Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

6 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Så overrasket jeg ble av at du måtte komme med en sarkastisk kommentar framfor å holde deg til tema :P NAAAAT. Herregud, så lite konstruktivt sånnt her er.

Du og jeg har aldri diskutert konstruktivt, og selv om du velger å legge skylda for det over på meg, så er det nå alltid du som må sette i gang en diskusjon mellom oss, selv i temaer du veit vi er grunnleggende uenige i. Det er jo veldig konstruktivt. 

Sitat

Så muslimer er vår tids jøder? Du sier altså at jøder var kilde til like mye dritt og elednighet på 1920-1930-tallet, som fundamentalistisk tolkning av islam har vært for verden siden 1970->dd????

Nei, det jeg sa var at muslimene får skylda for all mulig slags drit som skjer i verden i dag, akkurat som jødene fikk på 20-30-tallet. Får skylda for. Ikke har skylda for. To ganske forskjellige ting. 

Sitat

Shit, vi lever jaggu på to forskjellige planeter :) 

Det er det vel ingen tvil om. 

EDIT: Jeg avslutter diskusjonen her. Jeg veit hva dine neste argumenter kommer til å være, det kommer til å handle om naive politiske korrekte sosialister som ikke ser realiteten i øynene osv. Jeg gidder ikke det i dag. Du og jeg er uenige, eller lever på to forskjellige planeter om du vil. Da er det meningsløst å fortsette diskusjonen. 

28 minutter siden, Debbie skrev:

Og så finnes det folk som ikke tar til seg læring, selv om de hører om det. Eller velger å tro på hva andre sier. Eller kanskje han var syk akkurat den dagen. SLUTT! Dette er bare tullete.  

*sukk* Hvis du vil ha en diskusjon til å slutte, så er det bare å la være å svare. Om du absolutt må svare, så kom med noe som har litt mer kjøtt på beina enn "dette er bare tullete". 

Endret av 2ne
EDIT:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

.....skal jeg pakke. Men jeg aner ikke hva jeg skal denne uken, om jeg blir en uke eller hva slags vært det er. Og skal alt fra trening, utstilling, skogstur til restaurant middager. Finne fram en koffert kanskje? :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Akkurat. Timmy har visst vært kreativ før han kom å la seg sammen med meg i går. I dag fant jeg en pakke glasskluter,en kvittering og en brødpose i huset hans. Lille luring.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lege halv tre. Ganske overbevist om at dette har blitt bihulebetennelse gitt. Håper jeg har rett, for da  vil antibiotika få opp formen ganske raskt. Finne ut om bror er hjemme i dag da, for da skal jeg dumpe hundene på ham så han kan gå tur med dem når jeg er hos legen. Evt pappa om bror ikke er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mona skrev:

Planen i kveld var å jobbe med en presentasjon til morgendagens forskningsgruppemøte. Hva har jeg gjort? Drukket rødvin og lest om gravitasjonsbølger. Presentasjonen skal på ingen måte handle om gravitasjonsbølger.

Må stå tidlig opp i morgen... (hvilket blir vanskelig pga nevnte rødvin) :P

Haha! Er ferdig med presentasjonen, hvilket så klart viser at det var helt innafor å lese om banebrytende fysikk i går. Klart det er viktig å holde seg oppdatert på andre forskningsfelt! Klart det ikke var dårlig prioritering av tid! (*Klappe seg selv på skulderen og puste lettet ut  :P *)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg må ha ganske mange sånne helger innimellom jeg. Så lenge jeg har hundene der så er aleneheten bare god. Og andre ganger er det fint å være sammen folk. 

Ja, må kunne lade batteriene skikkelig innimellom. Og siden jeg vet hva som kommer til å skje fremover, dvs mange jobb-helger på rad, mange jobb-kvelder og rett rundt hjørnet en eksamen, så er det innafor med asosial tidsbruk :innocent:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Vi skal på hytta i helgen. Strålende sol, tantebarn og bare kos!

Det som er fint med å ha hytta på gården til familien er at de fyrer før jeg kommer,så hytta er god og varm så hverken små chihuahuagutter eller frosne matmødre fryser. Lufter vi så er det for lappepelsen sin del:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, vivere skrev:

Hente overnattingsgjester og finne fram varme klær for morgendagens morsomste VM.

Skal du på spark VM? Hadde veldig lyst, men pga to uker med syk tar jeg ikke sjansen på å sitte ute så lenge. Du får heie litt ekstra fra meg også :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks dager igjen sammen med snuppa mi, kjenner jeg gruer meg veldig nå:(

Men ikke alt er ille, jeg fikk nettopp forespørsel om å være gudmor, og det er kjempestas:D Fint vær er det i dag også, så får kanskje til en liten tur om snuppa vil gå noe:)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Turb skrev:

Skal du på spark VM? Hadde veldig lyst, men pga to uker med syk tar jeg ikke sjansen på å sitte ute så lenge. Du får heie litt ekstra fra meg også :D 

Jepp, spark-utfor :). Fikk ikke vært der ifjor men i år skal jeg se på. Tar med varme klær og skotøy, termos og matpakke og så får jeg finne meg en plass med god sikt oppe i lia. Forhåpentligvis blir det noen bilder både fra selve rennet og nede ved målplassen. Utrolig hvordan folk sminker seg og kler seg ut for anledningen. Skal heie for deg i bøtter og spann. Selvfølgelig skal jeg det :D

Endret av vivere
rettet seg til deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, vivere skrev:

Jepp, spark-utfor :). Fikk ikke vært der ifjor men i år skal jeg se på. Tar med varme klær og skotøy, termos og matpakke og så får jeg finne meg en plass med god sikt oppe i lia. Forhåpentligvis blir det noen bilder både fra selve rennet og nede ved målplassen. Utrolig hvordan folk sminker seg og kler seg ut for anledningen. Skal heie for seg i bøtter og spann. Selvfølgelig skal jeg det :D

En venninne har allerde tatt av plass :D Markert med bånd og greier hvor de skal sitte for å få best mulig utsikt :P Tydeligvis hard konkurranse om de beste plassene *le litt*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Debbie skrev:

Og så finnes det folk som ikke tar til seg læring, selv om de hører om det. Eller velger å tro på hva andre sier. Eller kanskje han var syk akkurat den dagen. SLUTT! Dette er bare tullete.

Og det er vel ikke helt ukjent at folk ikke tar til seg det som formidles, enten det er på skolen eller andre steder... det ser man jo eksempler på daglig, både her og andre steder :D

2 timer siden, JeanetteH skrev:

.....skal jeg pakke. Men jeg aner ikke hva jeg skal denne uken, om jeg blir en uke eller hva slags vært det er. Og skal alt fra trening, utstilling, skogstur til restaurant middager. Finne fram en koffert kanskje? :lol: 

Hvor skal DU????? :o 

22 minutter siden, *Kat84* skrev:

http://www.dagbladet.no/2016/02/12/nyheter/kvinnesak/kvinnesakskvinner/kvinnedagen/unge_venstre/43119963/

Denne dukket opp på Facebookveggen min nettop. 
Er det dette som er feminisme for tiden? I så fall er ikke jeg feminist! :wacko: 
Fy fader for noen ufordragelige folk... 

Hun er et skikkelig sjarmtroll, denne Kari Jaquesson... Det er vel ikke første gangen hun "snakker fra levra" for å si det sånn. 

Det er litt frustrerende å sitte i møte og egentlig ikke ane hva de andre prater om... :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vet man kan stille hund med vet.attest pga manglende tenner, men gjelder det også for de som må bøte med tenner pga dårlig tannhelse? 

Ikke sikkert det blir trekking altså, men bare kjekt å vite :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lola Pagola skrev:

Jeg er så stressa nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har sagt ja til å jobbe neste helg (fra torsdag ). Og nå har jeg fått jobbintervju torsdag eller fredag... og dyrlegetime torsdag.  Hvorfor skjer alt på en gang. Og hvor skal jeg bo i oslo med hund da???? Også har jeg svart på flere meldinger på sukker men kjenner at jeg ikke kan ta stilling til menn i tillegg til kaoset som er livet mit nå og aaargh Casper er drittmasete,  tror alle tisper i nabolaget løper.

Sonen tar seg visst av slikt:aww: 

---

Også dør jeg litt av katten Jesper :lol: http://www.tv2.no/v/1019395/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
2 minutter siden, Siri skrev:

 

Hun er et skikkelig sjarmtroll, denne Kari Jaquesson... Det er vel ikke første gangen hun "snakker fra levra" for å si det sånn. 

Det er ikke ofte jeg virkelig ikke takler å se bilder av folk eller se dem på TV. Men hun der... og resten av Ottar... De øker pulsen min. Og ikke på den gode måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...