Frida og fuglehundene Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Må en det da? Fargelegging i app og fargelegging med tusj er ganske likt synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 30. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 For min del kan det gjerne være samlet Samme med det som er både tegnet og farget selv (du er knallflink @Elisabeth00 ). Blir jo samme tema, i mitt hode hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Jeg syns det er bedre med en aktiv tråd enn mange halvdøde 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 30. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Ferdig med enda en! Ikke helt slik jeg så for meg at den skulle bli, da. En fisk på andre siden også, tenker å farge den i grønnfarger. Håper den blir litt bedre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Enig, alt har jo med farging og gjøre, så en aktiv tråd er bra Takk @laikamor Kul den kampfisken, veldig fine farger. Er det fra samme bok? Gleder meg til å få min, det ser ut som en perfekt bok til å lære/forbedre forskjellige fargeteknikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Ferdig med enda en! Ikke helt slik jeg så for meg at den skulle bli, da. En fisk på andre siden også, tenker å farge den i grønnfarger. Håper den blir litt bedre Hvordan får du så mange fargenyanser? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Ferdig med enda en! Ikke helt slik jeg så for meg at den skulle bli, da. En fisk på andre siden også, tenker å farge den i grønnfarger. Håper den blir litt bedre Herregud så flink du er! Hvordan går du frem? Lyst å fortelle litt om hvilke teknikker du bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Det i midten poppet veldig fint frem! Er det noen her som har erfaring med copic markers? Er de virkelig så gode at det forsvarer prisen? Andre rimeligere lignende tusjer som er verdt å sjekke ut?Ja! Skal du ha tusj, og vil du ha noe bra, så kjøper du Copic! De har sinnsykt mange farger å velge i, de setter seg godt og fargene blir knallfine. Det kan være uvant i starten, for de "blør" en del. Du burde da ha ark som er spesielt for slike penner ellers ender du opp med tusj overalt. Jeg har prøvd det meste av tusjpenner og ingen står over Copic 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Endelig ferdig.. Ikke 100% fornøyd men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 30. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Enig, alt har jo med farging og gjøre, så en aktiv tråd er bra Takk @laikamor Kul den kampfisken, veldig fine farger. Er det fra samme bok? Gleder meg til å få min, det ser ut som en perfekt bok til å lære/forbedre forskjellige fargeteknikker. Animorphia dette også, ja. Utrolig mye gøye motiver Blir litt lei av alle de småfigurene rundtom, da, for de er stort sett like på hver side. Men du bør glede deg @Enits Har en god del forskjellige blyanter av hver farge, også farger jeg svakere/hardere etter behov @Garp Eh, har egentlig ikke en bestemt teknikk Bare prøver meg frem, prøver å finne farger som går fint sammen, og farger så de overlapper hverandre. Ønsker å bli flink på skyggelegging, da. Der er jeg ikke flink i det heletatt. Klarer liksom ikke se for meg hvor det bør være skygge og hvor det bør være lyst... Og tusen takk for skryt, det er alltid koselig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Ja! Skal du ha tusj, og vil du ha noe bra, så kjøper du Copic! De har sinnsykt mange farger å velge i, de setter seg godt og fargene blir knallfine. Det kan være uvant i starten, for de "blør" en del. Du burde da ha ark som er spesielt for slike penner ellers ender du opp med tusj overalt. Jeg har prøvd det meste av tusjpenner og ingen står over Copic Det høres bra ut, da blir det nok disse Vet du hvor man får tak i dem billigst i norge? Har funnet til 50-55 per stk. Vurderer å kjøpe fra ebay (30 kr stk sånn ca), men kjedelig å få noen tørre. Så vet ikke om jeg tør å gamble. Har du noen anbefalinger når det gjelder papir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Kjenner at et felt-én farge sitter ganske gått spikra i mitt hode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Det høres bra ut, da blir det nok disse Vet du hvor man får tak i dem billigst i norge? Har funnet til 50-55 per stk. Vurderer å kjøpe fra ebay (30 kr stk sånn ca), men kjedelig å få noen tørre. Så vet ikke om jeg tør å gamble. Har du noen anbefalinger når det gjelder papir? Nå er det vel tre eller fire år siden jeg kjøpte mine men jeg ville nok gått for å kjøpe dem i utlandet rett og slett. De er så mye billigere der. Mine ble kjøpt i Norge, så jeg blakket meg helt! Skal se om jeg husker en av de nettsidene jeg så dem der de ikke var aaaaltfor dyre Husker virkelig ikke hvilken type papir jeg brukte heller! Haha, føler jeg hjelper skikkelig Men dra på KEM (for du bor i/rundt Oslo?). De har peiling 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Forresten, er det noen som har prøvd Chameleon Pens her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2015 Jepp, da skal jeg dra der. Har bare sett på ebay nå. Sleng gjerne inn nettside om du kommer på ^_^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2015 Forresten, er det noen som har prøvd Chameleon Pens her? Det sies at de er gode. Sykt dyre da men 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2015 @Elisabeth00 Du kan og vruke matpapir som du legger over og tegner over for å overføre til nytt ark. Men det er litt tungvindt og det blir speilvendt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2015 NOen som har prøvd fargeblyanter fra Derwent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2015 Et par til mens jeg venter på bok og tusjer :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2015 Fra den hemmelige hagen, med staedler tusj. ... og mobilkameraet gjenngir ikke fargene riktig, dessverre, de er mye sterkere og klarere i virkeligheten. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 1. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 IMG_20150801_004403.jpg Fra den hemmelige hagen, med staedler tusj. ... og mobilkameraet gjenngir ikke fargene riktig, dessverre, de er mye sterkere og klarere i virkeligheten. Kjempefint! Går disse tusjene gjennom papiret? Lurer på å etter hvert kjøpe tusjer ogås,for litt variasjon. Men er så redd for de skal gå gjennom arket, da det er motiv på alle sider i animorphia, og jeg har ikke lyst å ødelegge de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Kjempefint! Går disse tusjene gjennom papiret? Lurer på å etter hvert kjøpe tusjer ogås,for litt variasjon. Men er så redd for de skal gå gjennom arket, da det er motiv på alle sider i animorphia, og jeg har ikke lyst å ødelegge de De går ikke igjennom arket i "den hemmelige hagen" og "den magiske skogen" ihvertfall. Er motiv på alle sidene i de bøkene også, men arkene er tykkere enn vanlig A4-ark. Merker det dog om jeg fargelegger med mye mørkt, for da kan det så vidt sees igjennom, men ikke slik at det ødelegger tegningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 1. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Har fargelagt siden jeg sto opp i dag, med et par pauser her og der. Nærmer meg ferdig med ei dobbeltside, så planen er å gjøre.den ferdig før jeg legger vekk boka mi idag. Vondt i fingrene nå! Edit: og daaa var jeg ferdig 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 3. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Holder på med slanger i animorphia. Ferdig med den første slangen nå. Prøver meg på litt highlighting, eller hva det heter, men usikker på hva jeg synes. Synes dere det ser ok ut, eller bør jeg bare farge det likt som resten av slangen (de lyse stripa langs ryggen altså)? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 3. August 2015 Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Syns det så kult ut @laikamor Jeg hadde likt det enda bedre om det fortsatte frem i panna på slangen og lagde et slags bliss der også. Men det er bare gå at du tester ut teknikker. Etterhvert som man prøver seg frem er det gøy å gå tilbake og se på hva man gjorde i starten og hvor man kom etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts