roxie88 Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Har du eggstokker som skriker etter valper også du. Kanskje du bør få sjekka de hormonene dine litt? Vil jo ikke ha egne barn så da må eggstokkene skrike litt etter valper istedet så de ikke skal støve helt ned 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 11. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Hihi. Søte lyder. Må få prøve å tatt enkelt bilder av dem, og sette en rekkefølge på dem eller noe.... Også finne kallenavn da! Forslag er velkomment http://instagram.com/p/wcjmeMGw62/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Jeg har lyst på en Hadde jeg bare ikke vært så dårlig (ustabil i formen)... Håper det går greit for deg å få solgt valpene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Hihi. Søte lyder. Må få prøve å tatt enkelt bilder av dem, og sette en rekkefølge på dem eller noe.... Også finne kallenavn da! Forslag er velkomment http://instagram.com/p/wcjmeMGw62/ Jeg gleder meg til å høre navnene du setter på dem jeg. Surprise, Shock, Astonishment, Amazement, Miracle, Bomb og Marvel? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 11. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Greit! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Sånn nå før jul så kan du jo hente tema fra en julefilm f.eks.? Så kan det bli opp til deg om kulltema blir Miracle on 34th Street eller A Nightmare Before Christmas. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 11. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Shock- Hannhund 1. Marvel- Hannhund 2. Bomb- Hannhund 3. Amaze- Hannhund 4 Astonish- Hannhund 5 Surprise- Tispe 1 Miracle- Tispe 2 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 11. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 De to første kan være langhår ser det ut som, det hadde ikke gjort noe 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Så søte! Hvis de er langhåret hvem er faren da? Da får du registrert dem ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Shock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Så flott tegnet de er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Himmel så fine de er! Og den blue merle der! Fikk jo brått lyst på collie jeg å. Hva i alle dager er det med disse valpene som får halve sonen til å dåne?? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Holy cow, for en frontaloffensiv fra dere da. Dette er såååå vanskelig! 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Holy cow, for en frontaloffensiv fra dere da. Dette er såååå vanskelig! vanskelig? 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Omg, den blå !! Heldigvis er det hannhund, og uansett skal jo @Mari ha den, så jeg slipper å vike fra all fornuft og fremtidsplaner og bare skaffe meg et valpenurk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Åh, nesten så jeg er glad for at jeg akkurat bestemte meg for at dette er dårlig tidspunkt med valp på... det værste er jo at de bare blir søtere jo eldre de blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Herlighet så nydelige de er! Enig med resten av sonen, nå fikk jeg faktisk lyst på collienurk. Det hadde jeg ikke trodd Hundene dine virker fantastiske Lill, og du er god på å selge rasen din! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 A Nightmare Before Christmas. :lol: Perfekt Holy cow, for en frontaloffensiv fra dere da. Dette er såååå vanskelig! Jeg sier som madam mim - VANSKELIG???? Er så lett som en plett, det der... vent 8 uker, reise ned til Østlandet, hente valp . 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette er et populært innlegg Renate A Skrevet 11. Desember 2014 Dette er et populært innlegg Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 En av disse blir mitt lille vidunder, gleder meg så utrolig mye 62 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 En av disse blir mitt lille vidunder, gleder meg så utrolig mye GRATULERER! !! Jeg tenkte faktisk på at dette måtte være noe for deg!! Herregud, de er nydelige. Miracle har seilt opp som favoritt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Så søte små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 En av disse blir mitt lille vidunder, gleder meg så utrolig mye Ååh så gøy! tispe eller hanne? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Ååh så gøy! tispe eller hanne? Ikke helt sikker enda, får se hvordan de utvikler seg og hva Lill anbefaler, jeg har aldri hatt 100% ansvar for valp før (hjemme var det mamma og pappa som hadde ansvaret for valpene, som seg hør og bør), så dette blir veldig spennende tid jeg går i møte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 En av disse blir mitt lille vidunder, gleder meg så utrolig mye Å så ufattelig koselig nå ble jeg kjempeglad! Håper vi kan komme og kosemose masse! Viktig med et korthåret forbilde for valpen også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 En av disse blir mitt lille vidunder, gleder meg så utrolig mye Så gøy! Gratulerer så masse! Hyggelig at minst en av de blir på sonen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts