Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

56 minutter siden, Stine skrev:

Tror jeg begynner å miste passionen for rasen min!? Jeg gidder ikke å offe og akke meg om alle som avler på papirløse staffer, jeg bryr meg rett og slett ikke lengre :blink: Ganske deilig egentlig :D

Og jeg klarer ikke la vær å bry meg med både det ene og det andre. Slitsomt til tider :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Og jeg klarer ikke la vær å bry meg med både det ene og det andre. Slitsomt til tider :P 

Det er slitsomt! Husker en tid der jeg var litt over middels engasjert, og når 80% av staffeeiere er idioter så hender det at man får høyt blodtrykk :teehe:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Det er slitsomt! Husker en tid der jeg var litt over middels engasjert, og når 80% av staffeeiere er idioter så hender det at man får høyt blodtrykk :teehe:

Haha,  forstår jeg godt. Er ikke like høy % andel idioti i min rase, men noen blir jeg rimelig oppgitt av :P 

Så synes jeg det er trist at det er så vanskelig for enkelte å akseptere at ikke alle ønsker nøyaktig de samme linjene de selv har. Synes dessuten det burde vært høyere fokus på de som avler helt uten mål og mening... Det er en altfor høy andel Siberians som blir født på den måten. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke nok til kelpien som rase enda til at jeg er så engasjert der. Har vært ganske engasjert i tolleren, men det gjør bare vondt synes jeg. Så mye skitavl og så mye rart :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Line skrev:

Jeg har ligget på sofaen i fire dager, med feber. Holder det eller? Det er ikke akkurat slik at jeg tygger antibiotika for moro skyld.

Sorry at jeg mistolket deg til å være misfornøyd med legen fordi du ikke fikk antibiotika (skal lese bedre neste gang). God bedring, kjipt å være syk og bihulebetennelse kan være skikkelig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elisabeth00 skrev:

Sorry at jeg mistolket deg til å være misfornøyd med legen fordi du ikke fikk antibiotika (skal lese bedre neste gang). God bedring, kjipt å være syk og bihulebetennelse kan være skikkelig vondt.

Jeg fikk antibiotika, pluss en nedlatende belæring om at han ikke brukte det og hvor kjipt det kunne være for magen.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj... kjedelig @Line god bedring. Har hatt nesten to uker på sofaen med feber nå, ikke så høy, men ble bare ikke kvitt den. Var feberfri for første gang igår. Det var en skikkelig lettelse. Håper det går raskt over for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Isj... kjedelig @Line god bedring. Har hatt nesten to uker på sofaen med feber nå, ikke så høy, men ble bare ikke kvitt den. Var feberfri for første gang igår. Det var en skikkelig lettelse. Håper det går raskt over for deg!

Takk :) Jeg vet jeg responderer bra på denne type behandling når jeg er sånn sjuk, så regner med jeg er tilbake på jobb igjen på mandag. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stine skrev:

Tror jeg begynner å miste passionen for rasen min!? Jeg gidder ikke å offe og akke meg om alle som avler på papirløse staffer, jeg bryr meg rett og slett ikke lengre :blink: Ganske deilig egentlig :D

Driver akkurat å bryr meg for hardt i en slik diskusjon nå. Argh! Folk er så tette!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Line skrev:

Jeg fikk antibiotika, pluss en nedlatende belæring om at han ikke brukte det og hvor kjipt det kunne være for magen.

Takk.

Ja, leste det etter at jeg så ditt og 2ne sitt innlegg. Ikke meningen å kommentere uten å ha lest alt skikkelig for forhånd, det er sååå irriterende når folk gjør sånn. Skjønner selvfølgelig veldig godt at du reagerte på legen. 

Hadde en opplevelse en gang jeg målte feberen min til over 40 om natten i forbindelse med en infeksjon. Da jeg fortalte det til legen jeg fikk time hos neste dag fikk jeg tilbake "nei, det gjorde du nok ikke, man får ikke feber av slike infeksjoner". Ånei... Mye rare leger der ute, som kanskje ikke helt burde jobbet med mennesker... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Martine skrev:

Oi, sorry @Line. Litt av en reaksjon på kommentaren min... Jeg skrev det fordi det er ekstremt mange som tror at forhøyet crp =antibiotika, og dermed er misfornøyd fordi de ikke får noe for det. God bedring :)

Og derfor mente du det var på sin plass å belære meg litt, helt uten å vite hva jeg vet eller hvordan formen min er. Selvfølgelig får du reaksjon da, når jeg har svart deg at også legen var enig i at det var en bihulebetennelse.

Takk!

Nå har jeg kost meg med Pretty Woman, søte filmen :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok et bilde av Rocky idag, og han så plutselig så gammel ut. Er lyset som gjør det, men han fikk skikkelig gammelmannspreg synes jeg.

c00ead0f874aaadf36b90e22fcfb1be0.jpg

AN hører jeg på yngstepusen som klikker, hun vil helst inn på soverommet og få oppmerksomhet. Synd jeg skal sove :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så greit å ha hund som kan la sår og ubehageligheter være i fred. Slipper å bruke krage eller skjerm, ikke noe slikking eller biting på bandasjen og får lov å vaske, rense og kle på hva jeg vil. Det værste man får tilbake er en våt nuss og kosehode som skal i halsgropa. Merkelig i grunnen at han tar sårpleien så fint, Keo er ikke så begeistra for at man fikler på frembeina hans til vanlig :ahappy:

En annen ting som ikke er så greit er at NKK Bø henger i en tynn tråd, iallefall får vi ikke trent så mye agility til uka... Det er litt for ille med tanke på at vi skal i ringen tre ganger, mamma har tatt seg fri fordi hun vil være med å se, samt at to venninner kommer tilreisende for helga. Ikke noe halting eller vondt med mindre man tar rett i såret, heldigvis. Han som er så flink å holde seg skade- og sykdomsfri til vanlig :blink:

Forstår ikke helt hvordan han har fått til dette her, jeg:

Spoiler

12736034_10153811816827597_1736768171_n.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Vi koser oss på hytta. Herlig å komme til varm hytte og ta et besøk til foreldrene mine to minutter unna og få ferdig middag?

Og hva i huleste er vitsen med å våkne 0638 på en lørdag jeg har fri...?!

Idag skal jeg og mamma på tur sammen,og jeg skal henge i hælene på tanteungen på tre år. Han vil nok gjerne kose med Biz. Helst Timmy vet jeg,men han er ikke barnevennlig,så det blir frøken fryd. 

I går var jeg på name it og handla til mitt nye tantebarn. Det var veldig koselig altså,og mye fint selv om det var veeldig mye rosa der! Rosa til jente og blått til gutt er tydeligvis greia. Termin om ei uke! Tante har vært klar lenge!<3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...