roxie88 Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Peugeot 4007. 2009 modell, vareutgave. Det er egentlig en kamuflert Outlander. Kliss lik, men litt større motor. Jeg har ett dobbelt Kelabur bakerst og ett enkelt Kelabur inntil skilleveggen. Jeg har samme bilen som @KristinR og jeg elsker den 1 Siter
Ozzy Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Har en BMW 540 og kjører "Aldri" med bikkja Men elsker den. Selv om det ikke er noen hundebil 1 Siter
Annegru Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Vi har en VW Caddy (2012-modell, kort type) og en VW e-Up! (2014). 2 egobiler I e-Upen har vi lagt ned det ene baksetet og har et relativt langt og smalt Variocage-bur. I Caddyen har vi et stort aluconsult-bur. Funker fint Siter
Belgerdama Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Jeg har en 2005 Peugeot 807 Bilen i seg selv er utrolig flott. Har variocage xxl dobbel baki og tatt ut de tre setene i midten og satt inn et ekstra bur når jeg og venninna kjører sammen. Så bilen er super, men jeg hater den. Har vært så mye problemer med den at jeg snart spyr. Så håper å få solgt den og kjøpt en varebil med tre seter. Siter
ElleBelle Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Har nylig kjøpt VW Touran varebil. Mer enn nok plass til min lille sak på 5 kg. Kjøpt med tanke på at vi skal ha en til hund etterhvert. Fin hundebil Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Siter
HHC Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Mannen i mitt liv <3 Har fraktet 2 gale hundetanter, 4 FCR, utstillingsstæsj og bagasje 2 uker i England (+ 1 welsh valp på vei hjem) blant annet. Siter
Gjest Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Toyota RAV4 sport. Kompromiss mellom det å frakte datterbarn i en trygg bil, og ha hundebil. Har dobbeltbur bygget for to stk vorsteh egentlig, bak. Med plass til baggasje oppå buret. Kan i tillegg ha dachsen i lite flybur som jeg sikrer i baksetet. Siter
Enits Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Ford Mondeo stasjonsvogn 2009 modell God plass til en eller to hunder i den Siter
Carro92 Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Saab 9-5 stv. God plass til hunder Har et dobbelt varicage str L baki der nå, kunne fått et hakket større et, men god plass nok for mine hunder så 2 Siter
Alvira Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Peugeot Partner, 2011, med tre seter. Trengs med tre svære hunder i husholdningen Siter
Wanderlust Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Nå har jeg en VW Polo 2013 mod. Ikke akkurat hundebil, men bikkjene sitter fint i bagasjerommet Tidligere hadde jeg den ultimate hundebil: Citroen Berlingo Multispace. Elsket den, men følte ikke samme behovet for en hundebil lengre. Siter
Caroline Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Kia sportage, og jeg får fint plass til mine tre aussier og en sheltie, pluss treningssaker, stellebord osv. Har ett stort bur med mulighet for skillevegg, men pleier å ha dem sammen i det store. Skal vi ha med schäferen i tillegg kjører vi mannens Touran. Vi fikk (såvidt) med alle fem hundene, bagasje og utstyr til utstillinga i Stockholm i påsken. Skulle vi hatt mer bagasje med måtte vi nok hatt takboks. Den bilen jeg selv har hatt med mest plass i forhold til hva det så ut som var en eldgammel Mitsubishi space wagon, og vi fikk jammen klemt mye rart inn i en Partner også, inkludert ovennevnte hunder minus den som enda ikke var født, og bagasje til tre ukers ferie inkludert stevner og utstillinger. Siter
Paranomia Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 WV Touran, 7 seter. Bruker stort sett bare 5 seter da. Også er bikkjene baki. Passer oss perfekt 1 stor hund (rottweilerstr) og en chihuahua. Siter
mokken Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Berlingo multispace 5 seter. Kelpiene har relativ romslig hybel ala kela i bagasjerommet. Dersom vi skal ut å reise tar vi ut 2 eller 3 seter bak etter behov Siter
maysofie Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 VW Passat 2010 stasjonsvogn, største maskinen diesel, 5-seter. Gikk akkurat et Hercules dobbel L i bak, men har byttet dette siden vi gikk fra to til én hund. Har nå et midlertidig sprinkelbur i størrelsen under moloss med god plass ved sidene, bak og noe i skråen foran. Veldig romslig bagasjerom til stasjonsvogn og være, syntes jeg Siter
13de Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 BMW 325i Coupè, den ultimate hundebilen Siter
Guest Jonna Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 VW touran 2005 model, vare. Håper den går ett par år til uten problem så tenker jeg oppgradere til TS sin hybrid og at den fins i vare da (og pittelitt billigere enn akkurat nå) Siter
Gjest Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Ingen som har Audi?! Dette er outreageous! Jeg solgte nylig min 2010 Audi A4 quattro 2.0TFSI til fordel for en 2014 Audi A4 quattro S-line 2.0TDi. Førstnevnte bil kjørte fort og gæli, sistnevnte bil kjører fort over lengre avstander Siter
Ingidano Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 VW Touran varebil. Dobbelt kelabur helt bak, plass til alt LP-stæsjet på midten Siter
Kristiin Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Ingen som har Audi?! Dette er outreageous! Jeg solgte nylig min 2010 Audi A4 quattro 2.0TFSI til fordel for en 2014 Audi A4 quattro S-line 2.0TDi. Førstnevnte bil kjørte fort og gæli, sistnevnte bil kjører fort over lengre avstander Jojojojo Audi A4 turbo quattro her i gården også, stasjonsvogn vell og merke..! Min er kanskje ikke helt en 2014 modell, men one day! Siter
Lica Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Ingen som har Audi?! Dette er outreageous! Jeg solgte nylig min 2010 Audi A4 quattro 2.0TFSI til fordel for en 2014 Audi A4 quattro S-line 2.0TDi. Førstnevnte bil kjørte fort og gæli, sistnevnte bil kjører fort over lengre avstander Jeg "har" Hundebilen er en Caddy life, med fem seter vel og merke, greit å kunne ha flere mennesker med i tillegg til hund. Buret er bygget opp slik at jeg har bagasjeplass under Siter
Pringlen Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 X-trail Det er vel faktisk den minste bilen jeg har hatt noen gang, men jammen en kjekk sak! Siter
Perfect Image Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Toyota avensis, 2012 model Executive. Utrolig bra bil å kjøre, masse plass i bagasjerommet. Må ha takboks for å få med oss noe, også ser vi litt på hundehenger. Siter
Sprettballen Skrevet 24. April 2015 Rapporter Skrevet 24. April 2015 Har en Citroen crosser, varebil. Masse plass til hund. Har nå et hercules dobbeltbur M og et halvstort nettingbur(for ekstrapassasjerer) bak samt masse utstyr. God plass! Nettingburet ryker nok ut når jeg får somla meg til og rydda. Er usikker på om jeg skal sette inn skilleveggen igjen og gi Nemi halve buret(som opprinnelig var planen når det ble kjøpt og jeg hadde to hunder) eller om jeg skal la henne ha hele buret og så kjøpe et enkelbur til whipsen...tenke tenke. Siter
Recommended Posts