Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har du gjort sammen med hunden din i dag?


Tonje
 Share

Recommended Posts

  • Samboern har vært ute å lekt med de en halvtimes tid mens jeg var på jobb i dag også. Da jeg kom hjem gikk vi tur sammen for en gangs skyld :P Hundene fikk gå løse på skogsvei i 1,5 time. Etterpå måtte Blaze i dusjen fordi han stinka piss:x og deretter ble det en time med pelsstell. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Idag har Aska og jeg blitt heisa ned med tau fra helikopter, satt av på fjellet, og så heisa opp igjen! Litt av en opplevelse!! Jeg var litt nervøs da det ble min tur. Tenk om Aska skulle få panikk..

Vi har gått sesongens første blodsporprøve. 1. premie og 2. plass (av 19 startende)

Idag dro vi til Valnesfjorden på skitur. Hadde en helt fantastisk tur i - 20. Aska var i tillegg en eksemplarisk trekkhund idag. Hun er en stor schæfer, og når hun virkelig tar i så merkes det! Er så

Posted Images

I dag har han vært delvis hos søsters, som tok skogsveien opp til meg for å låse ham inn før seinvakta si. Jeg har trent lydighet i 30 min og gått en 20 min bajse-/kveldstur. Han nekta å bajse selv om jeg vet at han egentlig måtte, men det er hans eget valg. Han fikk siste sjanse da han slapp ut i hagen for å gjøre sitt fornødne før natta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått en times tur i -13 grader. Pigg hadde på seg genser og refleksvest og løp som en tulling hele tiden. Etter det var han med på styremøte i hundeklubben. Kost med alle, skjellt ut en lekehund i et hjørne og fått snask... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjukk ullfleece under og vattert dekken over på Tinka og varmedress på kroppen og fake bjønnfitte på hue på meg og vi koste oss halvannen time i skogen etter jobb med gode turnaboer :) Det er jo bare å gå på bittelitt og halvere røykepausene, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir turene litt amputerte av så mye ski på tv for tiden :P

I forigår gikk vi en drøyt 2 timer topptur opp på heiene bak huset her først på dagen og en liten lufterunde rundt fjøset i skogkanten på kvelden.

Snapchat-7642240576000300097.thumb.jpg.0

 

I går ble det 15 minutters lufterunde i skogen først på dagen og 45 minutter powerwalk på kvelden.

I dag ble det 25 minutter i skogen mellom skirenn og hopprenn og 45 minutter powerwalk på kvelden.

De går aldri i bånd, så alle turene løper de løse. Vi er også hos mamma for tiden, som bor på gård, så her er det mange mål inngjerdet tomt de kan løpe rundt på så mye de vil.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går gjorde vi ikke så mye egentlig. Vi gikk ikke lang tur siden det var iskaldt ute, men hun fikk tissetur på morningen, før jeg jobbet med den siste eksamenen min. Vi hadde en lengre freestyle-trening midt på dagen, samt at vi trente inn et nytt triks og jobbet med et annet på kvelden.

I dag skal er planen å gå et par timer i skogen på kvelden etter eksamensjobbing :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det tur i nabolaget med hundene. Jeg tok Blondie og roomien sin hund på tur for seg, og så tok jeg Tidi etterpå. Jeg prøver å lære Tidi i gå fint i bånd, så hun trenger minst mulig forstyrrelser på tur foreløpig. Tidi fikk også en liten lydighetsøkt med fri ved fot og innkallingstrening. Tok ikke for mye blimomenter da det var bikkjekaldt ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bananen skrev:

En time hyggetur i skogen. Pøbel eeelsker kulden! Han kunne holdt på hele dagen om han fikk lov - det var bare jeg som feiget ut, -17 er litt i kaldeste laget for meg.

23862852899_f97c39b736_c.jpg

Det slo meg nå..Kunne det tilfeldig vært deg og pøbel jeg og Albert møtte joggende i skogen i går ettermiddag/kveld (18-ish)? Mener å huske dere bor i samme trakter som oss, men kan være helt feil også :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tmp skrev:

Det slo meg nå..Kunne det tilfeldig vært deg og pøbel jeg og Albert møtte joggende i skogen i går ettermiddag/kveld (18-ish)? Mener å huske dere bor i samme trakter som oss, men kan være helt feil også :p

Hmnei. Vi var ikke i noen skog i går. Og vi bor sånn ca. i de samme traktene, bare på andre siden av dalen (om jeg husker korrekt!). :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...