Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Nå har vi vært ute i 7 timer siden vi kom hjem fra jobb :) Først middag på den nye bålpanna, så var det inn raskt inn og bade valper (vi er effektive, 8 valper badet på 10 min :D )  og legge unger før jeg og venninne ble sittende og skravle med kaffekopp og valper rundt oss :) Fin fin dag, ingen ting gjør meg i så godt som å være ute i frisk luft så mange timer! 

 

 

 

photo_2015-09-28_21-22-16.jpg

photo_2015-09-28_21-22-09.jpg

photo_2015-09-28_21-22-00.jpg

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Guest Christine

Shit.. Sånn er det å bo i feil område :aww::lol: 

Pøh, er vel ikke feil område! :aww: (selv om jeg har blitt vant til mye rart av å bo her, men det handler mer om det psykiatriske sykehuset, og ikke området)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gi fra meg resten av rødvinen til Musikeren også nå, for jeg bare måtte ha en halspastill, og da ville den smakt så vondt etterpå... :ermm: Det var litt nedtur. 

 

Men han fortjener det, da, for han har fått et ekstremt eksklusivt og spennende jobbtilbud i dag, men er usikker på om han vil si opp jobben han har nå. Så han har en del å tenke på, og det blir nok godt å ha litt rødvin i glasset utover kvelden for å roe ned tankesurret litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Sånn som han som går og banner og sverter? :lol: 

Han tror jeg ikke at jeg har møtt, men jeg har derimot mange andre spesielle opplevelser og møter med folk :P For andre kan det virke skummelt, men jeg har blitt vant til å se folk som kjører båt tett på land for å lete, politi i skogen og helikopter som flyr lavt.. Bodd her i ganske mange år nå, og har heldigvis kun hatt et par opplevelser som har freaket meg ut, så tror man blir godt vant til å møte på litt spesielle mennesker.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :ahappy: 

Tusen takk! Godt å ha venner som rekker ut ei hjelpende hånd (og romslig bil som har plass til masse søppel!), og veldig deilig å kjenne at jeg har energi til å gjøre ting.

Aberet er at jeg kjenner ikke igjen stua mi lenger. Men nå er det strengt tatt ikke stua MI heller, forhåpentligvis, veldig lenge. Og etter å ha malt så mange vegger hvite kan jeg trygt konkludere med at jeg IKKE vil ha alt hvitt i det nye huset. Jeg liker litt farger, jeg. Men greit å kjenne det, framfor å synes at dette blir så bra at jeg vil bli boende :D

Er såå glad for at Nitro sin sene begynner å bli bra. Han har vært i kort bånd i 2 mnd og nå har jeg gått over til flexi. Han virker veldig fin og ivrig i flexien, så etter hvert skal jeg slippe han litt fritt. Så håper jeg at han blir friskmeldt og ikke får tilbakefall.

Fortsatt god bedring til Nitro! Jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd - er det korsbånd?

Jeg er ikke så voldsomt imponert over dyre-kunnskapen i 71 gr Nord. "Man melker da ikke høner? Eller gjør man det?" og denne "sauen melker man jo ikke, okse da?" Eh, og du har master i ett fag og bachlor i ett annet. Hvordan fikk du det? Eller det slik folk egentlig ikke vet, og det er jeg som rar som vet at høner legger egg, sauer blir melket og okser så defintivt ikke gir melk. 

Okser gir nok til en skvett i kaffen.

Jeg har spist litt potetgull, drukket 0,5 l hjemmelaget blåbærsaft og kastet opp de to knekkebrødene jeg hadde til frokost. Jeg har ikke tid til dette tullet!

Fortsatt god bedring!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tror jeg ikke at jeg har møtt, men jeg har derimot mange andre spesielle opplevelser og møter med folk :P For andre kan det virke skummelt, men jeg har blitt vant til å se folk som kjører båt tett på land for å lete, politi i skogen og helikopter som flyr lavt.. Bodd her i ganske mange år nå, og har heldigvis kun hatt et par opplevelser som har freaket meg ut, så tror man blir godt vant til å møte på litt spesielle mennesker.. 

Har bare møtt ham på veien bort til Østmarka. **** i *******, *******, *******, ****, ****, ****, **** i ******* osv :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har kraftig astma och pälsdjursallergi.
Vissa läkare anser att jag borde göra mig av med allt vad djur heter. Andra tycker att så länge jag kan leva med dem är det upp till mig.
Jag tänker som så att jodå, jag hade säkert andats bättre och mått bättre fysiskt utan dem. Men så är det de psykiska då, ett liv utan djur är för mig inget liv värt att leva. Så då tar jag hellre perioder med tryck i bröstet och andning som en 95 årig gubbe på tur.

Jag skulle nog försöka få tid hos en annan läkare för att se vad denna tycker, ett andra utlåtande så att säga, och sen ta ett beslut utifrån det. Det är liksom ditt liv.

Lycka till, jag hoppas att det löser sig för dig, jag ville bara dela med mig eftersom jag lever med "diagnosen" själv och det behöver inte bli så illa som det låter som om denna läkare talat om för dig att det kommer bli.

Tusen takk for at du delte dette med meg :)! Jeg var veldig nedfor tidligere i dag, og det er som du sier for min del også - et liv uten dyr er ikke et liv jeg ønsker å leve, det ville blitt fryktelig tomt og trist. 

Jeg ønsker å sjekke det opp med en annen lege, for denne legen syns jeg både diagnostiserte alt for tidlig og var veldig pessimistisk i tilbakemeldingene sine.. Han var veldig fiendtlig og når jeg prøvde å stille spørsmål rubdt diagnosen ble han veldig hissig og defensiv.. 

Jeg er veldig glad for at du lever godt sammen med dine dyr med kraftig astma og allergi til tross av at du i perioder sliter. Det gir meg håp om det skulle være det samme. Jeg kjenner meg ikke igjen i diagnosen og føler egentlig selv det er en kraftig forkjølelse som henger igjen, men jeg skal ta kontakt med en annen lege og begrense omgangen med andre dyr enn mine egne en periode for å se om det bedrer seg. 

@Siri du har helt rett, slike folk kan vi ikke høre på. ;) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Godt å ha venner som rekker ut ei hjelpende hånd (og romslig bil som har plass til masse søppel!), og veldig deilig å kjenne at jeg har energi til å gjøre ting.

Aberet er at jeg kjenner ikke igjen stua mi lenger. Men nå er det strengt tatt ikke stua MI heller, forhåpentligvis, veldig lenge. Og etter å ha malt så mange vegger hvite kan jeg trygt konkludere med at jeg IKKE vil ha alt hvitt i det nye huset. Jeg liker litt farger, jeg. Men greit å kjenne det, framfor å synes at dette blir så bra at jeg vil bli boende :D

Supert med gode hjelpere! Veldig greit å få testet ut hva man liker/ikke liker før flytting.

Snart er det jo en annen stue som blir din :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Har bare møtt ham på veien bort til Østmarka. **** i *******, *******, *******, ****, ****, ****, **** i ******* osv :lol: 

 

Haha! :lol: Uff, det er så mange triste skjebner der.. Mye trist/fælt som skjer i området rundt også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg skikkelig glad! Over en sånn "filleting" som at huseier fikk til å fikse vaskemaskina mi (med å skru opp pumpa og trekke ut en del nasty guff). Så jeg slipper hele "fri for vaskemaskin igjen"-krisa jeg var redd for å komme i. Fantastisk når ting blir fiksa altså :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FB har funka her *føle seg priviligert*. Jeg har sett en relativt dårlig robotfilm og lengter egentlig bare etter senga. Men tror jeg må rote gjennom medisinskapet og seom jeg finner noe som virker litt beroligene på magen. Og lufte hunder, og så hadde det jo vært kos å sett gubben to min før jeg legger meg.... 

 

Sitter og titter på finn på hesteannonser og kjenner at det er helt greit at jeg ikke ønsker meg ny hest nå, for jeg skjønner virkelig ikke hva jeg skal se etter. :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert med gode hjelpere! Veldig greit å få testet ut hva man liker/ikke liker før flytting.

Snart er det jo en annen stue som blir din :ahappy: 

Ja, veldig! Jeg har liten familie, de bor langt unna, og flere er syke, så jeg er innstilt på å klare meg selv. Og da varmer det ekstra godt når en får hjelp - nå nettopp kom det SMS fra en i koret som jeg egentlig ikke har pratet så mye med, med tilbud om hjelp. Og det er jo helt fantastisk!

Og ja, jeg gleder meg sånn til å flytte inn! Jeg overtar rett etter første helga i advent, så jeg vet hva jeg kommer til å pakke ut først :D

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig! Jeg har liten familie, de bor langt unna, og flere er syke, så jeg er innstilt på å klare meg selv. Og da varmer det ekstra godt når en får hjelp - nå nettopp kom det SMS fra en i koret som jeg egentlig ikke har pratet så mye med, med tilbud om hjelp. Og det er jo helt fantastisk!

Og ja, jeg gleder meg sånn til å flytte inn! Jeg overtar rett etter første helga i advent, så jeg vet hva jeg kommer til å pakke ut først :D

Jeg gleder meg så veldig til å flytte inn i det huset, på dine vegne! :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig! Jeg har liten familie, de bor langt unna, og flere er syke, så jeg er innstilt på å klare meg selv. Og da varmer det ekstra godt når en får hjelp - nå nettopp kom det SMS fra en i koret som jeg egentlig ikke har pratet så mye med, med tilbud om hjelp. Og det er jo helt fantastisk!

Og ja, jeg gleder meg sånn til å flytte inn! Jeg overtar rett etter første helga i advent, så jeg vet hva jeg kommer til å pakke ut først :D

Gleder meg veldig til å se pyntebildene i nye lille gods :D 

 

Jeg har mistet all sans for pynting og sånt, mamma kom med en million ideer om ren pynting. Eneste jeg tenkte på var "2åring som løper på/ødelegger/leker med, 3 katter, støv, mer å rydde, er som kan knuses, mer rot!" og føyset alle ideene bort. :aww: prøver igjen når hun har blitt tenåring. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig! Jeg har liten familie, de bor langt unna, og flere er syke, så jeg er innstilt på å klare meg selv. Og da varmer det ekstra godt når en får hjelp - nå nettopp kom det SMS fra en i koret som jeg egentlig ikke har pratet så mye med, med tilbud om hjelp. Og det er jo helt fantastisk!

Og ja, jeg gleder meg sånn til å flytte inn! Jeg overtar rett etter første helga i advent, så jeg vet hva jeg kommer til å pakke ut først :D

Først åff åll, grattis med hus!

Og sånn ellers. Eg har jo stalka deg litt. (Hemmelig nissevenn her for ei tid sidan, ingenting skummelt, lovar!) Eg tykkjer eg kan påstå at eg kjenner deg litt, sjølv om det no altså kun går eine vegen. Og altså, eg er litt avstandsforelska, på ein ikkje-romantisk måte, du virker så sabla grei? (Korleis gjer du det?!) Du stiller stadig opp for andre, gir mykje av deg sjølv, ordner og styrer for andre, og har, etter mitt syn, heilt fantastiske interesser. Det skulle for pokkern berre mangle at ikkje du får hjelp når du trenger det, eg er rimelig sikker på at eg ikkje er den einaste som likar deg, kjentsfolk eller ei. Flytt litt nærare, så eg og kan få malt ein vegg eller to?

Sånn, då var det gjort. Skal aldri nevne det igjen. :D

 

 

Move on folkens, nothing to see here.

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig! Jeg har liten familie, de bor langt unna, og flere er syke, så jeg er innstilt på å klare meg selv. Og da varmer det ekstra godt når en får hjelp - nå nettopp kom det SMS fra en i koret som jeg egentlig ikke har pratet så mye med, med tilbud om hjelp. Og det er jo helt fantastisk!

Og ja, jeg gleder meg sånn til å flytte inn! Jeg overtar rett etter første helga i advent, så jeg vet hva jeg kommer til å pakke ut først :D

Gratulere med huset og håper du får solgt på Gardemoen by til stor overpris så du får mye å putte i nyhuset.

 

Jippi jeg er ferdig med å vaske i det gamle nedslitte møkkete sjarmerende huset jeg har leid. Nå er det bare å sjekke opp her i huset mitt og få ting på plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig! Jeg har liten familie, de bor langt unna, og flere er syke, så jeg er innstilt på å klare meg selv. Og da varmer det ekstra godt når en får hjelp - nå nettopp kom det SMS fra en i koret som jeg egentlig ikke har pratet så mye med, med tilbud om hjelp. Og det er jo helt fantastisk!

Og ja, jeg gleder meg sånn til å flytte inn! Jeg overtar rett etter første helga i advent, så jeg vet hva jeg kommer til å pakke ut først [emoji3]

La meg gjette: 7 banankasser med advent og julepynt som nå sikkert har generert seg til å bli minst 11 banankasser...

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...