Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

...måtte jeg gå en tur med valpen. Den nektet forlate trappen og gå gjøre fra seg i hagen. Selv når jeg tok bånd på henne og dro henne med meg. Da var det bare til å putte klær på seg og gå en tur. Det var vist litt vel morro å gå tur, så da tok det litt mer tid :lol: Gleder ved valp altså... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaja skrev:

Jeg lager aldri pannekaker, fordi jeg ikke har likt det før. Nå liker jeg det, men har aldri laget det før. 
Det står at røren skal svelle i 30 min. Jaavel. Kaldt eller varmt? 

Skal pannekakerøre svelle? Trodde det bare var vaffalrøre jeg. Min røre har aldri svellet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaja skrev:

Haha! Alle oppskrifter sier så :P

Aldri egentlig fulgt en oppskrift utenom: egg, melk, mel, smeltet smør og salt/sukker alt ettersom det er middag/frokost :P Men så liker jeg ultratynne pannekaker også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Wednesday skrev:

Genialt! "Brutal klang" :lol: Takk for tips! Skal forsøkes.

 

 

Takk for tips dere andre også! Så dem nå. Wakeup-light har jeg ønska meg lenge, men ikke hatt råd. Ønsker meg til jul! Ja, vil gjerne arve ku :aww:

Teknikkmagasinet har en billigutgave av wake up light :)

http://www.teknikmagasinet.no/produkter/hjem-o-husholdning/klokker/vekkerklokker-o-klokkeradioer/denver-solklokke-crl-300

 

Edit: 

@Kaja jeg lar røren stå på kjøkkenbenken å svelle, med mindre det er midt på sommeren og 32 grader inne . 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Raksha skrev:

Men det finnes gode mennesker også. Husker @Banshee SKULLE bli venn med meg, jeg avviste og avviste og hun gav seg ikke. I dag er hun vel den personen i verden jeg stoler mest på. :wub: 

 

Slutt opp a, jeg begynner å sippe jo :icon_redface::wub: Det var definitivt verdt innsatsen! Og at du har holdt ut med meg i alle disse årene er mildt sagt beundringsverdig, haha.

 

Oi, jeg rekker å svare på noe i tråden før det har gått for lang tid og temaet er skiftet! Pannekakerøre sveller i romtemperatur her. Det var alt :ahappy:

 

Må jeg ut i blåsten med hundene? Virkelig? Javel, da. Men når jeg kommer inn igjen skal jeg titte mer på akvariefisker jeg ønsker meg.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Kaja skrev:

Jeg lager aldri pannekaker, fordi jeg ikke har likt det før. Nå liker jeg det, men har aldri laget det før. 
Det står at røren skal svelle i 30 min. Jaavel. Kaldt eller varmt? 

De fleste oppskrifter jeg har brukt sier i kjøleskap, så det er hva jeg gjør. Røren sveller iallefall, har ikke merket noe forskjell mtp forskjellige meltyper heller :)

Laget faktisk pannekaker med ertersuppe i dag, farlig godt innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Banshee skrev:

Slutt opp a, jeg begynner å sippe jo :icon_redface::wub: Det var definitivt verdt innsatsen! Og at du har holdt ut med meg i alle disse årene er mildt sagt beundringsverdig, haha.

 

Hihih i like måte :lol: Begynner å bli noen år nå... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rene husmoremnet i dag.. Levert i bhg, vært på foreldresamtale, så på jobb, hentet i bhg og så laget middag.. Og nå står pinnekjøttet til middagen i morgen på kok.. Har til og med vært på butikken en tur i dag, for Krutsi sin hjerne har tydeligvis vært ute på tur igjen.. For HELT plutselig var vi tom for ris liksom :P 

tror jeg må legge meg tidlig i kveld :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Sånn som det er her nå så må det nesten bare regne bort og begynne på nytt. Speilblankt flere steder. 

ja enig. nå kan det egentlig bare hølje ned så alt av is forsvinner! MEn nå har det akkurat slått om værmessig hjemme...så det blir vel isete skogsbilveier fremover nå og umulig å få trent de firbente.. sukk

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...