Alzenas Skrevet 3. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Tuuuusen takk alle sammen Er helt overveldet av alle gratulasjonene både her og på FB. Jeg er herved ikke i koma tilstand lenger og jeg har fått tatt noen bilder Vi har en ledig hannhund i kullet 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 HVER gang du har kull tenker jeg alltid at Meesha burde få en liten en å passe på.... Nydelige!Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 4. April 2015 Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 :wub: Blir spennende å følge med :wub: Og grattis til alle soniser 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 4. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Her er gjenget, en for en. Bildene er tatt i går kveld Creme farget hannhund, blått halsbånd Blue fawn brindle hannhund, grønt halsbånd Creme farget hannhund, grønt halsbånd Creme farget tispe, lilla halsbånd Blue (mulig blue fawn) tispe, lyselilla halsbånd Creme farget tispe, rosa halsbånd Fawn brindle tispe, oransje halsbånd Blue (mulig blue fawn) tispe, gult halsbånd 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 4. April 2015 Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Å, så heldig jeg er! Gleder meg vildt, tenk å få èn av de der!? Blir lenge å vente... 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 4. April 2015 Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Å herlighet :-D jeg vil ha!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. April 2015 Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Så fine farger på gjengen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 4. April 2015 Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 4. April 2015 Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Alle har så fine farger! Likte lille oransje 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 4. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Natta (Om dere lurer, så har veterinæren gått berserk med barberingsmaskin på Pixel`n) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Så fin fordeling av farger og kjønn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Gratulerer med flott kull! For en skjønn gjeng 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Så vakre farger Gleder meg til å se hvordan de blir når de vokser opp! Morsomt å "beholde" valper på sonen så man får følge dem videre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Ojojoj! Jeg har ikke vært på PC de siste dagene så dette var skikkelig gøy å logge seg inn å se! Så nydelige valper! Gratulerer med gjengen! Også noen muligens blå valper da! Sååå glad for at noen av disse skal bli sonenhunder så vi kan følge dem videre! Fine fine whippsene. (Ikke misunnelig på de kommende eierne i det hele tatt ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 5. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Tusen takk alle sammen Jeg er uendelig stolt av de her småtassene En av valpene virket i går noe slapp, og han har ikke gått like mye opp i vekt som søsknene, holder derfor et ekstra godt øye med ham å legger han til så ofte som mulig. Forhåpentligvis er det nok til at han kommer skikkelig i gang igjen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 ENDELIG kan jeg få sjekke denne tråden etter 4 dager på hytten uten Internett! Gratulerer så mye med flott et valpekull! Gleder meg som et barn på juleaften til bilder om 3-4 uker (og alle bildene nå selvsagt). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 6. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 ENDELIG kan jeg få sjekke denne tråden etter 4 dager på hytten uten Internett! Gratulerer så mye med flott et valpekull! Gleder meg som et barn på juleaften til bilder om 3-4 uker (og alle bildene nå selvsagt). Tusen takk Jeg gleder meg så mye til de blir eldre! Dessverre ble ikke dagen i går slik vi hadde håpet på, den ene hvite hannvalpen var pjusk og slet med å finne puppen og var allerede begynt å henge etter de andre. Da vi sto opp i går morgest var den så slapp og delvis kald at jeg trodde det var over allerede. Fikk liv i ham igjen, fikk han til å spise, men ikke nok. Jobbet med ham i hele går til ikke særlig hell, og i går kveld døde han. Ufattelig trist, og dette er uten tvil baksiden med å være oppdretter. Men de andre 7 er fine, livlige, ivrige i melkebaren og alle har gått opp en hel del i vekt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Tusen takk Jeg gleder meg så mye til de blir eldre! Dessverre ble ikke dagen i går slik vi hadde håpet på, den ene hvite hannvalpen var pjusk og slet med å finne puppen og var allerede begynt å henge etter de andre. Da vi sto opp i går morgest var den så slapp og delvis kald at jeg trodde det var over allerede. Fikk liv i ham igjen, fikk han til å spise, men ikke nok. Jobbet med ham i hele går til ikke særlig hell, og i går kveld døde han. Ufattelig trist, og dette er uten tvil baksiden med å være oppdretter. Men de andre 7 er fine, livlige, ivrige i melkebaren og alle har gått opp en hel del i vekt Det var leit å høre om det Alzenas, må ha vært en virkelig trist dag for dere. Det er godt de andre syv virker friske og raske. Positive tanker herfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Ser ikke ut som gratulasjonen min kom med i går, så skriver en gang til: gratulerer med et fint kull! Så fine farger de har! Trist med ham som ikke greide seg. Godt de andre har det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Awww Så trist *snufs* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Uff Trist med han som ikke klarte seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 7. April 2015 Rapporter Share Skrevet 7. April 2015 Så trist med den som ikke klarte seg.. Men kjempefint at det går så bra med de andre . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2015 Takk alle sammen I dag er valpene 4 dager gamle, så nå kommer det en liten bildespam. Håper dere liker bildene! Oh my god.. oh my god.. og my god... hjølp? Ladies man; Må være helt greit å våkne opp mellom to jenter 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 7. April 2015 Rapporter Share Skrevet 7. April 2015 Trist med den lille herremannen som ikke klarte seg Merkelig det der, det er alltid en valp som bare "trekker" meg inn på en måte, i kullene dine, hvilken valp det er varierer ofte etter hvor gamle de er. Akkurat nå er det lille frøken lyselilla. På første bildene dine var det den med orange bånd. Fin, fin gjeng og flott mamma. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 7. April 2015 Rapporter Share Skrevet 7. April 2015 Trist at den ene gutten ikke klarte seg. Resten av gjengen er nyyydelige, de ser så myke og gode ut. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts