Wachita Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Storsjarmøren kom til verden tilslutt etter litt lureri, men en sugekopp gjorde susen og 12.34 idag var han endelig i armene våre! 52cm og 3930gram og selvfølgelig utrolig skjønn! Gratulerer så masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Jeg mener ikke selve opprinnelsen, altså, jeg mener hele ... produksjonen? :lol: Nei, dyrking blir kanskje rett ord! ... men det høres kanskje litt feil ut, "tenk at du har dyrket en baby"...? Jeg blir sjokkert enda jeg. At jeg har lagd et så perfekt lite menneske er helt absurd 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 At det gror fram hel helt lite menneske ut av (nesten) ingenting inni magen min er det mest absurde jeg har vært borti. "Plutselig" er jeg ikke alene i min egen kropp liksom. Det er helt fantastisk men samtidig litt... creepy Og så skal han ut og være et helt eget individ. Det er veldig merkelig egentlig 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Og ikke for å mase altså, men sånn generelt er jo vi soniser glade i bilder. Helt enig, tapatalk er ikke enig. Men jeg hadde blitt evig takknemlig om noen på PC kan legge ut bilde fra FB Så får alle se! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Jeg synes det er så surrealistisk, jeg. Tenk at Siri har LAGET et lite menneske, liksom. Og på alle dere andre som også har gjort det. Ja, ikke sant det er merkelig Gratulerer @SiriEveline! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Gratulerer så mye, Siri Eveline . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Helt enig, tapatalk er ikke enig. Men jeg hadde blitt evig takknemlig om noen på PC kan legge ut bilde fra FB Så får alle se! Sonens nyeste ferskeste medlem 21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Så fin gutt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Min ble laget på et laboratorium, og har ligget på frys i 3 mnd før han ble satt inn i magen min. Det et surrealistisk det Hjelpe meg. Ja. :lol: Jeg synes innimellom det er surrealistisk nok å ha DYR levende sammen med meg, og en samboer, med helt egne tanker og impulser og sjeleliv og i det hele tatt, men det å ha noe man har DYRKET FREM inni sin egen kropp? :blink: Og enda mer surrealistisk blir det, særlig når jeg tenker på biologien og kjemien bak det, når dette frøet man dyrker frem, kan ligge PÅ FRYS og vente?! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Hjelpe meg. Ja. :lol: Jeg synes innimellom det er surrealistisk nok å ha DYR levende sammen med meg, og en samboer, med helt egne tanker og impulser og sjeleliv og i det hele tatt, men det å ha noe man har DYRKET FREM inni sin egen kropp? :blink: Og enda mer surrealistisk blir det, særlig når jeg tenker på biologien og kjemien bak det, når dette frøet man dyrker frem, kan ligge PÅ FRYS og vente?! Haha, helt merkelig! Har jo ingen barn selv enda, men det må være fryktelig merkelig å kjenne ett menneske inne i magen sin. Men helt enig at det er veldig rart når man tenker litt ekstra på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Å være gravid er den mest naturlige følelsen i verden og den særeste og rareste og sykeste følelsen i verden. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 @SiriEveline Gratulerer med babyen Det er like rart hver gang man får barn - at man har greidd å lage noe så fantastisk. Det blir ikke mindre rart med barn nr 2, 3 , 4 eller 5 heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Så nydelig Siri Eveline! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Gratulerer med en fantastisk liten gutt Siri E nyt alt i den surrealistiske bobla og kos deg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Gratulerer så mye @SiriEveline ... og den høye raslelyden kommer vist fra eggstokkene mine gitt. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Storsjarmøren kom til verden tilslutt etter litt lureri, men en sugekopp gjorde susen og 12.34 idag var han endelig i armene våre! 52cm og 3930gram og selvfølgelig utrolig skjønn! Gratulerer Så nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Kan forresten hende jeg kommer fortere inn her enn opprinnelig planlagt Mannen var plutselig enig at vi ikke trenger å utsette prøvingen flere år så lenge vi får leid en ordentlig leilighet når vi flytter, jeg får fast jobb og ting ellers går fint Så da blir det telefon til legen om metformin imorgen, kjøp av folat og ivrig i hygge i sengen om noen måneder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Gratulerer med nytt familiemedlem @SiriEveline! Blir et helt nytt liv for dere alle! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Gratulerer så mye med gutten @SiriEveline !! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Ah, merkelige tvillingmoments Var ferdig med å skifte på Marco, og prøvde å lokke til meg Christian for å få skifta på han og. Men nope, han var i ertehumør og løp i motsatt retning Da gikk Marco bort til han og dro han i armen mens han skravlet om et eller annet (de snakker ikke norsk ennå ). Og da var det plutselig greit å bli skifta på... Nå har de nettopp hatt vannkrig i stua... Heldigvis tørker de opp etter seg selv 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Hva er egentlig greia med at stellevesker skal se ut som (store) håndvesker? Mange av de er jo pene så klart, men de er jo ofte også veldig feminine. Er jo ikke bare jeg som skal ut med vogn og baby. Unødvendig å kjøpe to stellevesker syns jeg. Klart samboer kan bruke en feminin stelleveske uten å daue av det men da føler jeg det blir som at han låner mitt utstyr og det syns jeg blir litt feil. Det skal være vårt. Syns generelt mye av dette baby"tilbehøret" er veldig mammafokusert/feminint og jeg skjønner jo det på et vis, men likevel. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Hva er egentlig greia med at stellevesker skal se ut som (store) håndvesker? Mange av de er jo pene så klart, men de er jo ofte også veldig feminine. Er jo ikke bare jeg som skal ut med vogn og baby. Unødvendig å kjøpe to stellevesker syns jeg. Klart samboer kan bruke en feminin stelleveske uten å daue av det men da føler jeg det blir som at han låner mitt utstyr og det syns jeg blir litt feil. Det skal være vårt. Syns generelt mye av dette baby"tilbehøret" er veldig mammafokusert/feminint og jeg skjønner jo det på et vis, men likevel. Jeg har noe ala slik som dette: http://www.emmaljunga.no/tilbehor/sport-stelleveske/Bare i annen farge og litt annet utseende.. Min mann har ikke dødd av å bruke denne Edit: Jeg kjøpte lik som den vogna vi har jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Jeg har noe ala slik som dette: http://www.emmaljunga.no/tilbehor/sport-stelleveske/Bare i annen farge og litt annet utseende.. Min mann har ikke dødd av å bruke denne Edit: Jeg kjøpte lik som den vogna vi har jeg.. Den var fin syns jeg Hadde nok ikke mannen her dødd av heller nei. Har kjøpt en stelleveske vi begge er veldig forøyd med, god plass og helt nøytralt design, så er ikke det. Det var bare en generell observasjon av utstyrsmarkedet. Mulig jeg har veldig kritiske briller på i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Gratulerer Siri! Og for et herlig tidspunkt å bli født på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Den var fin syns jeg Hadde nok ikke mannen her dødd av heller nei. Har kjøpt en stelleveske vi begge er veldig forøyd med, god plass og helt nøytralt design, så er ikke det. Det var bare en generell observasjon av utstyrsmarkedet. Mulig jeg har veldig kritiske briller på i dag Min erfaring er at ting handler som regel om to ting: penger og mote. Hvis noe kan brukes til baby, så kan man nesten 3-doble prisen på ting. Og så skal man helst ha mest mulig.. I tillegg må ting ha riktig farge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts