Gå til innhold
Hundesonen.no

Plutselig nedsatt allmenntilstand ++


soelvd
 Share

Recommended Posts

Tusen takk for alle fine kommentarer, dere er en fin gjeng! I dag kan jeg med glede dele at han er en helt ny hund. Halen er logrende heist til værs, han kaster i seg det lille han får av mat og han har mest lyst til å leke og fjase. Og ikke fjern eller vond å få kontakt med lenger. Sliten da, men han veier jo svimlende 29 kg mot sine normale 34-35 og har ikke spist på 4-5 døgn så det er jo ikke så rart! Så nå kan vi vel trygt anta at han er utenfor faresonen så sant han også får ting gjennom tarmen. 

Så får jeg skrive det her også. Folk snakker mye om hvor uheldige vi har vært med hundene og jeg forstår hva de mener, men aller mest føler jeg meg heldig som har de flotte dyrene! 

 

Var også innom dyrlegen som vi var hos på tirsdag som jeg følte overhode ikke tok oss seriøst. Hun argumenterte for at han virket ikke SÅ dårlig (tror hun skal få hilse på han frisk jeg) og at det fantes ingen alternativer fra å vente i tre døgn på blodprøvesvar. Møtte på sjefen sjøl der borte som også hadde fått med seg saken og lurte på hvordan det hadde gått. Han ble ganske sjokkert når han hørte hva som hadde skjedd og forstod veldig godt når jeg forklarte at vi følte vi ble behandlet dårlig/ikke tatt seriøst og dette skulle han ta videre. Nå er jeg så dausliten at jeg skal ligge på sofaen med Monti i minst tre timer! Puh, for noen døgn.. 

 

12038286_10153591054687225_4667651847418

  • Like 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet meg inn på dagesvis på forumet og jeg ble så bekymret for Monti når jeg endelig kom inn og begynte å lese tråden :shocked: Så ble jeg så utrolig glad når jeg kom til slutten og ser at trusa er ute og hunden i bedre form, så utrolig bra at du stolte på magefølelsen og ikke ventet i tre dager!!!! Stakkars fine goldengutten, masse god bedring videre til ham :) 

 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste Montimann! Fortsetter å heie på han. :hug: Godt du fikk sagt i fra på klinikken, det der med at veterinæren ikke ser hvor dårlig hunden er, er jo ikke noe nytt. Derfor de skal stole på eiers vurdering. :gaah: jeg blir sint på sånt! 

 

Ja, jeg FORSTÅR at hun ikke klarte å vurdere han til veldig syk. For han er jo ekstremt energisk til vanlig. Men når jeg var SÅ påståelig med at den hunden er virkelig syk så synes jeg det er for dårlig. Grøss..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg FORSTÅR at hun ikke klarte å vurdere han til veldig syk. For han er jo ekstremt energisk til vanlig. Men når jeg var SÅ påståelig med at den hunden er virkelig syk så synes jeg det er for dårlig. Grøss..

Helt utrolig... Må dere bruke den veterinæren mer? Eller kan dere forlange noen andre? Vet ikke helt om jeg hadde stolt på den eter noe sånt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig... Må dere bruke den veterinæren mer? Eller kan dere forlange noen andre? Vet ikke helt om jeg hadde stolt på den eter noe sånt. 

 

Vi har vært veldig fornøyd med det kontoret da det er en mann som driver praksisen og for det meste er alene der, det var han jeg også snakket med i dag. Så overraskelsen var stor på tirsdag når det var en annen dame som var veterinæren. Ikke snakket hun så godt norsk heller. Så nøler ikke med å bruke samme klinikk igjen, men skal passe på å be om han faste og aldrialdri den dama. Og det går nok helt fint. Ellers tror jeg vi reiser til Haugesund med sånne saker som dette fra nå av der de har maskin til å analysere prøvene med en gang, det var jo helt essensielt denne gangen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt gikk bra!  Veterinæren i Haugesund (Bernt?) er meget dyktig og jeg ville aldri gått til noen andre med bikkjene mine.  Har supergod erfaring med Karmsund Dyrehospital.

 

..og så er jeg litt spent på den trusa...string eller tanga :P

Endret av jaktlykke
orddelingsfeil :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt gikk bra!  Veterinæren i Haugesund (Bernt?) er meget dyktig og jeg ville aldri gått til noen andre med bikkjene mine.  Har super god erfaring med Karmsund Dyrehospital.

 

..og så er jeg litt spent på den trusa...string eller tanga :P

Spurte ikke ang trusa, haha :P 

Det var Bernt som opererte tidligere i år, men i går var det Kari, veldig fornøyd med henne også. Med det sagt er vi veldig fornøyde med han som tar seg av sånne "enkle" ting med Monti altså, men med mer alvorlige tilfeller kommer jeg aldri til å reise noe annet sted enn til Bernt. Det var han jeg ringte til i går og han forstod med en gang at dette var viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...