MorBilly Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Nå har jeg hentet et par spnne babybokser. Flaske, smokker og masse småprøver. Moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Vet det var nevnt lengre opp, er det noen gode baby/barneforum? Jeg er bare her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Vet det var nevnt lengre opp, er det noen gode baby/barneforum? Jeg er bare her Jeg er her og på et litt mer sånn hippieforum. Jeg er nok litt mer alternativ enn de fleste som henger her inne gitt! Men altså, nei. Klikk.no har vel et gravidforum, KG har men om de er bra eller ikke det vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Har klart meg fint med å være her og FB grupper men om det finner noen bra forum så er det kjekt å vite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Har klart meg fint med å være her og FB grupper men om det finner noen bra forum så er det kjekt å vite. Babyverden.no er faktisk ganske oversiktlig og greit forum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Har klart meg fint med å være her og FB grupper men om det finner noen bra forum så er det kjekt å vite. Jeg har lest en del inne på babyverden.no oG det har de fleste venninnene mine også gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Jeg har bare googlet på det jeg har lurt på jeg, og så hengt her Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Jeg har bare googlet på det jeg har lurt på jeg, og så hengt her Sent from my iPhone using Tapatalk Samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 32 uker idag, fysen på ALT, og synes hun begynner å bli littegranne tung der inne... Jeg lurer på om første svangerskapet oppleves lettere for de fleste fordi det er så mye nytt og spennende? Alle jeg kjenner synes svangerskap nr 2 var mye tyngre enn det første. Må si meg enig i det gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Jeg lurer på om første svangerskapet oppleves lettere for de fleste fordi det er så mye nytt og spennende? Alle jeg kjenner synes svangerskap nr 2 var mye tyngre enn det første. Må si meg enig i det gitt. thats it, ida bli enebarn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 thats it, ida bli enebarn. Her også! Blir det tyngre enn dette så gidder jeg ikke nemlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Mye det sies, jeg fikk jo beskjed at 2. trimester var liksom da alt plutselig føltes lettere og plagene var minimale. Jeg må innrømme at det er siste uka jeg virkelig har fått energignisten tilbake, og har faktisk klart meg på to hundetreninger uten å krepere i ryggen. I tillegg føler jeg at jeg orker mer, rydding, strikking også videre. Følte meg mye mer tafatt og slapp for bare en liten stund tilbake. Klart merker jeg at magen og alt er tyngre, men det hører jo med og er jo egentlig ganske logisk Men med all denne praten og historiene om hvor ille det kan være, så har jeg passet på å nyte hver eneste dag plagene fortsatt er minimale, og jeg priser meg selv for å ha vært så heldig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Vet det var nevnt lengre opp, er det noen gode baby/barneforum? Jeg er bare her Jeg er på mammanett blant annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Stikker raskt innom for å si at prinsen kom til verden i går riene startet 03 ca og 08.56 etter 11minutter med pressrier var han ute. 3410gram og 51cm. Helt perfekt kom på hotellet 2timer etter fødselen og her koser vi oss masse. Nå skal han få sitt første bad 22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 @Arielle - gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Stikker raskt innom for å si at prinsen kom til verden i går riene startet 03 ca og 08.56 etter 11minutter med pressrier var han ute. 3410gram og 51cm. Helt perfekt kom på hotellet 2timer etter fødselen og her koser vi oss masse. Nå skal han få sitt første bad Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 *feil tråd* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Gratulerer så mye @Arielle ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Stikker raskt innom for å si at prinsen kom til verden i går riene startet 03 ca og 08.56 etter 11minutter med pressrier var han ute. 3410gram og 51cm. Helt perfekt kom på hotellet 2timer etter fødselen og her koser vi oss masse. Nå skal han få sitt første bad Gratulerer!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Gratulerer så mye @Arielle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Stikker raskt innom for å si at prinsen kom til verden i går riene startet 03 ca og 08.56 etter 11minutter med pressrier var han ute. 3410gram og 51cm. Helt perfekt kom på hotellet 2timer etter fødselen og her koser vi oss masse. Nå skal han få sitt første bad Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Stikker raskt innom for å si at prinsen kom til verden i går riene startet 03 ca og 08.56 etter 11minutter med pressrier var han ute. 3410gram og 51cm. Helt perfekt kom på hotellet 2timer etter fødselen og her koser vi oss masse. Nå skal han få sitt første bad Gratulerer så masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Stikker raskt innom for å si at prinsen kom til verden i går riene startet 03 ca og 08.56 etter 11minutter med pressrier var han ute. 3410gram og 51cm. Helt perfekt kom på hotellet 2timer etter fødselen og her koser vi oss masse. Nå skal han få sitt første bad Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Stikker raskt innom for å si at prinsen kom til verden i går riene startet 03 ca og 08.56 etter 11minutter med pressrier var han ute. 3410gram og 51cm. Helt perfekt kom på hotellet 2timer etter fødselen og her koser vi oss masse. Nå skal han få sitt første bad Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 @Arielle gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts