mokken Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 44 kelpier. Morro! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 43 stabijer ? Vi er desidert størst i antall i gruppe 7, ganske utrolig! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 44 kelpier. Morro! Oi, er ikke det mange? 11 BC, samme som nordisk og norsk i fjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 12 borzoier... Omtrent det samme som på hvilken som helst utstilling i Letohallen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Oi, er ikke det mange? 11 BC, samme som nordisk og norsk i fjor. Ikke veldig mange faktisk. På Norsk vinner de siste årene tror jeg det har lagt på 35 +/- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Så langt 40 aussier, det er ganske få med tanke på at det f.eks. var rundt 60 på FIV/NORDV i 2009. Selvsagt kan antallet stige noe, men tipper de fleste som er sikre allerede har meldt på for å få det billigst mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 32 svartinger påmeldt - rundt det samme som det bruker å være på NV.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 49 belgisk fårehund tervueren 25 belgisk fårehund groenendal 11 belgisk fårehund malinois 3 belgisk fårehund "lakke" Vet det kommer noen flere terver så dette blir veldig spennende. Liker når det er skikkelig konkurranse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 84 bernere så langt, så det lover godt - jeg mener at det var 88 på Europavinneren i Tsjekkia i fjor, et land som er betydelig mer sentralt plassert enn Norge. Jeg formoder vi kan lande på et tresifret antall. Ingen appenzellere så langt, og det er trist - det hadde vært moro å få se noen i Norge, og de har mange bra i Finland. Alle fire sennenhundraser burde klare å bli representert på denne utstillingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 19 malamuter. Trodde der skulle vært flere på denne utstillingen. Satser på at det kommer noen til før fristen er ute. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 113 whippeter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 21 siberians, ikke særlig mange det nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 49 korthåret chihuahua og 71 langhåret, var jo ikke fryktelig mange Jeg melder på siste frist om det blir så jeg får tid til å dra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 24 briarder, det var 20 på NordV i fjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Jeg får ikke sjekka på denne dataen, men kunne noen sjekke om det er noen kai, shikoku eller hokkaido påmeldt? Gruppe 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Jeg får ikke sjekka på denne dataen, men kunne noen sjekke om det er noen kai, shikoku eller hokkaido påmeldt? Gruppe 5 Finner ingen av de rasene påmeld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 43 stabijer Vi er desidert størst i antall i gruppe 7, ganske utrolig! Så moro 11 Breton og det er samme antall som pleier å være på Norsk Vinner Er i grunn mest spent på om det er noen fra utlandet. Håper det kommer noen flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Puli, øvrige farger ?? Hæ? Lette etter puli hvit siden England insisterer på at det er en egen variant, men det fant jeg ikke. Regner med det er 7 Pulier i alle farger. Nico er ikke påmeldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Puli, øvrige farger ?? Hæ? Lette etter puli hvit siden England insisterer på at det er en egen variant, men det fant jeg ikke. Regner med det er 7 Pulier i alle farger. Nico er ikke påmeldt. Det er påmeldt hvite. De 7 er øvrige farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Det er påmeldt hvite. De 7 er øvrige farger Jeg finner de ikke på lista jeg? Jeg er sikkert blind igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Har ikke meldt på - kjenner det egentlig ikke så voldsom trang til å gjøre det heller. Jeg står fremdeles ved at fjorårets utstilling ikke var noen suksess... Mulig jeg melder på en ch tispe, men det er heller tvilsomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 45 bullmastiffer er en god del! Husker ikke hvor mange det var på Dogs4all i fjor, men standard på NKK er ca 7-8 og på nasjonale 4-5. Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 60 springere, ikke veldig imponert. Hadde håpet på ca. 100, hadde vært kult å se hva Europa har å by på istedenfor bare de "vanlige". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 60 springere, ikke veldig imponert. Hadde håpet på ca. 100, hadde vært kult å se hva Europa har å by på istedenfor bare de "vanlige". Det kan jo være mange europeere? Jeg vet i hvert fall om mange nordmenn i min rase som ikke kommer til å melde på, fordi det blir for dyrt, så da prioriterer de eventuelt spesialen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Jeg tror det er mange som venter på feriepenger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts