Gå til innhold
Hundesonen.no

Pearl`s Legacy`s E - Kull 2015


Alzenas
 Share

Recommended Posts

Jo hun ligger faktisk på gulvet, noe hun ikke har gjort særlig av før. Også ligger Pixel mye på gulvet han også, ser ut til at han foretrekker det foran sofaen (som jeg også syns var fryktelig merkelig) mens de andre tror jeg ikke helt ser poenget med å ha harde gulv i det hele tatt når man kan sveve rundt på myke, varme og rosa skyer :lol:

Mirai er fremdeles litt usikker på hva slags nytte verden utenfor stua og sofaen har tror jeg :P ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 43 Chill lørdag

HURRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA!! Pearl er bekreftet drektig med... wait for it! MINST 8 valper med stor sannsynlighet for enda flere!

Ok, så her kommer de. Valpisene er 1 uke gammel i dag

Mirai er fremdeles litt usikker på hva slags nytte verden utenfor stua og sofaen har tror jeg :P ...

Haha, hun lurer sikkert fælt! Da Pixel lå på gulvet å sov en morgen la jeg ut bilde og teksten "Trine (oppdretter) something is wrong. Whippet's can't sleep on the floor:-o" og endel reaksjoner på at han faktisk lå på gulvet. Ganske spesielle de her pinnedyra :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hun lurer sikkert fælt! Da Pixel lå på gulvet å sov en morgen la jeg ut bilde og teksten "Trine (oppdretter) something is wrong. Whippet's can't sleep on the floor:-o" og endel reaksjoner på at han faktisk lå på gulvet. Ganske spesielle de her pinnedyra :lol:

På sist utstilling vi var på la Meesha seg ned på gulvet og chillet. Jeg var sånn :|:blink: De vet å stille krav til komfort! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sist utstilling vi var på la Meesha seg ned på gulvet og chillet. Jeg var sånn :|:blink: De vet å stille krav til komfort! :lol:

Haha, ganske utrolig egentlig :-D

Dag 50;

Nå er "valpekassa" kommet inn, syns den funker suverent helt i starten. Tok ikke så lang tid for Pearl å forelske seg i den heller.... Jeg lurer bare på hvorfor! :-)

2_zpspmfgjk7v.jpg

1_zpsvssebfjk.jpg

3_zpssunyibgk.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg litt dårlig samvittighet...vi andre snekrer sammen noe tre, eller bruker sånne pallehjørne/heve/mellomrom ting...lol ! Jeg vil gjerne være hund og vordende mamma i ditt hus...;-)

Hahaha :D Jeg bruker bare denne akkurat i starten, så går de over til ei valpekasse (i tre) når de blir litt eldre og beveger seg mer, og senere valpeinnhegning ;-)

Hvorfor? Fordi du har installert en WHIPPETHIMMEL i huset ditt vel :lol: .

Whippethimmel er kanskje ordet, men akkurat nå ligger tjukkebollefeita å sover på gulvet :shocked:

Altså JEG vil sove der :lol:

Hah! Om du er rask ligger det ingen hunder i den nå :P

Åhh, det så mykt og godt ut... :icon_redface: *skule på den harde gamle sengen sin*

Lammeskinn og lammeskinnputer gjør susen, det er bare å dra på shopping :lol:

Åh, for en valpekasse! Synes alltid hundene dine passer så fint inn i interiøret rundt, nesten som å se en annsonse i et interiørblad :teehe:

Hehe! Flere som har kommentert stilen på bildene mine ja, og at det ser ut som noe fra et interiørblad :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54;

Pearl må ut å tisse ca. hvert 10ende minutt stort sett hele døgnet. Hun er ganske ukomfortabel når det kommer til liggestillinger og hun tigger til seg absolutt alt som kanskje kan være spiselig :-P

Melka er kommet på plass å de siste innkjøpene blir gjort i dag, så da er vi klare til å ta mot E kullet :-D

54_zpsmtd3uwnm.jpg

IMG_5527_zpsfscezoh1.jpg

Flere som ser ut til å like å ligge i den :D Her er da Lykke og Enya. Lykke er halvsøster av Pearl, og Enya er datter av Pearl (etter A kullet, kombinasjonen vi nå gjentar)

hhgh_zps4dtzqugj.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars stakkars tispe :o

Ballong med ben jo :lol:

Edit:

Og gratulerer med dagen selvfølgelig :lol:

Tuuusen takk :D Hun ser litt teit ut, jeg skal vel innrømem det :P

Hvor har du kjøpt pleddene og putene? Eine hilser og sier at han også vil ha!

Det grå pleddet i bunn er fra Bohus, puta i lammeskinn og lammeskinnet er kjøpt på Jysk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...