SiriEveline Skrevet 30. August 2015 Rapporter Skrevet 30. August 2015 Ser ut som mamma trekker settern til fordel for jakttrening (veldig forståelig da, ettersom de skal på derby). Litt lettet over å slippe å drasse med baby osv. Men litt vemodig er det også!Får bare ønske alle andre lykke til og kos dere! Siter
Shlush Skrevet 30. August 2015 Rapporter Skrevet 30. August 2015 Hihihi, godt det er flere som ikke er i topp pels? Han er så tynnpelsa at jeg nesten tror han har skabb :-O :-P Siter
Belgerdama Skrevet 30. August 2015 Rapporter Skrevet 30. August 2015 Han er så tynnpelsa at jeg nesten tror han har skabb :-O :-P Hahaha, nei fy da!! Så ille er ikke Frost. Han mangler bare en del underull. Ellers har han pels. Han blir bare litt mindre fluffy enn vanlig. Haha Siter
Shlush Skrevet 30. August 2015 Rapporter Skrevet 30. August 2015 Hahaha, nei fy da! Så ille er ikke Frost. Han mangler bare en del underull. Ellers har han pels. Han blir bare litt mindre fluffy enn vanlig. Haha Vegas har trossalt lite pels fra før :-P stakkars dyr! Vet ikke om det er vits å stille krapylet! Siter
Belgerdama Skrevet 30. August 2015 Rapporter Skrevet 30. August 2015 Vegas har trossalt lite pels fra før :-P stakkars dyr! Vet ikke om det er vits å stille krapylet! Ja det skjønner jeg, men kjipt å ikke vite om det hadde noe å si da Siter
mokken Skrevet 30. August 2015 Rapporter Skrevet 30. August 2015 Klær check Sko check Startnr printet ut Hunden halvveis i pels - så bra så det kan bli Bil/ bremser usikker Krysser fingrene for at verkstedet kan fikse innen torsdag! 1 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Se om vi ikke finner oss noen krøllefrøkner i løpet av dagen! Hvis dere ser en bolleformet rødtopp i sort tights med en blond overstimulert nordlending på slep som surrer rundt, huk gjerne tak i oss (Det gjelder forøvrig alle soniser, ganske lett gjenkjennelig!) Vel - det er antagelig lettere å finne meg *ler* - sekretariatet er godt synlig, og vi har navneskilt - det står rett nok ikke Belgerpia på skiltet, men Merete (kort mørkt hår - ellers er det bare å spørre der altså). Malin lånes gladelig ut på en liten runde eller to Siter
Urvana Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Hvis det er spurt om før så beklager jeg, men gidder ikke lese gjennom 33 sider.. Kan man kjøpe billetter på messa, eller må man forhåndsbestille? Skal bare være tilskuer Siter
SandyEyeCandy Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Hvis det er spurt om før så beklager jeg, men gidder ikke lese gjennom 33 sider.. Kan man kjøpe billetter på messa, eller må man forhåndsbestille? Skal bare være tilskuer http://www.europeandogshow2015.com/no/aktuelt/Husk+%C3%A5+kj%C3%B8pe+billetter.9UFRnQZp.ips Siter
tmp Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Er det noen her som har en trivelig mellompuddel eller ti som skal på søndag som det kunne vært mulig for min venninne som vurderer rasen å hilse på? Eventuelt kjenner noen som har, eller vet om der kommer til å være noen på rasestanden? Albert og jeg kommer mest sannsynlig på søndag. Han er både trivelig og glad i å hilse på Tror det kommer til å være en mellom eller to på rasestanden også. Siter
tmp Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Akkurat nå sitter jeg å tenker på om det er lurt å la bilen stå hjemme...? Det er vel fare for at det kan bli litt parkeringskaos.. Hva tenker dere? Og om jeg skal bare en dag, hvilken skal jeg velge... Har ikke sett program og hvilken dager hvilke raser stilles, men bortsett fra det, hender det noe spennende som er verdt å få med seg? Er det tilsvarende aktiviteter for besøkende som D4A eller ren utstilling bare? Link til program? Sorry om dette er blitt skrevet om tidligere i tråden, men sitter på jobb nå og tar meg ikke tid til å lese hele Siter
Urvana Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 http://www.europeandogshow2015.com/no/aktuelt/Husk+%C3%A5+kj%C3%B8pe+billetter.9UFRnQZp.ips Tusen takk Siter
Vimsan Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Någon som vet om det finns någon lista över stands som kommer att vara på plats och eventuellt kan linka till den sidan hihi? Siter
SFX Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Någon som vet om det finns någon lista över stands som kommer att vara på plats och eventuellt kan linka till den sidan hihi? Jeg leste et eller annet sted at det står i infoheftet som deles ut på varemessa, men at det ikke blir lagt på nett på forhånd. Siter
SusanneL Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 På hjemmesiden deres (via www.nkk.no) finnes det både link til program (ringoppsett + oversikt over hva som skjer i den store ringen) samt alle stands som skal dit. (Standsene står under fanen "Utstillere" i alle fall) Ikke noen lett side å finne fram på, synes jeg - men det finnes der et eller annet sted... :-) Susanne 2 Siter
xxx12345 Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Beste stedet å parkere når man ikke har med hund og kommer nordfra? Siter
Turb Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Enten parkeringshuset i Lillestrøm, eller på selve hallen. Parkerte ved hallen i fjor og det gikk helt fint, måtte gå litt for å nå bilen, men bilen sto i skyggen på baksiden. Jeg må nok ha med hund i bilen på søndag (skal bare titte og tenker det er best for ham å slippe å være med inn) så jeg håper egentlig på overskyet og kaldt Siter
xxx12345 Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Innen jeg kommer er nok p-plassen foran hallen full Siter
Stine Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Beste stedet å parkere når man ikke har med hund og kommer nordfra? På Gardermoen og ta toget inn Siter
xxx12345 Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 På Gardermoen og ta toget inn Vurderte det, men jeg skal kjøre rett hjem etter bedømmelsen, og da er det enklere å ha bilen i nærheten Siter
Vimsan Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Jeg leste et eller annet sted at det står i infoheftet som deles ut på varemessa, men at det ikke blir lagt på nett på forhånd. På hjemmesiden deres (via www.nkk.no) finnes det både link til program (ringoppsett + oversikt over hva som skjer i den store ringen) samt alle stands som skal dit. (Standsene står under fanen "Utstillere" i alle fall) Ikke noen lett side å finne fram på, synes jeg - men det finnes der et eller annet sted... :-) SusanneJag måste vara fullständigt idiot för jag hittar verkligen inte ? Edit: nuuuu hittade jag men måtte gå via en link på fb haha Siter
tmp Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Jag måste vara fullständigt idiot för jag hittar verkligen inte ? Edit: nuuuu hittade jag men måtte gå via en link på fb haha Kan du legge inn linken her? Siter
Guest vivere Skrevet 1. September 2015 Rapporter Skrevet 1. September 2015 Hvor finner jeg oversikten over klokkeslett, ringer og raser på søndag? Siter
Justisia Skrevet 1. September 2015 Rapporter Skrevet 1. September 2015 Hvor finner jeg oversikten over klokkeslett, ringer og raser på søndag? HER (er for alle tre dagene, men du får bla deg nedover til søndag) Siter
Guest vivere Skrevet 1. September 2015 Rapporter Skrevet 1. September 2015 HER (er for alle tre dagene, men du får bla deg nedover til søndag) Knuppers eller hva det nå heter Hall D, ring 25 klokka 9. Ukristelig tid på en Herrens Hviledag Siter
Recommended Posts