Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

4 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Det er ikke så enkelt å vite forskjellen på hundeleker og mennesketing! Pippin vet at han ikke kan ta ting som ligger på bord og hyller, men hva med sånt som ligger under juletreet eller står på gulvet?

Symra er bare interessert i sånt som hun kan lure fra Pippin.

Mhm, det er jo en umulig oppgave! Og for å ikke snakke om barneleker! Thorvald og vår 1 årige niese har samme uglebamsen fra ikea, han var jo så glad når han fant igjen bamsen sin hos svigers plutselig :teehe: Han fikk låne den litt da, ingen hadde hjerte til å ta den :P 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Caroline skrev:

Me too! Jeg har dog lest bøkene, men kunne tenke meg å ta en reprise. 

Vi har hatt Silma på besøk, og jeg har ikke tatt bilder av Silma siden 2013. Siden hun fyller 8 år idag, passet det fint å gi henne en liten spabehandling og ta noen nye bilder i samme slengen. Synes hun holder seg godt, jeg.
12419362_10156368561415641_3666004290362

Måtte ta noen bilder av henne og mammaen også. Saeta er totalt ute av pels, så de ble kanskje ikke så lekre, men bedre enn ingenting. Saeta fyller 11 i begynnelsen av april, så man vet liksom aldri når det er for seint.
1170785_10156368567640641_67734745518425
 

Saeta er definitivt den fineste sheltien jeg vet om:wub: (bortsett fra mine, men de er jo så fantastiske at det sier jo seg selv:aww::wub:)
Hun holder seg godt, ser det ut til:wub:
Og dattera er virkelig en skjønnhet hun også:ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

Mhm, det er jo en umulig oppgave! Og for å ikke snakke om barneleker! Thorvald og vår 1 årige niese har samme uglebamsen fra ikea, han var jo så glad når han fant igjen bamsen sin hos svigers plutselig :teehe: Han fikk låne den litt da, ingen hadde hjerte til å ta den :P 

:lol: Så søtt!

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Det var en stor hund og det var en dyp punktering, og det måtte skjæres bort og renses mye mer enn også vet trodde i utgangspunktet. Men det er tørt og fint, og ikke varmt, så det blir bra :) Hun er roligere enn normalt inne, men det er helt greit :P

Likte at det var tørt og fint og ikke varmt, ikke at det var en dyp punktering og at det måtte skjæres bort mye :) 

1 time siden, Line skrev:

..Sitter jeg og skriver min første jobbsøknad på veldig mange år. Kan ikke det her lenger jeg!

Joda, det kan du :ahappy: 

@Belgerpia Kaller du meg en hobbit, liksom? Jeg er da en alv :aww::lol: Og jeg er ikke en Samwise Gamgee, jeg hadde kasta Frodo av fjellet, makan til sutring og klaging på han, liksom.. hehe

Puddelen lever fortsatt, sånn i tilfelle dere lurte på det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ganzie skrev:

Saeta er definitivt den fineste sheltien jeg vet om:wub: (bortsett fra mine, men de er jo så fantastiske at det sier jo seg selv:aww::wub:)
Hun holder seg godt, ser det ut til:wub:
Og dattera er virkelig en skjønnhet hun også:ahappy:

Takk, det tar jeg som et stort kompliment :ahappy: Saeta er best :wub: Tør ikke håpe på alt for mye, men har fått låne barnebarnet hennes til et kull, og venter i spenning på om det blir noe der. Jeg kjenner jeg kommer til å gå i dyp sorg om jeg mister linjene mine (Silma ville jo ikke ha noen flere). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12470941_10156429228625529_533556238_o.j

Var på fjellet "mitt" i dag :). Går fra ytterdøren! Luksus!

Ellers så er jeg lat, sambo har dratt for å trene og jeg tenkte jeg skulle sende noen jobbsøknader, men her sitter jeg og orker ikke skifte TVkanal engang, er for lat til å endre vekk fra verdens kjedeligste NRK sending.... bah...

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, @Line det har jeg ikke fått med meg! God bedring til lillefrøkna :heart:

Det var ikke brøytet og det sluttet aldri å snø på hytta, men snøen var ikke høyere enn dekka på bilen så da måka vi oss vei :P Kjempekult å se starten på mush Synnfjell! 50 spann som hadde fellestart og alt det kaoset det innebar, kun en laus hund i løypa da :lol: Kald og frossen etter å ha stått ute i drittværet, så vi bestemte oss for å reise hjem en dag tidligere enn planlagt, digg med lys og varme :lol: Det ble seriøst aldri lyst på hytta! Det var "lyst" fra 10 til 14 liksom, og da var tåka så langt nede at det var mørkt fordet :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden poden, i tilegg til å være småslapp , klarte å vrikke foten når han så på tv ( nei,  han sitter ikke stille og pent i sofaen) , utgikk siste mulighet for tur. 

Han halter, men jeg tror ikke det er noe alvorlig. 

I morgen skal han til pappaen ( selv om han nekter vilt ) og da får jeg ta igjen det tapte ovenfor Toddy. 

Egentlig tror jeg det er verre for min samvittighet enn for bikkja.  Han sover og sover og sover og sover og sover. Kun avbrutt av litt tigging etter kos.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Haha, Timmy følte han fikk litt av ei gavepakke servert i dag, da jeg mista nesten en hel pakke kokt skinke rett på kjøkkengulvet akkurat der han sto ved foten min.

Jeg synes jeg var rask, men han var tydeligvis klar, og snappet den til seg, og gomlet og åt for harde livet.

Jeg fikk røsket til meg det meste, men det ble jammen en god del som forsvant i full fart ned i det vesle gapet også.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjem,  blåser godt langs rv3 gitt. Men bar vei. Nå skal det bli godt å komme hjem. To døgn på hytta med mamma og stefar, og et lite døgn hos søstern til Bonden.  Veldig koselig begge deler, oppholdet med mamma var akkurat litt for kort til at hun kunne begynne med "dype"samtaler og "konstruktiv" kritikk.   Nå.ble hun bare furt fordi lillemor ikke liker henne noe spesielt,  men det får hun tåle. :aww: 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 2ne skrev:

Likte at det var tørt og fint og ikke varmt, ikke at det var en dyp punktering og at det måtte skjæres bort mye :) 

Joda, det kan du :ahappy: 

Ja, skjønte det :D Og angående jobbsøknaden så har jeg heldigvis folk som kan lese gjennom og gi meg innspill, så da skal det nok bli brukbart, håper jeg :ahappy: 

1 time siden, Stine skrev:

Gratulerer med dagen @Line!!! :bananas::sorcerer:

 

33 minutter siden, Snoffe skrev:

:sorcerer: Gratulerer med dagen @Line  

Tusen takk dere :D 

Hjemme. Ringte og bestilte middagsservering hos gamlingene, så nå har jeg mesket meg med kalkun og waldorfsalat uten stangselleri :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet hjem fra Göteborg, der vi fikk mange gaver :aww: Guttene har fått masse klær og radiostyrte biler! Og jeg har fått masse sjokolade og parfyme :ahappy: En mye bedre "julaften" enn den egentlige :P Var ikke så veldig mange raketter heller, selv om det er et veldig tettbygd område. Så husets katter døde ikke, og guttene sov seg gjennom. 

 

Edit: Pappa gikk tur i skogen der borte, og tror han så et villsvin! :o Note to self: Ikke gå tur alene i svensk skog.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...