Lillekrapyl Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Skrevet 19. Februar 2015 Det sies at hunden er menneskets beste venn. Vel, har du ikke alltid ønsket å en kosedyrutgave av bestevennen din? Nå er det faktisk mulig. Vi synes det høres litt rart ut, det må vi innrømme. Men for Jennifer Graham, eieren av lekeselskapet Cuddle Clones, så har det å lage kosedyrutgaver av kjæledyr blitt et levebrød, skriver Bored Panda. http://www.side2.no/aktuelt/hvor-glad-er-du-i-hunden-din/8544073.html 1 Siter
AnnChristin Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Skrevet 20. Februar 2015 Så utrolig søte! Både på grisen og den ene katta måtte jeg se enda litt mer nøye Siter
Snøfrost Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Skrevet 20. Februar 2015 Sånn fikk jeg også lyst på! Og så vanvittig mye bedre løsning enn reelle kloner (som noen også driver med) Siter
Zitka Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Skrevet 20. Februar 2015 Det kosta litt da.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Malamuten Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Skrevet 20. Februar 2015 Synes ikke de så spesielt mye bedre ut enn andre hundebamser jeg har sett, ser virkelig ikke poenget med å betale skjorta for noe slikt. Siter
Elisabeth00 Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Skrevet 20. Februar 2015 Satt her uten briller og var først veldig imponert over hvor ekte den til høyre så ut 5 Siter
Eloise Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Skrevet 20. Februar 2015 Synes ikke de så spesielt mye bedre ut enn andre hundebamser jeg har sett, ser virkelig ikke poenget med å betale skjorta for noe slikt. Kommer litt an på. Jeg hadde ikke vurdert det med mine nåværende hunder, da de er litt for standard og kjedelige. Ensfargede hunder er det strengt tatt like greit å kjøpe en vanlig bamse av. Jeg ble derimot dødsimponert over de med spennende tegninger, eller pigmentløse flekker på snuten, fargede flekker under hvit pels, osv. Siter
Sprettballen Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Skrevet 20. Februar 2015 Jeg må ærlig innrømme at noen av de bamsene ikke så særlig like ut. Spesielt staffen og jack'en så jo helt utrolig snodige ut. Hadde aldri betalt så mye for en bamse som ligna på noe simpelt jeg kunne sydd selv. Siter
Ganzie Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Skrevet 20. Februar 2015 Jeg trenger en Cuddle-Ganzie ...men lommeboka skrek nei Siter
simira Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Skrevet 20. Februar 2015 Jeg trodde de skulle stoppe ut hunden når den døde jeg. Sånn av overskriften altså. Siter
maysofie Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Skrevet 20. Februar 2015 Slik vil jeg ha! Hva var prisen? Siter
Ganzie Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Skrevet 20. Februar 2015 Slik vil jeg ha! Hva var prisen? 199 dollar, så lommeboka grøsset og sa nei Siter
maysofie Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Skrevet 20. Februar 2015 199 dollar, så lommeboka grøsset og sa nei Oi, ja, her også Siter
Tekopp Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Skrevet 20. Februar 2015 Syns sånt er litt creepy... (men så syns jeg dukker og slikt er ekkelt i utgangspunktet, med de små døde øynene sine som stirrer på deg kontinuerlig ) 1 Siter
Recommended Posts