SoppenCamilla Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Hei! Jeg var ute og gikk morgentur, og hadde med meg kamera, fordi jeg skulle ha bildebevis på at det endelig er sol her, i tillegg var rimet så fint ute, så ville prøve å få litt julestemning. Uansett.. Jeg gikk rundt med kameraet rundt halsen, knipset en fugl her, et rimfrostet tre der, og plutselig så jeg noe røre seg i sidesynet. Noe hvitt. En hund? En katt? Nei! En SAU! Midt i boligfeltet der jeg bor! Så vidt jeg vet er det INGEN sauebønder i nærheten engang! Jeg kan ikke komme på å ha sett en eneste sau i hele Skien! Her så jeg først sauerumpa. Her gresser den, tror jeg. Plutselig oppdaget den meg! Den stakk ikke av! Den må jo høre til noen? Den er jo virkelig ikke redd, den kom helt bort til meg: Plutselig gikk den, men jeg prøvde å følge etter. Kunne jo ikke bare la den vandre rundt i nabolaget aleine. Mange rare folk som bor her, tenk om noen ville ha lammelår til middag? Den stoppa for å gresse litt igjen Se så kald den ser ut! Jeg må gjøre noe.. Plutselig løp den mot huset mitt! Jeg kunne ikke tro det! Den bare stilte seg utafor døra og venta. Det er den smarteste sauen jeg noen gang har møtt! Veldig klar for å komme inn.. Vel, jeg tok den med inn, og den løp rett til soverommet, hoppa opp i senga, og krølla seg under dyna til samboeren min! Pippa snuste veldig, men sa ikke noe. Nå bare håper jeg samboeren min ikke merker at vi har fått et dyr til! Tusen takk til verdens beste @Mari ! 47 Siter
Tekopp Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Har du bilder når "hetta" er på også? Siter
SoppenCamilla Skrevet 3. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Nei Den sitter ikke på, da må jeg holde den. Har et mobilbilde av det, bare. 2 Siter
Artemis Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Hehe, da jeg så overskriften så visste jeg akkurat hva tråden dreide seg om! Fiiine saue-Skinny! Og flinke Mari! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 for en søt sau! Og fint saueskinn Mari har laget da!! 1 Siter
Tekopp Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Nei Den sitter ikke på, da må jeg holde den. Har et mobilbilde av det, bare. Trenger bare ett lite knytebånd under haka, til neste photoshoot 1 Siter
Ingridhw Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Så denne under nye emner på hovedsiden og tenkte "Dette har jeg erfaring med!". Ble bittelitt forvirret av det første bildet, før jeg så det var en hund. 6 Siter
AnnikenK Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Skinny er verdens søteste sau 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 3. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Så denne under nye emner på hovedsiden og tenkte "Dette har jeg erfaring med!". Ble bittelitt forvirret av det første bildet, før jeg så det var en hund. :lol: Siter
LilleZara Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Haha,jeei!! Fine Skinny! 1 Siter
rosinbolle Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Hahah, i all verden! Herlig! 1 Siter
maysofie Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Jeg vet ikke helt hva jeg forventet meg, jeg! 1 Siter
Toril Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Fineste sauen i hele verden . 1 Siter
Kaja Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Skinny altså Digger den hunden! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Jeg vet hva du kan gjøre med sauen! Gi den til meg Jeg vil ha Skinny 1 Siter
Jankaa Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Jeg ble umiddelbart lei meg for at du ikke hadde fortalt meg at du hadde funnet en sau tidligere i dag, jeg Dårlig venninne som ikke nevner saueadopsjon! Også var det jo Skinny 1 Siter
Recommended Posts