Ozzy Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 http://www.varden.no/nyheter/du-ma-pa-intervju-til-trond-hvis-du-vil-ha-valpene-til-nehmi-og-tyson-1.1390769 " – De er ekstremt snille med et godt gemytt, men også store og sterke. Derfor må de ikke havne i gale hender. Noen vil ha en stor hund til å brife med eller trener den opp på feil måte. Det vil ikke vi være en del av. En 18-åring med blodtrimma BMW får ikke kjøpe valp av meg, for å si det sånn, sier han. Funnet av politiet Tyson er omplasseringshund, mens Nehmi er et politibeslag. – Politiet rullet opp en ransliga og kom i den forbindelse over en gård hvor det ble drevet ulovlig oppdrett av kamphunder. Flere av hundene ble avlivet, men Nehmi var fra et valpekull som bare var seks uker gamle. De var for små til å ha blitt skadet og fikk leve, forteller Wærstad. " Står også i artikkelen at mor til de kommende valpene er ca ett år (!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 :sint_01:Er jo fullstendig meningsløst, og jeg har litt problemer med å puste rolig nå kjenner jeg.. Har sendt mail til reporteren, håper at flere tar seg tid til å skrive til henne. Bra og billig reklame for mannen da, kan sikkert legge på ett par tusenlapper på valpeprisen.. Siri, som sliter med å avreagere 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Skrekk og gru! Bør meldes til NKK og raseklubb også. Stakkars tispe, hun er jo knapt tenåring. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Hele den artikkelen gav meg frysninger. Så mye som er galt der at jeg knapt vet hvor jeg skal starte. Fy f... Der har du seriøst oppdrett, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Det står jo ingen ting om dem er registrert og tispa er da for ung Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Skrekk og gru! Bør meldes til NKK og raseklubb også. Stakkars tispe, hun er jo knapt tenåring. Dette er nok ikke et kull som er registrert i NKK... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Er artikkelen borte alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Skrekk og gru! Bør meldes til NKK og raseklubb også. Stakkars tispe, hun er jo knapt tenåring. Raseklubben har da ingenting å gjøre med et blandingskull Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Linken fungerer ikke hos meg og jeg finner ikke artikkelen hos Varden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Ser ut til at den er slettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 http://www.varden.no/video?videoId=9B1537A8 videosak om det samme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 http://www.varden.no/video?videoId=9B1537A8 Her er video ihvertfall, men linken fungerer ikke lenger. Kanskje de har fjernet artikkelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Mener han har hatt en finn annonse også man kan ikke finne den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Raseklubben har da ingenting å gjøre med et blandingskull Sent from my iPhone using Tapatalk Nei, men de kan advare mote å kjøpe "rottweiler" fra useriøse oppdrettere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Sællføøøøøølgelig e han fra nordlainn. Gudhjææælp mæ aillsååå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Bedre og selge til noen som bor på gård og potensielt er like "seriøs" som han selv, enn å selge til ungdommer i blodtrimma BMW, som tross alt kan være fine og ansvarlige hundeeiere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Sællføøøøøølgelig e han fra nordlainn. Gudhjææælp mæ aillsååå. eh? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 eh? Forstår du ikke hva jeg skriver eller er det det jeg formidler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Forstår du ikke hva jeg skriver eller er det det jeg formidler? Misser poenget ditt... Dette har da ikke noe med hvor i landet han kommer fra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Nei, men de kan advare mote å kjøpe "rottweiler" fra useriøse oppdrettere. Rottweilerklubben har aldri anbefalt å kjøpt uregistrerte valper ettersom jeg vet.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Men ærlig talt, det vris jo helt i den videoen. Det legges jo frem som at han er helt eksepsjonell som vil treffe valpekjøperne før de selges. Er jo bra at han fronter dette med at rottweiler er en potensielt farlig hund, i gale hender, men resten er ikke verdt å kommentere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Misser poenget ditt... Dette har da ikke noe med hvor i landet han kommer fra Kanskje enklest å forstå hvis man er nordlening, har selvironi og vokst opp med en god dose humor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Jeg skjønner ikke helt poenget med artikkelen, jeg (som jeg forøvrig ikke har fått lest). Er greia at reporteren har forsøkt å skrive en sak om en ansvarlig oppdretter som er selektiv under utvelgelsen av valpekjøpere, og så er hele greia rundt pill råtten? Han avler på ei bikkje på knapt året som han ikke aner noe av bakgrunnen til, med en omplasseringshund han enten har eller ikke har papirer på? Er dette riktig oppsummert? I så fall var det jo helt sensasjonelt dårlig research av journalisten. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Jeg skjønner ikke helt poenget med artikkelen, jeg (som jeg forøvrig ikke har fått lest). Er greia at reporteren har forsøkt å skrive en sak om en ansvarlig oppdretter som er selektiv under utvelgelsen av valpekjøpere, og så er hele greia rundt pill råtten? Han avler på ei bikkje på knapt året som han ikke aner noe av bakgrunnen til, med en omplasseringshund han enten har eller ikke har papirer på? Er dette riktig oppsummert? I så fall var det jo helt sensasjonelt dårlig research av journalisten. Jepps Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Jeg tenkte først at det var jo fint at han ville snakke med valpekjøperne, jeg, og tenkte at dette var jo en hyggelig gladtråd! ...helt til jeg leste første innlegg. Møkkamann... *mumle surt: Og jeg skammer meg over journalisten! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts