Du jeg vet ikke. Jeg bare lar den stå på streaming, og juniorhandlingen er over så det kan ikke være så lenge til.

Fant klipp fra finalen... men nå ble jeg skuffa. Hun var jo redd dommeren og så ikke veldig happy ut... Da har jeg glatt slått fra meg valp etter henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er jeg litt stressa. Har tenkt i en uke+ at det bare går over, men dette gjør jo ikke det :/ Nevnte det for ei venninne og hun mente jeg skulle dra på legevakta :P
Får en støtfølelse i kroppen hver gang jeg ser opp til høyre eller snur hodet (om det er fort eller sakte har ingenting å si), virker som at når det kommer til et "punkt" så får jeg støt. Kjenner det ut i beina og i fingertuppene. Gjør ikke vondt, bare litt ekkelt. Går like fort over igjen også. Har ikke hodepine eller kvalme, jeg tenkte krystallsyken men uten hodepine/svimmelhet (sånn bortsett fra i brøkdelen av et sekund når jeg får støtet) kan det vel ikke være det? 
Er det vits å dra til legen for noe sånt? Føler det ikke er noe uansett, men litt stressa må jeg innrømme når hun mener jeg skal dra på legevakta NUH. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Timmy fikk skinkebein på fredag. Til meget stor begeistring. Det er bare beinet igjen og ikke mer kjøtt,men han ligger inne i huset sitt,med det store beinet mellom to bittesmå labber og sutter på den ene enden av beinet. Han ligger slik og koser seg i flere timer hver dag.

Bizi var ferdig med sitt og hadde spist opp rubbel og bit for lengst i helgen,så nå vil hun gjerne stjele hans. Hørte mistenkelige tyggelyder og fant henne i huset hans to ganger i dag tidlig og tømte henne ut. Hun måtte nemlig trykke hele kroppen sin inni der,og buret passer ikke til henne. Hun er akkurat som han der. Alt som ikke er hennes er ekstra interessant.

Søtinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Paranomia skrev:

...er jeg litt stressa. Har tenkt i en uke+ at det bare går over, men dette gjør jo ikke det :/ Nevnte det for ei venninne og hun mente jeg skulle dra på legevakta :P
Får en støtfølelse i kroppen hver gang jeg ser opp til høyre eller snur hodet (om det er fort eller sakte har ingenting å si), virker som at når det kommer til et "punkt" så får jeg støt. Kjenner det ut i beina og i fingertuppene. Gjør ikke vondt, bare litt ekkelt. Går like fort over igjen også. Har ikke hodepine eller kvalme, jeg tenkte krystallsyken men uten hodepine/svimmelhet (sånn bortsett fra i brøkdelen av et sekund når jeg får støtet) kan det vel ikke være det? 
Er det vits å dra til legen for noe sånt? Føler det ikke er noe uansett, men litt stressa må jeg innrømme når hun mener jeg skal dra på legevakta NUH. 

Vet ikke akkurat om legevakt NUH, men synes nok definitivt det er noe å gå til legen for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Paranomia skrev:

Får en støtfølelse i kroppen hver gang jeg ser opp til høyre eller snur hodet (om det er fort eller sakte har ingenting å si), virker som at når det kommer til et "punkt" så får jeg støt. Kjenner det ut i beina og i fingertuppene. Gjør ikke vondt, bare litt ekkelt. Går like fort over igjen også. 

Dette har jeg hatt en del ganger ifm med min MS-sykdom. Støtene kommer når jeg bøyer hodet og ståler ut i bein og fingre. Dette har kun skjedd når jeg har hatt pågående ms-atakk - aldri ellers. Det er helt ufarlig og er bare litt småekkelt akkurat når det skjer. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Siri skrev:

Fant klipp fra finalen... men nå ble jeg skuffa. Hun var jo redd dommeren og så ikke veldig happy ut... Da har jeg glatt slått fra meg valp etter henne. 

Var flere som var slik. Rottiser også, labbiser og settere- synd.

Nå gikk det off air. Men det sies at Bisfinalen går kl 8 pm. Som er? 23-24? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Jøss, såpass ja... sånn skal det jo ikke være :( 

De tingene jeg reagerte mest på av det jeg har sett i dag er:

mentalt dårlige hunder

labbiser som ser ut som rottiser

dårlig handling, løfte etter halen, rykk og dra, dårlig oppstilling

golden har fin farge, men mange har hoder som minner om flat

mye overdrevet pels

Tviler på at jeg orker å sitte oppe for å se mer, er sliten. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Stakkars settervimsen, han var virkelig fjern etter gass og smertestillende i dag! Sto på stuegulvet og bare stirret ut i tomme lufta før han bare begynte å logre :P Trenger ikke tanntrekk i første omgang, men vi vet ikke hva plagene kommer av, så det kan bli aktuelt senere. Merkelig sak den kjeften hans. Får sende melding til de få kullsøskene jeg vet av for å spørre om de plages med noe av det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snøfrost skrev:

Sånn var en mobil jeg hadde for snart 5 år siden også. Fikk ny :)  og den varte i 4,5 år. Den lever egentlig fortsatt, men jeg måtte ha en nyere med større plass når jeg skulle begynne og kjøpe togbilletter med mobilen.

Jeg er en sucker for gode smil, snille øyne og en hjertelig latter, så etter en halvtime på SpaceWorld gikk jeg ut med nytt mobilabbonement. SIM-kortet er ødelagt, for mobilen fungerte med hans kort. Så da får jeg nytt SIM-kort på mitt gamle nummer, og går fra 5 til 8 GB surfing for 50 kroner mer i måneden, og noen andre frynsegoder. Og som plaster på såret fikk jeg valgfri vare for 500 kroner i butikken, så da oppgraderte jeg minnekortet fra 2 til 64 GB. Da kan jeg leve med at jeg har midlertidig fremmed nummer fram til torsdag klokka 10:00. 

Og hadde dette vært en Hollywood-romcom, så hadde jeg sagt "nå som du har mitt nummer, kanskje jeg kan få ditt også?" For han var supersøt og hyggelig, og jeg tror vi flørta, men jeg aner ikke, og han ba meg komme tilbake på torsdag for å få hjelp til å aktivere nytt SIM-kort med mitt gamle nummer og kansellere abonnementet jeg fikk nå fram til gammelt nummer er overført. For i motsetning til flere her, så kunne jeg tenkt meg ikke å være single de neste 60 årene. Men, jeg er en tafatt, sidrumpa nordmann, så da står jeg bare med rødmede kinn og teite vitser, duknakket hode og dagdrømmer. Mens i Hollywood kunne jeg uten skam spurt om nummeret. Vi gjør jo ikke sånt i Norge, ikke uten å dø sakte innvendig.

God kundeservice, da. Kanskje det bare var det det var, at jeg er en lettlurt sucker som lever litt for mye i filmverdenen.

7 timer siden, Martine skrev:

Rydder og ordner til bursdagsfeiring i ettermiddag :D Angrer alltid på at det alltid blir skippertak :lol:

Gratulerer så mye med dagen!

2 timer siden, Monikawt skrev:

Og til @SFX. Nå fikk jeg aldri lest det som sto, men ut fra kommentarene og det jeg husker du skreiv tidligere, så tror jeg absolutt dere fortjener en!

Tusen takk!

42 minutter siden, Sbtlita skrev:

Lille Alea skal hjerteopereres i mårra ♡ Satser på at hun blir frisk og klarer operasjonen fint. 2 mnd og svak fra før men hun ligger på rikshospitalet så satser på at hun er i de beste hender nå ♡

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Åh, men lille da, masse lykke til!

Jeg har fått fikset mobilen, har hatt effektivt styremøte i koret, og nå skal jeg mekke taco og champagnebruks for å feire at Foenix er drektig! Det blir ikke noe stort kull, men to velutviklede blopper så vi, til og med navlestrengen var tydelig, det har jeg ikke sett før. 

Så nå må jeg få laget en god to do-liste - finne valpekassa etter flyttingen, for eksempel. Gjøre klart soverommet mitt, hvor jeg tenker de skal få være de første ukene. Om det bare er to trenger jeg strengt tatt ikke noe separat valperom senere heller, da kan de sove på soverommet med meg i åtte uker. Det er grenser for hvor mye to valper kan gjøre av seg.

Men - jeg er realist nok til å vite at jeg fremdeles kan miste fostrene, og at ting kan skje i fødsel. Men jeg håper jo på påskebabiser. Siden dette er H-kullet, så burde jeg hatt en Latrudas Hoping For the Best But Expecting The Worst, men det er for langt. Latrudas Hoping But Knowing Better? Latrudas Hope Against Hope? Latrudas Hell Just Froze Over? Fôrtispa er døpt allerede, men det navnet holder jeg for meg selv enn så lenge.

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge varte den hundesenga.... 1 måned ish. Gah, teite katte! Drite gjør hun uansett i kassa, men tisse? Nei, hadde jo revet ned noe foran favoritt kassen, og det går jo ikke ann å tisse i en av de andre. De er sikkert for "skitne". Godt de skal få komme ut igjen kanskje allerede i morgen! Jaja, den kosta ikke mer enn 200kr, ikke største tapet. Værre når gamlekatta pissa i senga til 2000... Veldig glad det ikke var jeg som kjøpte den hundesenga. :lol: 
Nå føler jeg derimot at noe lukter piss her, men finner ikke ut hva, senga heiv jeg ut og så ikke noe drypp fra den, var ikke bløtt helt gjennom heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rocket skrev:

Så lenge varte den hundesenga.... 1 måned ish. Gah, teite katte! Drite gjør hun uansett i kassa, men tisse? Nei, hadde jo revet ned noe foran favoritt kassen, og det går jo ikke ann å tisse i en av de andre. De er sikkert for "skitne". Godt de skal få komme ut igjen kanskje allerede i morgen! Jaja, den kosta ikke mer enn 200kr, ikke største tapet. Værre når gamlekatta pissa i senga til 2000... Veldig glad det ikke var jeg som kjøpte den hundesenga. :lol: 
Nå føler jeg derimot at noe lukter piss her, men finner ikke ut hva, senga heiv jeg ut og så ikke noe drypp fra den, var ikke bløtt helt gjennom heller. 

Vi kan heller ikke ha senger til hundene her. Vi hadde en, men den ble pissa ned av kattene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wachita skrev:

Vi kan heller ikke ha senger til hundene her. Vi hadde en, men den ble pissa ned av kattene :P 

Her går det, så lenge kassen er rene nok. Og det er ikke alltid godt å vite hva som er rent nok for den katten det gjelder. :P Av og til er det nok at sanden er skitten nok, selvom det ikke er noe tiss/besj i kassen. De to andre går alltid i kassene uansett. Nå har de fått gå ute siden i sommer og da har problemet egentlig forsvunnet, men akkurat nå har de fått vær inne i et par uker pga mistanke om mulig FiVe eller hva det heter. (Luna fikk sår i munnen, noe som kan være et symptom. Men hun hadde aldri feber og det grodde pent så hun har nok bare tryna/blitt klort) De skal vaksineres i morgen hele gjengen så da er det ut igjen etterpå. :) 

Så sannsynligvis kan jeg få tak i en seng igjen etterhvert, men det blir nok en som kan ligge i sofaen isteden. :P Så slipper jeg at han ligger på sofaputene. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...