Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå har jeg ringt for å høre om time til øyelysning, og den dagen jeg kan er selvsagt ikke øyelyser på jobb. Får håpe Tj kan, ellers får det vente til over jul. Er jo egentlig ikke noe hast, forventet løpetid er ikke før april, men jeg ville ha det i orden før jeg annonserer kullet.

Øyelyser befinner seg ikke akkurat i nabolaget heller, så er ikke bare å svippe innom. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

1 time siden, Raksha skrev:

Definitivt! Men den var pen på første bildet da! Du slipper nå unna med at du er slank og smekker i utgangspunktet, ser for meg noe sånt på meg som er butt i alle ender... :lol: 

Jeg håper ingen trur at jeg faktisk kommer til å GÅ med den genseren, uansett hvor smekker jeg måtte være! :D:lol:

1 time siden, Margrete skrev:

 

Fine jakka! *fnis*

Takk for at du fikk meg til å fnise litt :ahappy:

  Vis skjult innhold

Ser ikke helt størrelsen på den, men den er like stor som en liten plomme. Her har de prøvd å ta ut litt gugge, men ingen gugge ville ut av kulen, så det ble med blodet og her fant de altså celler vi ikke liker. De to andre er på str med druer. Alle har vært der en liten stund, men har vokst raskt til den størrelsen de siste to ukene. 

12346854_10153726180320833_136455369_n.t

:hug:

27 minutter siden, Sbtlita skrev:

Ser etter den ultimate utstillingsvesken, der man har organiserte lommer og plass til det man trenger uten å få rot i veska. Vet dere om noen gode er det bare å linke ??

Denne. :aww: Da min første blei spist opp fikk jeg direkteimportert ny av en meget ivrig utstiller som stadig er i Sverige på SKK-utstillinger. Den er best!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sbtlita skrev:

 

 

Hvor er den kjøpt? Vi trenger ikke glam, bare det er praktisk :D

 

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

 

 

Jeg lurer på om det var Clas Ohlsson. Den kostet nesten ingenting og har vært veldig mye brukt. Jeg har fortsatt det meste av hundeutstyret i den, alt fra hårspennene til Symra og til ørenappepulver!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

A0A4504A-FE4A-434F-A03B-1F4CE5B9B53C_zps

Alle ser jo hvor skanky jeg er. :aww:

:lol: Det der er omtrent som når jeg ifører meg en eller annen fiiiiin damejakke - og oppdager at kroppen min ikke er konstruert for slike formsydde plagg :lol: 

1 time siden, Margrete skrev:

Takk for at du fikk meg til å fnise litt :ahappy: Har nettopp kommet hjem fra veterinæren som gjorde sitt beste med å være positiv, han bør finne seg en annen jobb. For hvor positivt kan man være rundt tre svulster, det kan være inngrodd hår. På TRE steder??? Nei altså ... men vi trenger ikke å se mørkt på det riktig ennå. Vi tar han inn i morgen og tar vekk alle med god margin vi, det var nemlig noen celler der jeg ikke likte. Jaha, hva skjedde med inngrodd hår og betente hårsekker? Nå er jeg veldig trist og lei meg, håper inderlig de er godartede og at jeg aldri aldri mer finner noe slikt på han igjen. Nå har han fått dosen sin med tullball synes jeg. Mavedreining midt i gokk i Sverige, stor forkalkninger i kneet og deretter betent leddveske etter biopsi og nå dette. Er det ondartet må jeg nesten tenke litt på om han skal gå igjennom mer.

Ekkelt bilde med blod i spoiler.

  Vis skjult innhold

Ser ikke helt størrelsen på den, men den er like stor som en liten plomme. Her har de prøvd å ta ut litt gugge, men ingen gugge ville ut av kulen, så det ble med blodet og her fant de altså celler vi ikke liker. De to andre er på str med druer. Alle har vært der en liten stund, men har vokst raskt til den størrelsen de siste to ukene. 

12346854_10153726180320833_136455369_n.t

Måtte sutre her litt, for jeg vil ikke att Helle skal få vite det i dag, på bursdagen hennes. Hun er så glad i den hunden og hun trenger ikke å bekymre seg på 15 års dagen sin.

:hug:Håper at det bare er ingenting liksom *klemme litt til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg offisielt arbeidsledig. Det var egentlig planlagt, men ikke at det skulle skje før jul og på akkurat denne måten, men nå er det jo blitt sånn. Har heldigvis forberedt meg på det, og er allerede inne i NAV-systemet, så det forhåpentligvis går litt mer smooth nå enn sist jeg var i samme situasjon. Har vært på så mange møter det alt, at jeg har vel snart vært innom alle veilederne (lite kontor). :P Det ute av verden, så er det bare å få flytta hesten, men først grue seg til et viktig møte i morgen. Ugh. Juleforberedelser? Nei, det får bare vente. Det har skjedd før at jula har kommet og gått, for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Siri skrev:

:lol: Det der er omtrent som når jeg ifører meg en eller annen fiiiiin damejakke - og oppdager at kroppen min ikke er konstruert for slike formsydde plagg :lol: 

Jeg har "perfekt" jakkekropp, alle blazere og sånt pleier å sitte som et skudd på meg (bortsett fra mtp lengden på ermene, men når en er 180 cm høy kan en ikke forvente allverdens på den fronten), så når denne genseren er så helt borti natta grusom i passformen, så sier det liksom alt. :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg har "perfekt" jakkekropp, alle blazere og sånt pleier å sitte som et skudd på meg (bortsett fra mtp lengden på ermene, men når en er 180 cm høy kan en ikke forvente allverdens på den fronten), så når denne genseren er så helt borti natta grusom i passformen, så sier det liksom alt. :teehe:

:ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Caroline skrev:

Akkurat nå er jeg offisielt arbeidsledig. Det var egentlig planlagt, men ikke at det skulle skje før jul og på akkurat denne måten, men nå er det jo blitt sånn. Har heldigvis forberedt meg på det, og er allerede inne i NAV-systemet, så det forhåpentligvis går litt mer smooth nå enn sist jeg var i samme situasjon. Har vært på så mange møter det alt, at jeg har vel snart vært innom alle veilederne (lite kontor). :P Det ute av verden, så er det bare å få flytta hesten, men først grue seg til et viktig møte i morgen. Ugh. Juleforberedelser? Nei, det får bare vente. Det har skjedd før at jula har kommet og gått, for å si det sånn. 

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Caroline skrev:

Akkurat nå er jeg offisielt arbeidsledig. Det var egentlig planlagt, men ikke at det skulle skje før jul og på akkurat denne måten, men nå er det jo blitt sånn. Har heldigvis forberedt meg på det, og er allerede inne i NAV-systemet, så det forhåpentligvis går litt mer smooth nå enn sist jeg var i samme situasjon. Har vært på så mange møter det alt, at jeg har vel snart vært innom alle veilederne (lite kontor). :P Det ute av verden, så er det bare å få flytta hesten, men først grue seg til et viktig møte i morgen. Ugh. Juleforberedelser? Nei, det får bare vente. Det har skjedd før at jula har kommet og gått, for å si det sånn. 

Blæ. :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Jeg fant en colaboks i skapet mitt på kontoret! :D

Jeg gruer meg sånn til gastroskopiundersøkelse i morgen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Og så vet jeg ikke om det er det at jeg gruer meg så mye eller mageproblemene som gjør at jeg er kvalm :( Og så må jeg få meg en sånn automatisk sak som slår meg i hodet med en frossen fisk med en gang jeg begynner å google symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Jeg fant en colaboks i skapet mitt på kontoret! [emoji3]

Jeg gruer meg sånn til gastroskopiundersøkelse i morgen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Og så vet jeg ikke om det er det at jeg gruer meg så mye eller mageproblemene som gjør at jeg er kvalm [emoji20] Og så må jeg få meg en sånn automatisk sak som slår meg i hodet med en frossen fisk med en gang jeg begynner å google symptomer.

Masse lykke til!!

Jeg hadde gastroskopi tidligere i vår.

Håper du får svar på hva mageproblemene skyldes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Annegru skrev:

Jippi! Jeg fant en colaboks i skapet mitt på kontoret! :D

Jeg gruer meg sånn til gastroskopiundersøkelse i morgen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Og så vet jeg ikke om det er det at jeg gruer meg så mye eller mageproblemene som gjør at jeg er kvalm :( Og så må jeg få meg en sånn automatisk sak som slår meg i hodet med en frossen fisk med en gang jeg begynner å google symptomer.

Du kan få godt med dop så du ikke får med deg hva som foregår, bare sørg for å ha med deg noen til å kjøre deg hjem etterpå. Evt sats på drosje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Annegru skrev:

Jeg gruer meg sånn til gastroskopiundersøkelse i morgen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Og så vet jeg ikke om det er det at jeg gruer meg så mye eller mageproblemene som gjør at jeg er kvalm :( Og så må jeg få meg en sånn automatisk sak som slår meg i hodet med en frossen fisk med en gang jeg begynner å google symptomer.

Jeg tok gastroskopi for en stund siden, det var ikke moro - men langt ifra så ille som jeg forventet. Leste den ene skrekkhistorien etter den andre på nettet, og da de begynte ble jeg bare så fascinert av å se i magen at jeg ikke var stort plaget :lol: 
Utrolig fort gikk det også :) Gjør heller det ti ganger enn å dra til tannlegen en gang :P  

Sykepleieren sa til meg at jeg bør be om dop før de begynner, men jeg prøvde først uten. Gikk forsåvidt fint det, men tenkte det ville gå mye greiere med noe dop, så spurte om å få. Og jeg fikk, men merket absolutt null niks nada til den, så kunne bare latt vær egentlig :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Annegru skrev: Jeg gruer meg sånn til gastroskopiundersøkelse i morgen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Og så vet jeg ikke om det er det at jeg gruer meg så mye eller mageproblemene som gjør at jeg er kvalm [emoji20] Og så må jeg få meg en sånn automatisk sak som slår meg i hodet med en frossen fisk med en gang jeg begynner å google symptomer.

Jeg tok gastroskopi for en stund siden, det var ikke moro - men langt ifra så ille som jeg forventet. Leste den ene skrekkhistorien etter den andre på nettet, og da de begynte ble jeg bare så fascinert av å se i magen at jeg ikke var stort plaget :lol: 

Utrolig fort gikk det også [emoji4] Gjør heller det ti ganger enn å dra til tannlegen en gang [emoji14]  

Sykepleieren sa til meg at jeg bør be om dop før de begynner, men jeg prøvde først uten. Gikk forsåvidt fint det, men tenkte det ville gå mye greiere med noe dop, så spurte om å få. Og jeg fikk, men merket absolutt null niks nada til den, så kunne bare latt vær egentlig [emoji14]  

Jeg drar heller til tannlegen hver dag jeg altså.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, SoppenCamilla skrev:

Blæ. :(  

Jupp, men det er nå sånn det ble. BTW, trenger litt moralsk støtte på fredag, du er ikke tilfeldigvis hjemme da? :P Nå er jo eieren til hesten pluss en til med, men jeg gidder ikke bli "dratt til siden" hvis du skjønner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Masse lykke til!!

Jeg hadde gastroskopi tidligere i vår.

 

Håper du får svar på hva mageproblemene skyldes.

Tusen takk!

14 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Du kan få godt med dop så du ikke får med deg hva som foregår, bare sørg for å ha med deg noen til å kjøre deg hjem etterpå. Evt sats på drosje

 

11 minutter siden, Paranomia skrev:

Jeg tok gastroskopi for en stund siden, det var ikke moro - men langt ifra så ille som jeg forventet. Leste den ene skrekkhistorien etter den andre på nettet, og da de begynte ble jeg bare så fascinert av å se i magen at jeg ikke var stort plaget :lol: 
Utrolig fort gikk det også :) Gjør heller det ti ganger enn å dra til tannlegen en gang :P  

Sykepleieren sa til meg at jeg bør be om dop før de begynner, men jeg prøvde først uten. Gikk forsåvidt fint det, men tenkte det ville gå mye greiere med noe dop, så spurte om å få. Og jeg fikk, men merket absolutt null niks nada til den, så kunne bare latt vær egentlig :P  

Jeg har allerede fått den daglige timen for de som skal ha en allright dose propofol før undersøkelsen (var egentlig henvist til undersøkelse med full narkose (ventetid=6-12 mnd offentlig), men har behandlingsforsikring på jobb, så fikk time privat og der gjøres det ikke med full narkose) pga. en fryktelig opplevelse med samme undersøkelse for 13 år siden da jeg ble holdt fast av sykepleiere mens de dytta slangen ned i halsen min.. Men Aleris lovet meg godt med dop og ingen tvang, så jeg håper det blir en "bedre" opplevelse denne gangen. Jeg bare gruer meg så fryktelig og jeg tror faktisk heller at jeg vil til tannlegen enn å ta undersøkelsen. Og jeg håper på en måte at de finner noe, men på en annen måte ikke. For jeg vil jo ikke ha disse sykdommene jeg har googlet meg frem til heller :P Jeg har ordnet at Pappa kjører meg og mannen kommer og henter meg, så det er i alle fall ivaretatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått benkeplate i dag :D   Åhh, ser endelig en ende på oppussingen! Fortsatt en del igjen, men nå har jeg endelig noe å lage mat på!!  Og så snart samboeren slutter å ha overtid på jobben så har jeg oppvaskmaskin og vask også! :D  (Det som er litt kjipt med å ikke bestille rørlegger, han bor jo i huset og kan velge å la vær å legge rør når han har jobba til åtte på kvelden. :P)   

 

received_10153764487491411.jpeg

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Caroline skrev:

Jupp, men det er nå sånn det ble. BTW, trenger litt moralsk støtte på fredag, du er ikke tilfeldigvis hjemme da? :P Nå er jo eieren til hesten pluss en til med, men jeg gidder ikke bli "dratt til siden" hvis du skjønner. 

Når og sånn? Jeg har ikke noen spesifikke planer enda, men mulig jeg skal en tur på skolen for å lese til eksamen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...