Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Hjemme etter verdens beste middag hos Sara og Stig. Jeg fikk streng beskjed om å ikke ha med bil, og det var lurt for den vinen var god. Sara hvis du leser dette: Send meg navnet på den vinen! Nå skal jeg bare strikke bittelitt før vi går en kveldsrunde, og så senga. Trøtt.

jeg syntes der var vel tidlig å legge seg 18.47, og tenkte at den vinen måtte jammen ha vørt veldig god! Også så jeg at innlegget ble skrevet og postet for 22 timer siden :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Hadde en herlig tur med hundene i dag. Venninnen min brukte sykkelen min, og jeg brukte kickbiken med Buddy som trakk foran. Nemi byttet på å trekke litt med Buddy, løpe ved siden av sykkel eller løpe løs. Hver gang Buddy trakk på sitt beste så stoppet vi og lot hundene få herje i skogen som belønning. Han synes det er kjedelig å trekke for lenge av gangen, så viktig å stoppe mens leken er god. Var vel borte rundt to timer, og ikke en sjel å se på turstiene utenom oss selv. :D

Har en liten drøm om å en gang eie en hund som jeg kan bruke til trekk med sykkel, ski osv. I så fall ville korthåret vorsteh fra trekklinjer vært på førsteplass over drømmehunden. Det blir nok med drømmen, men hadde vært artig. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme etter verdens beste middag hos Sara og Stig. Jeg fikk streng beskjed om å ikke ha med bil, og det var lurt for den vinen var god. Sara hvis du leser dette: Send meg navnet på den vinen! Nå skal jeg bare strikke bittelitt før vi går en kveldsrunde, og så senga. Trøtt.

:D God middag ja!? Vinen heter Valpolicella Ripasso fra Allegrino (2013). Knallgod, men jeg er bittelitt usikker på om den er å få tak i på Vinmonopolet. Men det er masse annen Valpolicella Ripasso der da :ahappy:

Sambo jobber sent, og jeg har gått tur i Saksvikfjæra med bisse én og bisse to.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg så heldig som har så gode venner - ny venninne kom til meg i dag og hjalp meg masse. Vi har fått kastet masse søppel fra kjelleren, og vi fikk malt et strøk til på fire vegger (ikke digre vegger, men vegger). Om jeg orker, skal jeg frese over et strøk til på den ene veggen om 70 minutter, så har alle de veggene fått to strøk.

Jeg har tro på at jeg kan bli ferdig til oppsatt fotografering, at den ikke må utsettes. Elektriker var innom for å gi prisanbud på det som skal gjøres på kjøkkenet, og de hadde tid både fredag og mandag.

Akkurat nå føler jeg at livet smiler til meg. Apropos det, så har jeg skrekkelig lyst på smil-sjokoladen...

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg så heldig som har så gode venner - ny venninne kom til meg i dag og hjalp meg masse. Vi har fått kastet masse søppel fra kjelleren, og vi fikk malt et strøk til på fire vegger (ikke digre vegger, men vegger). Om jeg orker, skal jeg frese over et strøk til på den ene veggen om 70 minutter, så har alle de veggene fått to strøk.

Jeg har tro på at jeg kan bli ferdig til oppsatt fotografering, at den ikke må utsettes. Elektriker var innom for å gi prisanbud på det som skal gjøres på kjøkkenet, og de hadde tid både fredag og mandag.

Akkurat nå føler jeg at livet smiler til meg. Apropos det, så har jeg skrekkelig lyst på smil-sjokoladen...

Så flink du er! :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Her i huset serveres det hjemmelaget blomkålsuppe og varme rundstykker i dag. Blomkålen fant jeg i snåle-grønnsaker-disken så dette ble billig middag!

Nammmm :D

og jeg er så overtrøtt at jeg klarer ikke stopp le. :lol: 

:whistle:  :lol: 

Det er nok ikke den eneste meningen de to deler...  :P

Kan jo nevne at han har en flaske med TTX (neurotoxin som gjør at musklene ikke kan generere action potential) stående i skapet sitt også. Også synes han det er veldig synd at vi ikke får lov til å utføre fatale eksperimenter på levende dyr. Type, flå en levende frosk og dyppe den i strykinin.

Han er en av de flinkeste professorene vi har, men han henger litt langt etter på noen ting :P 

Han hadde vel glidd rett inn i staben hos den bartemannen ja... grøss for en fyr *ler og rister litt på hodet*. 

Har vi vært på deilig tur i skogen, og jeg innså at det sikkert er lurt å ta med hodelykt neste gang... Det ble litt mørkt på slutten kan man si.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke den eneste meningen de to deler...  :P

Kan jo nevne at han har en flaske med TTX (neurotoxin som gjør at musklene ikke kan generere action potential) stående i skapet sitt også. Også synes han det er veldig synd at vi ikke får lov til å utføre fatale eksperimenter på levende dyr. Type, flå en levende frosk og dyppe den i strykinin.

Han er en av de flinkeste professorene vi har, men han henger litt langt etter på noen ting :P 

Fytti, han høres rett og slett skummel ut :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har passet en kollegas hund (eller er vel egentlig datterens hund) idag. Pigg har iherdig forsøkt å få henne til å leke og hun har generelt ment at han har vært dryg og dum... 

Måtte skille de for han tok ikke signalene så godt. Nå ligger han å snorker i buret sitt og hun og snorker i sofaen - sløv gjeng ikveld :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så voldsomt imponert over dyre-kunnskapen i 71 gr Nord. "Man melker da ikke høner? Eller gjør man det?" og denne "sauen melker man jo ikke, okse da?" Eh, og du har master i ett fag og bachlor i ett annet. Hvordan fikk du det? Eller det slik folk egentlig ikke vet, og det er jeg som rar som vet at høner legger egg, sauer blir melket og okser så defintivt ikke gir melk. 

Endret av Margrete
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist litt potetgull, drukket 0,5 l hjemmelaget blåbærsaft og kastet opp de to knekkebrødene jeg hadde til frokost. Jeg har ikke tid til dette tullet!

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så voldsomt imponert over dyre-kunnskapen i 71 gr Nord. "Man melker da ikke høner? Eller gjør man det?" og denne "sauen melker man jo ikke, okse da?" Eh, og du har master i ett fag og bachlor i ett annet. Hvordan fikk du det? Eller det slik folk egentlig ikke vet, og det er jeg som rar som vet at høner legger egg, sauer blir melket og okser så defintivt ikke gir melk. 

Du vet, oksemelk.... :ermm:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...