Arcticaa Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Hei! som mange av dere vet så er jeg en hobbyfotograf som "spesialiserer" i hundefoto. jeg tenkte å legge ut noen av de her for å vise litt.om noen har noen spm så bare fyr løs Den siste fotoshooten jeg hadde var nå 2 februar, av en flott af-mynde: 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 16. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2015 et bilde av fine Nuka skikkelig krutt i henne! 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2015 Så flotte bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Elsker bildet du fikk av Nuka! Beskriver henne så godt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Det bildet var bare WOW :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Hmm. Var det dere jeg så ved festningen tro? Jeg kommenterte til hun jeg gikk med (som hadde groenendael) at den flotte hunden der har sikkert blitt fotografert. Veldig flotte bilder uansett! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 17. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 En personlig favoritt fra en shoot med Salukier.. for noen hunder! @Grim ja det stemmer nok! jeg husker vi passerte dere! da hadde Alex(afganeren) vært oppe å stått modell 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 En personlig favoritt fra en shoot med Salukier.. for noen hunder! @Grim ja det stemmer nok! jeg husker vi passerte dere! da hadde Alex(afganeren) vært oppe å stått modell Er noe kjent med de der altså........... Oiiii, er jo mine skrangleverk jo Fantastisk flott bilde, du er superflink Vi stiller gjerne opp igjen om du vil "shoote" dem flere ganger. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Er noe kjent med de der altså..... Oiiii, er jo mine skrangleverk jo Fantastisk flott bilde, du er superflink Vi stiller gjerne opp igjen om du vil "shoote" dem flere ganger. Syntes også det var noe kjent, men tenkte bare at det sikkert bare er meg som ikke ser forskjell på salukier Men da er jeg ikke helt lost. Og helt enig i at det er et flott bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Flotte bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 28. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 søte Dixie, @Orca sitt knøtt. noen som har lyst til å få hunden fotografert i oslo området man,tirs,onsdag nå (har litt fri!)? eller som skal trene noe sted etc og ønsker foto? send meg en melding 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 28. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 Om vi bare hadde bodd i Oslo.. Du tar kjempefine bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 Lani må bare komme litt opp i pels igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 28. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 Utrolig fine bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 28. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 Du skulle tatt turen til Flisa og fotografert flyvende settere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 31. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2015 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding dere Idag har jeg tatt litt bilder av @Lunatic sitt lille sjarmtroll Nyx. hun er flott da flere bilder av henne her : LINK 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 17. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2015 Igår var jeg Heidi og hennes to flotte malamutter på en langtur i Østmarka. det ble en kjempefin tur til en flott liten urskogsdal. Noen fine bilder ble det også! Flotte Nuka: Det er fint i Østmarka!: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 9. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Et kjapt portrett jeg tok i helgen da jeg passet denne krølltoppen, Lagottoen Pia Bildet er tatt en dag på tur langs akerselven i Oslo. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 27. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2015 (endret) Jeg og @heidihj var på tur i Nordmarka / maridalen på lørdag! hun hadde med sine flotte mutter og jeg hadde med lagottoen Pia. det var helt fantastisk vær og farger! her er noen bilder:Utsikt fra Sellanrå!Fine jenter:Pia Kosetryne!: Det ble også tid til en aldri så liten fotoshoot i høstsolen!: Endret 27. September 2015 av Arcticaa 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 28. September 2015 Rapporter Share Skrevet 28. September 2015 Kjempe fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 17. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 liten bildeseanse med @Orca og fine Dixie på Ekeberg! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 8. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2016 På lørdag var jeg så heldig å treffe Australian cattle dogs. virkelig pene hunder! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2016 Utrolig fine bilder du tar! Veldig fine og skarpe! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2016 Flotte bilder Siv! Alltid gøy å se Må le av at samtlige av muttebildene i denne tråden er av nedrøyta nakenfrøkner Haha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 29. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2016 På lørdag traff jeg @SandyEyeCandy og hennes utrolig fine frøkner å tok noen bilder! Vi fikk en fin formiddagstur i marka i samme slengen! Nydelig dag med flotte hunder!! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts