Guest Jonna Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Nei..... Men et helt sikker på om jeg går å trener eller noe så ligger det en valp når jeg kommer hjem. Så derfor drar jeg ikke og det kommer ingen valper før på tirsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Utolmodig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Så kjedelig å vente! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Håpte liksom jeg skulle greie utløse noe, så jeg og Talli dro ut på joggetur og den gamle og drektige fikk være hjemme. Eneste forandringen var at Arya hadde funnet en sokk å vise meg til vi kom hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Arya lot seg vente (eller egentlig ikke, det er akkurat dag 63 fra den ene parringen hun hadde ) Det ble en liten hurtig fødsel på 2 timer. Etter en strevsom natt og jeg litt oppgitt over tempen som fortsatt bare var 37.0 grader så kom det litt som ett sjokk (og bare med kaffen i hånden og ingen frokost) når det brått kom en pressvee imens hun satt på fanget mitt. Så den første valpen kom i "hyrten og styreten" midt i fanget mitt. Klarte græbbe ett håndkle så ikke det ble så mye gris, litt forutseende er jeg. Brydde seg ikke mye om at Blaze og Talli lå innenfor en radius på 30 cm imens hun bestemte seg for å føde Jeg har ikke tatt ordentlig varetelling enda, så det er ikke dobbeltsjekket. Men tror vi endte med 6 tisper: 2 red and tan, 1 brun med hvit flekk - ikke for stor for rasestandarden, og 3 stk solid brun. Om det er noen røde vet jeg ikke enda. Og 1 hannhund, red and tan. Akkurat nå tror jeg valpekjøperene lider litt for jeg lar det gå en dag eller to før de "hører" noe. Jeg vil se at alle overlever de første 24 timene. Så langt virker alle være veldig livssterke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gratulerer :-) herlig altså!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Stor kjempergrattis! Høres ut som et flott kull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 6 tisper?! Nok å velge i, iallefall Gratulerer så mye med fint kull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Så kult at de har såå tydelig tan farge fra liten av! Kult med så mye tisper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gratulerer så mye, Jeanette H! Endelig fikk du hellet med deg! Nå ble jeg glad på dine vegne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Speed fødsler liker vi! Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gratulerer!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gratulerer! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gratulerer så mye! For et flott kull a gitt Endelig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gratulerer :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gratulerer så mye med flott kull Nå har du i allefall mange å velge mellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gratulerer med jentekull, det var vel påtide ! Fødsel i fanget, så spesielt Nydelige de med tan Lykke til videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gratulerer så mye! Fine babisene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gratulerer så mye med kullet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Enn så valpete og gæern halvsøsteren deres ennå er, så blir jeg sykt valpesyk nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gratulerer så mye!! Kjekt at du fikk sååå mange tisper :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts