xxx12345 Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Vært på jobb noen timer, lengre tid enn nødvendig pga to sulliker som tydeligvis ikke har montert flatpakker før. To lagerhyller fra IKEA som skulle monteres, og den ene begynte på fredag! Fredag!! Når vi kom til lunsj i dag og de fremdeles ikke var ferdig så gikk jeg og skrudde den ferdig på en halvtime selv. Nå har jeg hentet Audi og skal plukke av henne litt fjoner, og så tur med jentene i finværet
maysofie Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 I alle dager, drap og skader pga knivstikking på IKEA i Sverige..
Annik Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Jeg skal straks på Nille for å kjøpe meg bokstøtte! Jeg har ingen bøker da, men det kan umulig være så vanskelig å finne noen bøker med litt pen perm, som kan stå til pynt? 3
lucy Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Er hjemme syk i dag etter å ha våknet i går morges av at jeg omtrent ikke fikk puste - sår og slimete hals, tett nese, dotter i ørene og feber. Greit at jeg var litt slapp og snufsete på lørdagen, men det kom brått på å bli så dårlig! Har bare blitt oppringt tre ganger og fått to sms'er og to mms'er fra sjefen med beskjed om å ordne/finne ut av ting som han strengt tatt kan finne ut av selv. Fikk også pent beskjed om å selv finne noen til å dekke skiftet mitt da jeg ringte i går for å gi beskjed om at jeg nok ikke kom i dag. Nå sendte jeg en melding med beskjed om at jeg faktisk er syk, og ikke intr i å gjøre jobbrelaterte ting.. Angrer litt på skarp tone, men f**n heller...
Guest lijenta Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Jeg skal straks på Nille for å kjøpe meg bokstøtte! Jeg har ingen bøker da, men det kan umulig være så vanskelig å finne noen bøker med litt pen perm, som kan stå til pynt? Er det ikke et loppis snart i nærheten av deg da. Bruker gjerne å være san rett rundt skolestart i august mange plasser
Annik Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Er det ikke et loppis snart i nærheten av deg da. Bruker gjerne å være san rett rundt skolestart i august mange plasser Det kan hende! Der er det vel mulighet for å finne noe sjekke opp når jeg kommer hjem igjen, etterpå
mokken Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Er hjemme syk i dag etter å ha våknet i går morges av at jeg omtrent ikke fikk puste - sår og slimete hals, tett nese, dotter i ørene og feber. Greit at jeg var litt slapp og snufsete på lørdagen, men det kom brått på å bli så dårlig! Har bare blitt oppringt tre ganger og fått to sms'er og to mms'er fra sjefen med beskjed om å ordne/finne ut av ting som han strengt tatt kan finne ut av selv. Fikk også pent beskjed om å selv finne noen til å dekke skiftet mitt da jeg ringte i går for å gi beskjed om at jeg nok ikke kom i dag. Nå sendte jeg en melding med beskjed om at jeg faktisk er syk, og ikke intr i å gjøre jobbrelaterte ting.. Angrer litt på skarp tone, men f**n heller... Utrolig respektløst av sjefen, sånt skal ikke forekomme. Hilsen verneombudet! Og god bedring! 2
lucy Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Utrolig respektløst av sjefen, sånt skal ikke forekomme. Hilsen verneombudet! Fikk til svar at siden jeg er en "nøkkelperson" (mellomledelse) hadde han ikke annet valg enn å ta kontakt med meg... Vel, deal with it, ikke min feil at du bare skyver ting over på meg i stedet for å finne ut av det selv, og dermed ikke klarer å finne ut av noe på egen hånd når jeg da plutselig er vekke.. (nå høres arbeidsplassen min ut som noe fra en Dilbert-stripe )
Guest Klematis Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 På tur over jordet til naboen før jobb var det en liten en som måtte bæres likevel. Jaja. Det er vel begrenset hva man kan forvente foreløpig.
Symra&Pippin Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 @Pippin&Symra, hvordan er pelsstellet på en nedklipt beardis? Jeg har et familiemedlem som er vokst opp med rasen, og liker den godt, men som ikke ønsker seg jobben som følger med full pels. Jeg har tenkt at dette mennesket må få seg egen hund, jeg begynner nemlig å bli redd for at de skal prøve å "overta" min. Lite pelsstell når de er nedklippet. Jeg drar bare gjennom med børste eller kam kanskje en gang i uka, da er det temmelig flokefritt. Faren er at det er så lite pelsstell at man "glemmer" å gjøre noe som helst, da dukker det plutselig opp floker, for eksempel på "albuene" og under magen. Bedøvelse med krem først. Litt ubehagelig - ikke vondt Du vet du er litt søtsugen når du lurer på hvordan den desserten smaker. For en fin dag! Men hvorfor starter sommeren to dager før det er slutt på ferien? Jeg har klippet ferdig skråningen nederst i hagen og lest masse i boka mi på verandaen. Hive laks i ovnen, sette på en klesvask, spise middag, gå tur med hundene og så tilbake til verandaen og boka mi.
mokken Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Fikk til svar at siden jeg er en "nøkkelperson" (mellomledelse) hadde han ikke annet valg enn å ta kontakt med meg... Vel, deal with it, ikke min feil at du bare skyver ting over på meg i stedet for å finne ut av det selv, og dermed ikke klarer å finne ut av noe på egen hånd når jeg da plutselig er vekke.. (nå høres arbeidsplassen min ut som noe fra en Dilbert-stripe ) Er litt spent på i hvilke regelverk han har funnet den informasjonen.... Med mindre du har en klausul i kontrakten din som tilsier at du alltid skal være tilgjengelig.
MarieR Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Nyter de siste timene hjemme alene, og håper i mitt stille sinn at sydenfarerne drar videre til hytta allerede i morgen
Kokospaniel Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Utrolig respektløst av sjefen, sånt skal ikke forekomme. Hilsen verneombudet! Og god bedring! Støttes av tillitsvalgt! 1
Guest 2ne Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Jamen da fortjener du jo egentlig å bare slække'n resten av dagen . Jeg gjør det. Jeg har egentlig gjort mye i dag jeg altså Det var overraskende lite tomatsaus i det skjegget, så hun kan få vente med skjeggvask inntil videre Tomatsaus er en ting, men sardiner da? Næhhhh... er jo ikke fjollete det vel... jeg blir også kjempestolt når noen av "slekta" gjør det bra på ett eller annet område . Litt fjollete er det jo, jeg har da ingen ære for at de gjør det bra Jeg skal straks på Nille for å kjøpe meg bokstøtte! Jeg har ingen bøker da, men det kan umulig være så vanskelig å finne noen bøker med litt pen perm, som kan stå til pynt? Har ingen bøker? Men sånn bokstøtte lurte jeg på om jeg skulle kjøpe meg og faktisk, bare fordi at det er en hund -- En av valpekjøperne mine spurte på facebook når det var best å HD-røntge mellompudler, og da slo det meg plutselig at det er bare 15 dager til de er 1 år gamle. FEMTEN dager. Hvor ble det av det året da? Men da må man vel nesten bestille sånt til lille dokka mi og da
Snøfrost Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Ingen som vil være med? Vips, så var vi påmeldt Jeg skulle gjerne vært med, men siden jeg ikke kan stille Freke for årets dommer pga finske regler så ble det ingen tur i år.
Symra&Pippin Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Er plasterlappene i Afrika også lys beige tro? 2
Snoffe Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Skulle bare kjøpe et(!) halsbånd til Casper. Kom ut med 3 dekken og 3 halsbånd betalte bare 336kr, så er ganske fornøyd! 50% avslag på et stativ med masse hundeting, pluss at det var ta 3 betal for 2 på det som var 50% avslag på Nå tror jeg at vi har nok dekken og halsbånd for en stund Ene dekkent skal på hytten, og det samme skal halsbåndet med lys i. Fikk tilogmed fatt i det halsbåndet jeg hadde sett meg ut (bare med "feil" farge da).
Siri Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Jeg gjør det. Jeg har egentlig gjort mye i dag jeg altså Har vært flink pike, du Tomatsaus er en ting, men sardiner da? Hva da sardiner? Æ'kke no' gæli med sardiner? Og de havnet jo i magen til Yasmine - ikke i skjegget Litt fjollete er det jo, jeg har da ingen ære for at de gjør det bra Pffft, er ikke fjottete i det heletatt det . En av valpekjøperne mine spurte på facebook når det var best å HD-røntge mellompudler, og da slo det meg plutselig at det er bare 15 dager til de er 1 år gamle. FEMTEN dager. Hvor ble det av det året da? Men da må man vel nesten bestille sånt til lille dokka mi og da Er de 1 år alt? Herremin... Er plasterlappene i Afrika også lys beige tro? :lol:
Anette Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Er plasterlappene i Afrika også lys beige tro? nå fikk du meg til å undres også! Jeg klarte å tryne skikkelig idag så jeg har vært mest sengeliggende og etterhvert over i sofaen. Skulle gå ut spor også var det gjørmete også sa det svooosh også lå jeg på ryggen i gjørma. Fikk sånn passe sleng på nakken og ble kvalm og dårlig. T har tatt seg av meg og hundene og fôret meg på smertestillende. Hvem viste at spor også var risiko sport liksom Tipper jeg kjenner dette enda mer imorgen enn jeg gjør idag, så jeg surfer etsy for ting å pynte veggene med Valpen og begge hundene oppfører seg eksemplarisk, veldig flinke!
Khela Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 @Pippin&Symra http://cdn.shopify.com/s/files/1/0266/7901/products/image_1456fba0-258a-424d-897c-4aeeb930eecd.jpg?v=1434465442 3
Tricolor Skrevet 10. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2015 Støttes av tillitsvalgt! Støttes av nok et verneombud. God bedring. 1
Tricolor Skrevet 10. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2015 Er plasterlappene i Afrika også lys beige tro? HAR du ikke sett Dinosaurplaster, Mikkemusplaster, Prinsesseplaster osv.? Dobbeltposter på grunn av at pcen vil ikke quote i det hele tatt, mobilen greier ikke å multiquote.
xxx12345 Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Er plasterlappene i Afrika også lys beige tro? :lol: Inne fra en fin tur med småjentene, og nå skal jeg straks ut og klippe plen
Gjest Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Nettopp tilbake fra sykkeltur med Nemi. Prøver å sykle sjeldent og rolig for at Nemi ikke skal gå lei så fort. Idag stoppet vi flere steder hvor hun fikk leke litt, kose, vasse i vann og masse godbiter.
Guest Jonna Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Viste dere at bulldogger kom med en egen spytte ut tabletter luke
Recommended Posts