Gå til innhold
Hundesonen.no

Bli dritgod til å ta bilder med meg!


plutte
 Share

Recommended Posts

Eller utan meg, men målet er det samme. :P

Eg har så lyst til å bli flinkare til å ta bilder. Ikkje berre reint teknisk, (men mykje det og), men til å faktisk ta med kamera når me går ut, og ta bilder av meir enn berre knipsebilder av augeblikk.

Såh! Vil nokon vere med på fotoutfordring? Eit fellestema i månaden for eksempel, laste opp forsøk og hjelpe kvarandre til å finne tips og triks om korleis forbedre motiv/teknikk/etc i løpet av den tida?

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eller utan meg, men målet er det samme. Eg har så lyst til å bli flinkare til å ta bilder. Ikkje berre reint teknisk, (men mykje det og), men til å faktisk ta med kamera når me går ut, og t

Det er vel greit med et tema som ikke er for konkret, men som kan tolkes på forskjellig vis så vi får mange ulike bilder og har anledning til å være litt kreative. Hva med å ha lys&skygge som førs

Åpne utfordringer er fint, nytter ikke med "grønne enger" som tema her på noen mnd. Mobil, kompakt, dslr, system, vi setter vel ikke krav til utstyr? For min del trenger det ikke kåres noen "vinner

Jeg vet ikke om jeg tør, men jeg prøver :)

(Har et veldig bra (menneskelig) støtteapparat rundt med :P som hjelper meg med det tekniske :D (dere vet hvem dere er!) )

Men jeg må kanskje konsentrere meg om det tekniske også(?), for har aldri brukt noe annet en auto-innstillinger før for en uke siden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at fleire vil med! :D

Har alle speilrefleks? Det er i utgangspunktet det eg trenger hjelp med å bli sparka i gang med, men eg reknar med det er plass til alle andre variantar og. :)

Kva ser folk for seg er eit realistisk valg med tanke på kor lang tid for kvart "prosjekt"? Idear til oppgåver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei haha, har et dårlig kompakt kamera og mobilen :icon_redface: Speilrefleksen solgte jeg

Du blir vel med alikavel? :D Folk tar langt betre bilder med mobilen enn eg gjer med speilrefleksen min for tida, så akkurat det skulle ikkje vere noko problem. :P

Me tar vel med litt etterbehandlingshjelp og slikt og tenker eg? (Eg skal bli shempegod på Paint!) Åh, eg gler meg!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir vel med alikavel? :D Folk tar langt betre bilder med mobilen enn eg gjer med speilrefleksen min for tida, så akkurat det skulle ikkje vere noko problem. :P

Me tar vel med litt etterbehandlingshjelp og slikt og tenker eg? (Eg skal bli shempegod på Paint!) Åh, eg gler meg!

Ja klart jeg er med :D !

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... kanskje jeg skulle prøvd å blitt med? Har et speilreflekskamera som aldri blir brukt, så enten må jeg begynne å bruke det ellers kan jeg levere det tilbake til pappa. (hans kamera, jeg skulle teste om dette var noe som ble brukt hos meg. Han brukte det nemlig ikke :D )

Kan ingenting om kamera da..... og i hvert fall ingenting om innstillinger eller etterbehandling.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette kunne få i gang fotoentusiasmen her i huset igjen også? Men jeg er jo en slask og latsabb, så om det blir for omfattende og mye, så faller jeg nok fort av dessverre :). Her går det jo mest i snapshots av hundene når jeg føler for det - det er jo direkte misbruk av det alt for dyre utstyret jeg har i huset...

... forresten: min fotointeresse begynte egentlig med mitt første og andre digitale kompaktkamera (det var vel før det fantes digitale speilreflekskamera til en overkommelig pris) - jeg leste bruksanvisningen, så hvilke innstillinger de anbefalte for ulike motiver og skjønte mer og mer etter hvert :D.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...