Siri Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Hundefolk og Glamourfans altså :lol: 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Håper det kommer på tv igjen da, for jeg har ikke dplay - ser ikke behovet så lenge jeg har kanalen. Men vil jo gjerne se! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eloise Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Har heller ikke dplay så det hjelper ikke meg, men bedre enn ingenting! Synes også at det er litt gøy å se hva hundefolk får til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Jeg har ikke TV, bare nettTV (dplay og tv2sumo) så perfekt for meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Koster det for Dplay? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Koster det for Dplay? 79,- i mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Koster det for Dplay? 79 pr mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Så det når det gikk på TV, kommer ikke til å betale for å se resten - men hvis det kommer på TV igjen så ser jeg nok de resterende episodene også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. September 2015 Rapporter Share Skrevet 15. September 2015 Jeg rekker aldri se ting på tv så jeg ser på dplay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 15. September 2015 Rapporter Share Skrevet 15. September 2015 Kjempebra at de har hørt på seerne og legger det ut Jeg betaler gjerne 79 kroner for en måned for å få tilgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Episode 3 ligger ute. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Jeg ser på nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Skulle ønske de hadde en app til smart-tven, men jeg kommer vel til å falle for fristelsen og abonnere likevel. Hele dette programmet er bare fullstendig guilty pleasure, og kan jo ikke vente til neste år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Får ikke installert jeg, Dplay mener at jeg ikke har riktig nettleser... Selvom jeg har både Firefox, Chrome og IE :S Eller nei nå funka det, hvem vet hvorfor ... Passe bortkasta med 79 kr, men får passe på å se på de kanalene som fulgte med som vi ikke har fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Skulle ønske de hadde en app til smart-tven, men jeg kommer vel til å falle for fristelsen og abonnere likevel. Hele dette programmet er bare fullstendig guilty pleasure, og kan jo ikke vente til neste år Chromacast løser alt av streaming fra PC/smartfon lekende lett nesten gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Chromacast løser alt av streaming fra PC/smartfon lekende lett nesten gratis. Tusen takk, skal kikke på i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts