Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August

Tricolor
 Share

Recommended Posts

• Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Uh jeg gjør meg så dårlig på tv...

Har du vært mye på tv?

Eller er det bare noe du tror?

Jeg tror du og resten av gjengen gjør dere ypperlig på tv jeg, også for en liten time på tv kommer dere tilbå få rålekker hus!

Edit: haha, første delen av innlegget postet seg vist før jeg var ferdig ned å skrive ser jeg over her nå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :)

Godt vant med slike gamle damer som tryner på sykkel fra da jeg jobbet på legekontor ;)

Er tips er å legge litt sinksalve rundt såret, så styrker du sårkantene ;)

Altså... hva MENER du med "slike gamle damer"???? Makan... ungdommen nå til dags eier ikke respekt altså *hrmpf*.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble oppringt i går av Gjensidige, for de hadde sett at jeg er medlem av NITO og ville ha et møte med meg :| Betyr det at jeg får billigere forsikring tro? Eller at de vil selge meg flere forsikringer? De sa ikke noe om det på telefonen :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært mye på tv?

Eller er det bare noe du tror?

Jeg tror du og resten av gjengen gjør dere ypperlig på tv jeg, også for en liten time på tv kommer dere tilbå få rålekker hus!

Edit: haha, første delen av innlegget postet seg vist før jeg var ferdig ned å skrive ser jeg over her nå :lol:

:lol: !

Jeg har vært på tv ja, og som jeg skrev til line, så blir det vanskelig å være med på et slikt program uten at det går utover svigers. Og det er ikke særlig pent. :(

@Line :lol: !

@SiriEveline blir nok med drømmen, desverre

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... hva MENER du med "slike gamle damer"???? Makan... ungdommen nå til dags eier ikke respekt altså *hrmpf*. 

Sånne gamle damer som tror de er super sprek og tryner på sykkel vel :aww:

40 er ikke det nye 20 vettu :aww::lol:

Ble oppringt i går av Gjensidige, for de hadde sett at jeg er medlem av NITO og ville ha et møte med meg :| Betyr det at jeg får billigere forsikring tro? Eller at de vil selge meg flere forsikringer? De sa ikke noe om det på telefonen :|

Du får rabatt i alle fall, men kan hende de ønsker å gå gjennom behovet ditt.. De fleste pr i dag er feilforsikret..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner det firbeinte gullet mitt, men har for lengst innsett at det å la henne være hjemme mens fadderuka står på er det lureste valget jeg noensinne har tatt. Har såvidt rukket å handle på butikken, så kjøleskapet har sett helt tragisk ut i en uke nå, skittentøyshaugen har hopa seg opp og det er kaos overalt. Men det er veldig veldig morro, og absolutt verdt det! Likevel gleder jeg meg til ting roer seg litt og hverdagen blir mer normal, og ikke minst til å gjøre sørlending av pelsdyret mitt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep. Så får fortsette å ønske meg sinnasnekkern til jul. :lol:

Evt. Kan du melde deg på også kan du utlevere de, også om de blir sure/snurt kan du si at det bare var noe du sa for å skape god tv underholdning :aww:

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo NITO-rabatt alt, kom jeg på. Hmm... Hvordan feilforsikret?

Da ejg jobbet i bransjen, så var det mange som hadde usannsynlige verdier på feks innbo (sånn type 200 000kr for et par) eller de hadde ikke innbo.. Skyhøy egenandel på hus, ikke forsikret seg selv osv..

Mye kun for å få en bedre pris..

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir jeg overrasket over hunden min... Skulle gå langtur i varmen i dag, så jeg sa litt sånn halvveis på tull til henne "nå må du gå og drikke litt vann før turen, jenta mi" mens jeg tok på meg sko. Tror dere ikke bikkja gikk inn på badet og tok seg noen slurker vann? :lol:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir jeg overrasket over hunden min... Skulle gå langtur i varmen i dag, så jeg sa litt sånn halvveis på tull til henne "nå må du gå og drikke litt vann før turen, jenta mi" mens jeg tok på meg sko. Tror dere ikke bikkja gikk inn på badet og tok seg noen slurker vann? :lol:

Sånne ting gjorde Koda også :lol: like gøy hver gang :lol:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Uff kjenner meg igjen... idag hadde jeg en skikkelig kjip dag, men turte å dra ut og gjøre det jeg egentlig syntes var ubehagelig og det var skikkelig verdt det, koste meg veldig.

Veldig godt å høre at du har kommet deg ovenpå (om du skjønner hva jeg mener) og virkelig kan glede deg!

Kjedelig med kjip dag :hug: Men godt du kom deg ut og koste deg :ahappy:

Noen Trondheim soniser som kan hente noe for meg imorgen? Også får man en frakt lapp og sender til meg :P

Hvis det er på ettermiddagen(etter 14) og ikke så langt utenfor Trondheim så kan jeg sikkert fikse. Evnt send meg melding på face når du vet noe om hvor/når :)

Endelig kommet hjem etter lang dag! Trivelig klasse, herlige lærere og intro til spennende fag - dette blir et bra år! Rett etter skolen dro jeg for å prpve utstyr til moteshowet for bikkjer, og etter det igjen ble det ag-trening, så både hode og kropp har fått kjørt seg. Tidlig kveld mao :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er ingen grunn til å ikke bruke tørrfôr som godbiter ellers også, det er jo bare mat, så lenge hunden vil ha det. Og vær for all del ekstremt forsiktig med AI. De stiller ikke vesentlige spørsmål som en veterinær vet å spørre før man behandler en hund. Kildekritikk er fint, men det kommer helt an på hvilke kilder man bruker. Og har lov til å bruke. Så enten er AI-en trent på ulovlig materiale, eller så har den et begrenset spenn av kilder. I tillegg er det ekstremt stor forskjell på hundehold i ulike land, så selv forutsetninger for forskning og råd fra profesjonelle vil variere stort.
    • Altså hvorfor har ikke jeg tenkt på dette?!  Så genialt med AI altså👏🏻  Har snakket med vetrinær igjen i går, og vi skal forsøke med Hills sitt allergifor:) Vi startet overgang i går og lillemann ELSKET det og «sorterte» maten i skåla for han skulle spise Hills-bitene først🤣  Det som var et kjempepluss var at foret har godbiter med samme ingredienser, så de kunne han få 4 stk av om dagen, selv om han er på eliminasjonsdiett. Så GJETT om det ble fest hjemme i går. Første godbit på mer enn syv uker.  Fikk også sove natta gjennom uten magetrøbbel og i morres var avføring fast og fin!    Har skikkelig tro på at dette skal bli bra🫶🏻 OG når vi forhåpentligvis starter provokasjonsdiett om noen uker så skal vi starte med VOM fra taste!    Tusen takk for gode råd folkens👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Dere er helt supre som tar dere tid til å svare, og nå er vi såå lykkelige i heimen😍    
    • Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
    • Et enkelt nettsøk ga meg flere nettbutikker som har det? Ellers så er det flere som har lignende produkter, jeg kjøpte noen veldig gode for noen år siden, men husker ikke merke nå. Var ikke K9.
    • Fortviler, fordi det er tomt for nomnoms 😨 Det perfekte snæck. Smakelighet på høyde med favoritt råfor, men i en konsistens som kan skjæres med ostehøvel, til tynne, store skiver som dekker store deler av tunga og ganen og gir maks bæng for the bucks - verdi per kalori - som belønning. Rene råvarer av dyr, ikke noe vegetabilsk tull som fillere, i verdens mest tasty snæck av en konsistens som ikke klæsser til lomma eller hendene. ..og det er TOMT. Lå to pølser igjen i hylla på K9 Hundesenter i dag. Jeg kjøpte den ene. Tomt.  You don't know what you've got till it's gone. Det der er en uerstattelig belønning. Alt annet er enten for tørt og for lav verdi, og feil form, eller for klæssete og ekkelt og uhygienisk å fare rundt hjemmefra med.   K9 Nomnoms er (var? 💔) den P E R F E K T E treningsgodbit.    Gid noen med litt kundegrunnlag kan pushe på K9 for å få de til å produsere mer av det der. Finnes faktisk ikke andre belønninger av samme kvalitet. Enten må vi nå ned på belønningsverdi, eller jeg må begynne klæsse med å ha Vom og kjøleelementer i lommene K9 Nom Noms  produsert av K9 Hundesenter - Midt-Norsk Kompetansesenter for hund.  Please, please! Noen med litt kundegrunnlag og salgsvolum, push dem for å få produsert mer av det der 🥺    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...