Angelina Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Skrevet 11. Juni 2015 Kan dere legge ut bilder av halsbåndet og leiebåndet som dere bruker til hunden deres? Er dere fornøyd med dem? Siter
Snøfrost Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Skrevet 11. Juni 2015 Jeg bruker enkle halvstrup halsbånd i 3,5cm nylon og kobbel av stoff. Ulike farger for hver hund. Koblene ser du ganske godt her: 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Skrevet 11. Juni 2015 Fant ikke noe bedre bilde for øyeblikket. 5cm bredt halvstrup fra CM design, i skinn. Er veldig fornøyd så langt. Synes det er vanskelig å finne vanlige halsbånd til min som passer skikkelig, og synes halvstrup føles litt mer solid. Siter
Lola Pagola Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Bruker mye forskjellig, og det jeg bruker er jeg såklart fornøyd med Går stort sett i sele fra rogz eller diverse halsbånd fra collarmania. Favoritt leiebåndet er faktisk kjøpt på coop, med feste i begge ender, og akkurat passe lengde. Favoritthalsbåndet tror jeg er dette, et bredt halvstrup. Sele fra rogz. Han har sinnsykt mange halsbånd, seler og bånd, så det ville blitt å kuppe tråden totalt å legge bilder ut av alt. Siter
Wilhelmina Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Bruker kun sele, liker denne fra Hunter veldig godt Siter
Ozzy Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Å legge ut alle gidder jeg ikke, han har jo to knagger bare med lærhalsbånd. Men er veldig glad i retriverkobbelet fra ruffwear, det bruker jeg daglig. Ellers foretrekker jeg halvstrup fra ruffwear og et kort kobbel fra Trines hundeartikler. Siter
HHH Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Mine går aldri med halsbånd utenom når de har på leiebånd. Har ikke noe fancy bånd til noen, bare enkle flate, litt brede uten strup. Sånne som de fra CM-design står på ønskelisten til de tre store, men vanskelig å finne uten strup. Whippetene har vanlige myndebånd i polstret lær, sånne som er bredere på midten. Bruker lenke når vi trener/starter, men bare fordi det er påbudt på prøver. Har bare fettlær eller gummierte liner, med og uten hank, alt etter hva vi gjør. Hater å ha tjukke leiebånd! Siter
Cavalierflat Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Mocca har så mye utstyr og bruker forskjellig til hva slags tur vi skal på. Favoritthalsbåndet må være den brede halsstrupen fra CM design. Ellers bruker vi mest rukka selen eller zero dc ute på tur, i tillegg til baggen kobbler: Siter
Meg Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 https://www.dogbooties.com/shop/adjustable-dog-collar/med ID-tag. Har noen av samme type fra Seleverkstedet (men uten ID tag). unghunder bruker halsbånd fra hunter http://www.hunterhundkatt.com/49260.jpg valper klipshalsbånd fra ruffwear. (mangler bilde) Kanalbånd og lærbånd er favoritten, samt MR kobbel. Siter
Kristiin Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Har ca 30 halsbånd som jeg veksler på og bruke, og de er i alle forskjellige former og tykkelser Som regel bruker jeg sele, så de blir ikke brukt så ofte Siter
Gåsa Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Har fryktelig mye utstyr jeg også så vi varierer veldig. Det eneste som er fast er skinnbånd på 3 meter Jeg får helt fnatt av de korte standard 1.80 båndene! 1 Siter
Guest Klematis Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Bruker rødt,nylon halvstrup eller sort lærhalsbånd med steiner på,og en enkel nylonsele fra Trixie til lappen. Kobbel er tre meter med refleks,farge lilla og sort fra Arivo.no. Mr chihuahua bruker ikke halsbånd,han bruker en lærsele,eller selevest fra Puppia,og tre meter flexibånd. Siter
SiriEveline Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Nonstop camo halsbånd og brunt lærkobbel som er kjempemykt er det det går i for det meste. Ellers er det Hurtta sele fra limited serien med rosa foring og turkis tekst sammen med enten sitt turkise strikkobbel eller flexibånd fra refleksserien med langt gult bånd Edit: æsj bildene kom ikke med, skal se om jeg får ordnet noen mindre bilder. Siter
Rocket Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Har en hau forskjellige greier, men det vi bruker mest er standard gummiert plastline, sort flexibånd eller helt vanlig lærbånd på enten 1,5m eller 2m. Han har alltid på seg et halvstrup halsbånd med tag hengende på, i tilfelle han kommer seg løs. For øyeblikket et sort nylon trixie halvstrup med kjetting. Storfan av Zero DC Short selen, den blir ofte brukt. Har også en Hurrta sele, men den er dessverre litt for kort. Derfor har jeg tatt på polstring, men den gnager uansett ved mye bruk. Siter
Wachita Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Brun halvstrup, og et blått trine kobbel med refleks på. Har han sele har vi en leopard sele, ligner på julius k-9 selen (: Siter
SiriEveline Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Har en hau forskjellige greier, men det vi bruker mest er standard gummiert plastline, sort flexibånd eller helt vanlig lærbånd på enten 1,5m eller 2m. Han har alltid på seg et halvstrup halsbånd med tag hengende på, i tilfelle han kommer seg løs. For øyeblikket et sort nylon trixie halvstrup med kjetting. Storfan av Zero DC Short selen, den blir ofte brukt. Har også en Hurrta sele, men den er dessverre litt for kort. Derfor har jeg tatt på polstring, men den gnager uansett ved mye bruk. Det er Hurtta selen jeg har, og de har som kjent ikke en passform som passer alle men på min raring passer den veldig fint. 1 Siter
Perfect Image Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Retriever kobbel Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Siter
Rocket Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Det er Hurtta selen jeg har, og de har som kjent ikke en passform som passer alle men på min raring passer den veldig fint. Ja det er noe dritt xD Min er jo et evig prosjekt å finne ting som passer til, ikke en gang Zero DC selen passer optimalt, men bedre enn alt annet jeg har prøvd på ham. Hurrta selen passer flott på svigermor sin hund da i det minste. Siter
Recommended Posts