Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

Åh, jeg liker veterinæren vi har fått i bygda. Helt selvsagt for henne at jeg kan komme oppom en lørdag ettermiddag for småting, og hun ville absolutt ikke at jeg skulle betale noe ekstra, hun sa tilogmed at hvis jeg fant canikur billigere noen plass måtte jeg si ifra, så skulle jeg få avslag neste gang jeg kom innom. Hun sier det er sånn hun ønsker at praksisen hennes skal være, så da klager ikke jeg, trivelig er hun også :D Så da har rennaræv-Thorvald fått seg canikur :teehe: Jeg tror egentlig det hadde gått bra uten, men siden jeg sover så tungt for tida tror jeg det er greit at han får seg noen tabletter før natta in case. Thorvald syns canikur smaker godteri, så han sleika seg håpefulltrundt munnen når jeg åpnet pakken :lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er jeg endelig ferdig å lage baileyskuler, mozartkuler og oreokuler. Brakk meg da jeg skulle helle oppi alkoholen, og den eimen som hang i på kjøkkenet minnet meg på hvor ****** det kan være å være fyllesyk! Oreokulene er selvfølgelig uten alkohol, men det andre er "special for" farmor, som skal få det i morgen når vi kommer på søndagsmiddag :) Er heelt alene i huset i kveld, så jeg må nok benytte meg av muligheten til å pakke inn noen gaver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ingvild skrev:

Takk for gratulasjoner! Det er alltid hyggelig å ha bursdag på sonen. :D

 

Nå skal jeg stikke til sentrum en tur. Har fått tusen kroner av mamma og pappa for å kjøpe rødvin til i kveld. Føler det er veldig voksent å ha kommet dit at jeg serverer gjesten mine vin (så de slipper å ha med selv). Ikke fullt så voksent at det er mamma og pappa som betaler for det. :lol: 

Gratulerer med dagen Ingvild! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, 2ne skrev:

I dag har jeg lært hunden min noe kjempenyttig! Hun har lært å hoppe når jeg hopper :lol: 

Hun er litt sånn :jump: Fineste dokka mi :heart:  

Ooh jeg har en tobent toårigen som elsker å hoppe. Tror herved en medhoppende puddel havnet på ønskelista :lol: 

 

Begynner å bli lei av å ikke ha nett :( ville jo begynne å se serier på hbo og Netflix bare jeg ble ferdig med eksamen!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Ooh jeg har en tobent toårigen som elsker å hoppe. Tror herved en medhoppende puddel havnet på ønskelista :lol: 

Alle burde da ønske seg en sånn en? :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg har blitt så sjarmert av små pudler,jeg. Kanskje jeg ønsker meg en når Timmy sjekker ut.

Har besøk av den skjønne niåringen fra Oslo og pappaen.  Timmy er jo så glad i pappaen,og har ligget limt til han i hele kveld. Han på ni har hjulpet meg med å bade og børste Bizi,han støvsugde opp pelsen etterpå og rydda på gjesterommet så jeg skulle slippe det før jeg la meg. For en flink gutt. Ganske koselig når han spør om han kan sitte sammen med meg i den minste sofaen,sier 'jeg er glad i deg jeg,tante',og kommer tre ganger for å si natta til meg. Jeg er glad jeg lot gjestene sove i senga mi,for sovesofen på gjesterommet hvor jeg ligger sammen med T og B er faktisk nesten som å sove på planker.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen falt virkelig i smak, så det er bra! Lagde altfor masse komper, så gjestene fikk med seg hjem noe også :P

Og ellers er jeg litt glad jeg ikke er i Flekkefjord nå. Voldsomt til regnvær der. Vet ikke hvordan det er o selv Flekkefjord, men i Egersund må de evakuere flere hus, og brua ved hytta vår var nesten oversvømt tidligere idag, sikkert helt oversvømt nå.. og der pleier det være ganske langt ned til vannet fra brua! Helt vilt rett og slett. Tror jeg må ringe mamma imorgen å høre hvordan det er der.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Å, er ikke sånne visdomsord med vakker bakgrunn glupe greier heller nå?!

http://www.dagbladet.no/2015/12/05/nyheter/forskning/sprak/sitater/vitenskap/42260229/

:P

Har flira for hver sånne oppdatering i newsfeeden min før jeg så den saken først beskrevet, nå flirer jeg enda mer :teehe: 

 

_____

 

enten smaker canikur innmari godt, ellers er det et tegn på at vi virkelig har trent for lite, når Thorvald mer enn gjerne vil gjøre noen momenter for hver canikur-tablett :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HeleneFS skrev:

Tomt!!! Var ikke så mye :(

 

Nedsig :P 

 

Vi dro å så siste hunger game filmen i kveld. Likte slutten veldig godt :ahappy: 

Casper ødela litt mer i bilen, og jeg er glad jeg bestilte sånn grind :P 

nesten litt godt at valpen ikke er så perfekt som han har vist utrykk for hittil :P han kommer ikke lenger når jeg roper på han og det er andre hunder han leker med, og han ødelegger billige ting. Huff for en ille hund jeg har :lol: han kommer btw når jeg roper, bare ikke helt med en gang. Kan jo være noe som er gøyere enn å komme til mor :D unghundtiden er fullt i gang! 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Å, er ikke sånne visdomsord med vakker bakgrunn glupe greier heller nå?!

http://www.dagbladet.no/2015/12/05/nyheter/forskning/sprak/sitater/vitenskap/42260229/

:P

Jeg skulle ønske dette var min forskning,  for da ville jeg laget en oppfølgingsstudie om pseudo-philosophical banalities in books by Paolo Coelho :D 

(sorry, vet jeg er slem nå)

Endret av Mona
Mente banalities, ikke trivialities
  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mona skrev:

Jeg skulle ønske dette var min forskning,  for da ville jeg laget en oppfølgingsstudie om pseudo-philosophical trivialities in books by Paolo Coelho :D 

(sorry, vet jeg er slem nå)

Det er vel ikke slemt når det har faglig grunnlag...

Akkurat nå, maysofie skrev:

Må man til veterinær for å få tak i tannskrape eller har de det på vanlige dyrebutikker? :)

Nei, dyrebutikker har. I alle fall velassorterte sådanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde legge seg.. men er splitter våken jeg. Har vasket gang, bad og vaskerom og er fortsatt splitter våken. Det er noe med å gjøre rent sent på kvelden, mye enklere enn å gjøre rent på formiddagen!

Idag fikk vi hengt opp siste julegardinen også.. sukk.. gubben insisterer på julegardiner men vi bruker en uke på å få dem opp og snart skal de pilles ned igjen også. Og så var det dette med julegaver.. vanskelig det er, like vanskelig hvert år. Jeg er blitt så inspirert av sonen at jeg ønsker meg dampvasker til jul, og gubben sier at i år skal jeg få en fin gave - den er hard og så spruter det noe ut av den.. og det er jo litt tvetydig, men satser på dampvasker!

Her er mesteparten av holke etter underkjølt regn etc borte. I fjor hadde vi 2 dager med underkjølt regn, og da hadde vi ikke hatt det på flere år. Men de siste 2 ukene har det virket som det har vært nesten konstant. 

Nei, skulle man vurdere å legge seg kanskje? Biskene har lagt seg for lengst de.

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Turb skrev:

Yey fikk klipt frampotene til Pigg uten kamp :D
Med heavy belønningshånd og et bra for hver klipp gikk det greit. Tar de to bakpotene imorgen :) 

tar heller en kamp enn valpis som blir laaaangsur på meg :P type to dager vil hun ikke være i sofaen hvor vi klippet med meg for det kan jo hende jeg er slem og gjør det igjen :o

Idag ble alle planer skrinlagt og endte hos veterinæren med venninna mi sin hund, nå er de hjemme trygt og jeg passer hund nr 2. eller vel..altså.. den sover oppå thorstein og har bare inntatt sofaen som om den bor her så passe er vel kanskje ikke det beste ordet :P er også valpis sin beste kosevenn i verden :wub:

566380df55215_2015-12-0519.11.23.thumb.j

Og brått så valpis så voksen ut :o Hun burde hete Vips har vi funnet ut, ikke viPPS, men vips.. eller Flink :P men så flink er hun ikke :Aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, supert! Da skal vi finne en skrape på mandag, samtidig se om jeg finner sånn gel. Får ikke av siste rest bak med neglen :)

Keo har jo så dyrisk hvite og fine tenner, samme hadde Bonnie. Besøket derimot trenger en liten oppfriskning. Heldigvis kjøpte jeg 20 grisører og 10 okseører i dag, det ene grisøret hun har fått ser ut til å ha gjort underverker på jekslene. Greit med hund som ikke sluker ørene på høykant! *mumle noe om at Keo er vandt til fingre i halsen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...