Gå til innhold
Hundesonen.no

Pearl`s Legacy`s E - Kull 2015

Recommended Posts

Skrevet

Tuuuusen takk alle sammen :) Er helt overveldet av alle gratulasjonene både her og på FB. Jeg er herved ikke i koma tilstand lenger og jeg har fått tatt noen bilder

Vi har en ledig hannhund i kullet :flowers:

111_zpsscgczors.jpg

5_zpsqstwscy0.jpg

6_zps4llrevi6.jpg

3_zpsiqmgtc0k.jpg

• Like 11
  • Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 43 Chill lørdag

HURRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA!! Pearl er bekreftet drektig med... wait for it! MINST 8 valper med stor sannsynlighet for enda flere!

Ok, så her kommer de. Valpisene er 1 uke gammel i dag

Skrevet

HVER gang du har kull tenker jeg alltid at Meesha burde få en liten en å passe på.... Nydelige!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Her er gjenget, en for en. Bildene er tatt i går kveld :)

Creme farget hannhund, blått halsbånd

Blaring%20hannhund_zpsslqnqniv.jpg

Blue fawn brindle hannhund, grønt halsbånd

Groslashnn%20hannhund%203_zpsqyorxhp4.jp

Creme farget hannhund, grønt halsbånd

Groslashnn%20Hannhund_zpscapnflkd.jpg

Creme farget tispe, lilla halsbånd

Lilla%20tispe%20_zpsrfwvm2qm.jpg

Blue (mulig blue fawn) tispe, lyselilla halsbånd

Lyslilla%20Tispe_zpsfr7q4edq.jpg

Creme farget tispe, rosa halsbånd

Rosa%20Tispe_zps46utgcpb.jpg

Fawn brindle tispe, oransje halsbånd

Oransje%20Tispe_zpssfvvf9cn.jpg

Blue (mulig blue fawn) tispe, gult halsbånd

Gul%20Tispe_zps6nakwwhf.jpg

• Like 11
Skrevet

Så vakre farger :D Gleder meg til å se hvordan de blir når de vokser opp!
Morsomt å "beholde" valper på sonen så man får følge dem videre :D

• Like 1
Skrevet

Ojojoj! Jeg har ikke vært på PC de siste dagene så dette var skikkelig gøy å logge seg inn å se! Så nydelige valper! Gratulerer med gjengen! Også noen muligens blå valper da! :wub::drool: Sååå glad for at noen av disse skal bli sonenhunder så vi kan følge dem videre! Fine fine whippsene. (Ikke misunnelig på de kommende eierne i det hele tatt :innocent::D ) :wub:

• Like 2
Skrevet

Tusen takk alle sammen :D:wub:

Jeg er uendelig stolt av de her småtassene :D

En av valpene virket i går noe slapp, og han har ikke gått like mye opp i vekt som søsknene, holder derfor et ekstra godt øye med ham å legger han til så ofte som mulig. Forhåpentligvis er det nok til at han kommer skikkelig i gang igjen :)

• Like 2
Skrevet

ENDELIG kan jeg få sjekke denne tråden etter 4 dager på hytten uten Internett!

Gratulerer så mye med flott et valpekull! Gleder meg som et barn på juleaften til bilder om 3-4 uker (og alle bildene nå selvsagt). :wub:

Skrevet

ENDELIG kan jeg få sjekke denne tråden etter 4 dager på hytten uten Internett!

Gratulerer så mye med flott et valpekull! Gleder meg som et barn på juleaften til bilder om 3-4 uker (og alle bildene nå selvsagt). :wub:

Tusen takk :D Jeg gleder meg så mye til de blir eldre!

Dessverre ble ikke dagen i går slik vi hadde håpet på, den ene hvite hannvalpen var pjusk og slet med å finne puppen og var allerede begynt å henge etter de andre. Da vi sto opp i går morgest var den så slapp og delvis kald at jeg trodde det var over allerede. Fikk liv i ham igjen, fikk han til å spise, men ikke nok. Jobbet med ham i hele går til ikke særlig hell, og i går kveld døde han.

Ufattelig trist, og dette er uten tvil baksiden med å være oppdretter. Men de andre 7 er fine, livlige, ivrige i melkebaren og alle har gått opp en hel del i vekt

• Like 1
Skrevet

Tusen takk :D Jeg gleder meg så mye til de blir eldre!

Dessverre ble ikke dagen i går slik vi hadde håpet på, den ene hvite hannvalpen var pjusk og slet med å finne puppen og var allerede begynt å henge etter de andre. Da vi sto opp i går morgest var den så slapp og delvis kald at jeg trodde det var over allerede. Fikk liv i ham igjen, fikk han til å spise, men ikke nok. Jobbet med ham i hele går til ikke særlig hell, og i går kveld døde han.

Ufattelig trist, og dette er uten tvil baksiden med å være oppdretter. Men de andre 7 er fine, livlige, ivrige i melkebaren og alle har gått opp en hel del i vekt

Det var leit å høre om det Alzenas, må ha vært en virkelig trist dag for dere. Det er godt de andre syv virker friske og raske. Positive tanker herfra :console:

Skrevet

Ser ikke ut som gratulasjonen min kom med i går, så skriver en gang til: gratulerer med et fint kull! Så fine farger de har!

Trist med ham som ikke greide seg. Godt de andre har det bra.

Skrevet

Takk alle sammen :)

I dag er valpene 4 dager gamle, så nå kommer det en liten bildespam. Håper dere liker bildene! :)

Oh my god.. oh my god.. og my god... hjølp?

1_zpsj8s99jcb.jpg

Ladies man; Må være helt greit å våkne opp mellom to jenter :ahappy:

2_zpsfln2dpcn.jpg

3_zpsgoq8cejq.jpg

4_zpsogqsh2az.jpg

8_zpsulszg1z1.jpg

10_zps40inadgo.jpg

11_zpsxorxzw6g.jpg

9_zps9swvlry9.jpg

• Like 9
Skrevet

Trist med den lille herremannen som ikke klarte seg :(

Merkelig det der, det er alltid en valp som bare "trekker" meg inn på en måte, i kullene dine, hvilken valp det er varierer ofte etter hvor gamle de er. Akkurat nå er det lille frøken lyselilla. På første bildene dine var det den med orange bånd. :P

Fin, fin gjeng og flott mamma. :wub:

• Like 1
Skrevet

Trist at den ene gutten ikke klarte seg. :(

Resten av gjengen er nyyydelige, de ser så myke og gode ut. :wub: