Gå til innhold
Hundesonen.no

Canelana ullseng - trekk til Biabed


Lemen
 Share

Recommended Posts

Jeg har tittet litt på Canelanas ullseng og ulltrekk til biabed til lille gamle krølle. Han elsker ull! :)

Er det noen her som har Canelanas ulltrekk til Biabed/BIltema seng? Det ser litt..ikke så fint ut på bidene på nettsiden synes jeg, med store røde sømmer og sengene ser litt sprengt ut som om trekket er litt lite... Jeg har i grunn mest lyst til å kjøpe et slikt trekk slik siden jeg allerede har en BIabed som han elsker, men jeg vet ikke helt.  Kantene på den vanlige ullsenga til Canelana ser ganske lave ut - og siden det beste som finnes er å ligge med hode litt høyt på en kant når han sover så er jeg usikker på om den senga faller i smak. I-landsproblemer - jeg vet..:icon_redface:

Endret av Lemen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg trekket på biabed. Hundene er uten tvil veldig fornøyde med senga. Trekket passet veldig bra og er hverken stramt eller posete synes jeg. Den var lite populær uten noe oppi, ok populær med et pledd, men nå er den råpopulær og hundene ligger gjerne oppå hverandre for å ligge i den senga :P

10421450_10153457918831999_1008492500984

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg trekket på biabed. Hundene er uten tvil veldig fornøyde med senga. Trekket passet veldig bra og er hverken stramt eller posete synes jeg. Den var lite populær uten noe oppi, ok populær med et pledd, men nå er den råpopulær og hundene ligger gjerne oppå hverandre for å ligge i den senga :P

10421450_10153457918831999_1008492500984

Det så jo fint ut! :) Jeg tror nok et slikt trekk hadde falt veldig i smak altså. Har du vasket trekket mange ganger? Krymper eller vier det seg lett ut?

Oooh, må ha! Her står Bia-en ubrukt, mens frøkna eeelsker Canelana-senga si... Kanskje det er håp :P

Jeg er litt nysgjerrig på Canelana sengen med skumgummi kantene, er den ganske flat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nysgjerrig på Canelana sengen med skumgummi kantene, er den ganske flat?

Det er akkurat passe høy nok kant for puddelfrøknene her i hvert fall, som er veldig glad i Canelana-senga vi har :ahappy: 

Nora liker også den senga, men den er stort sett opptatt av pudler, så hun får sjeldent ligge i den, stakkar :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med mitt trekk! Hunden ELSKER det. Brukte knapt Biabedden før, men nå ligger han i den så ofte han kan. Trekket er ikke superpent, men personlig synes jeg det var en forbedring av biabedden :)

Så flott! :) En forbedring blir det nok med trekk siden han i dag har et lite ullteppe og BOT minifilt i biabeden og siden han må grave seg til Kina før han sovner hver kveld så ser sengen rimelig bomba ut når han er klar til å legge seg... også liker han ikke å ligge på humplete underlag.. så jeg må ordne senga før han sovner..:icon_redface:

Det er akkurat passe høy nok kant for puddelfrøknene her i hvert fall, som er veldig glad i Canelana-senga vi har :ahappy: 

Nora liker også den senga, men den er stort sett opptatt av pudler, så hun får sjeldent ligge i den, stakkar :lol:  

Jeg har veldig lyst til å kjøpe en Canelana ullseng til å ha under stuebordet altså, der ligger han nemlig i en gammel katteseng fra Ikea. Men siden han strengt nok har 2 hundesenger og en 3 seters sofa som er hans, så ser det ut som Canelana ulltrekk blir prioritert til Biabeden og ikke enda en ny seng - selv om det frister. :) Enkelte andre mener han har gode nok liggeplasser.. ikke skjønner jeg. :icon_confused:

Nora får ønske seg Canelana hundeseng til jul, det skal nemlig Sølve. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å kjøpe en Canelana ullseng til å ha under stuebordet altså, der ligger han nemlig i en gammel katteseng fra Ikea. Men siden han strengt nok har 2 hundesenger og en 3 seters sofa som er hans, så ser det ut som Canelana ulltrekk blir prioritert til Biabeden og ikke enda en ny seng - selv om det frister. :) Enkelte andre mener han har gode nok liggeplasser.. ikke skjønner jeg. :icon_confused:

"Nok liggeplasser"? Skjønner ikke sånt jeg :o :lol:   

Nora får ønske seg Canelana hundeseng til jul, det skal nemlig Sølve. ;)

Ja, det tror jeg hun gjør ;) Og alle tre ønsker seg sånne til å ha i bilburene, det er jeg ganske sikker på :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gud så mye fint de hadde! Jeg fikk såååå lyst på en overmadrass i merino-ull... TENK så deilig det må være om vinteren! :) Og de biabed-trekkene så jo bare kjempegode ut de også, men her tror jeg hundene liker bia'en nettopp fordi den er "naken" og litt kald :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølve har akkurat fått seg Canelana ulltrekk til biabed og han elsker det! :DJeg endte forresten opp med å handle fra Hund som hobby da de hadde samme pris på trekk men billigere porto, 70kr mener jeg. 140 kr i frakt fra Canelana er litt vel stivt synes jeg. Nå håper jeg bare Canelana får inn ullseng i den minste størrelsen (45x45),  for den vil Sølve ønske seg til jul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Sølve har akkurat fått seg Canelana ulltrekk til biabed og han elsker det! :DJeg endte forresten opp med å handle fra Hund som hobby da de hadde samme pris på trekk men billigere porto, 70kr mener jeg. 140 kr i frakt fra Canelana er litt vel stivt synes jeg. Nå håper jeg bare Canelana får inn ullseng i den minste størrelsen (45x45),  for den vil Sølve ønske seg til jul. :)

De har vel bare 4 størrelser - XL, L, M, S - small er 50 x 70 (innvendig mål 46 x 66)
Kr 105 i frakt fra NKK nettbutikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De har vel bare 4 størrelser - XL, L, M, S - small er 50 x 70 (innvendig mål 46 x 66)
Kr 105 i frakt fra NKK nettbutikk

Jeg fant en mindre seng (XS) på http://www.4poter.no/?product=canelana-merinoull-hundeseng-med-opphoyde-kanter

Og den hadde passet perfekt til Sølvesen, men den kommer kanskje inn til flere nettbutikker etter hvert?  Greit å vite at NKK også har billigere shipping enn Canelana. :) 

 

Jeg gikk for logikken som sier at hvis man bestiller flere ting er ikke 140,- i frakt så dyrt allikevel :cool: Synes heller ikke de røde sømmene i trekket var så synlige, men nå har vi liten seng da (str. 2).

Sant det :ahappy:, og når det gjelder de røde sømmene så synes de omtrent  ikke på trekket jeg fikk heller så jeg er veldig fornøyd. Sølvesen har str 2 trekk han også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er greit at jeg spør her...

jeg leter etter Canelana Cozy ulldekkenet i str M (helst hvit/grå) men finner ingen som har inne den str.

Noen som er kjent med hvilke butikker som forhandler det?

Endret av AussieAllTheWay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er greit at jeg spør her...

jeg leter etter Canelana Cozy ulldekkenet i str M (helst hvit/grå) men finner ingen som har inne den str.

Noen som er kjent med hvilke butikker som forhandler det?

Kanskje det letteste er å sende canelana en melding på facebook og spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...